Kuva mun operointivälineestä
Pyssy
DPMS-vetoperä
Magpul MIAD
Joku takatähtäin (Alunperin kokonainen kantokahva, josta joku juntti yritti nyhtää ylihintaa, koska se on muka käynyt Irakissa ja mennyt siellä rikki. Kerroin että ei kiinnosta, koska sahaan siitä sen kolhiutuneen osan pois.)
Magpul BAD
uusi pääjousi
Eotech 511
V-Tac hihna
RAS-yksikkö
Magpul kiskosuojat
Uncle Mike´s hihnakiinnike
Surefire G2 Nitrolon
Joku lampunjalka
Armalite etutähtäin
KAC pystykahva, jossa vähän skedeteippiä
IR-laser
Leupold jalka laserille x2
IR-filtteri Surefiressä
Armalite A2-flash hider
Ase Utra Jet-Z CQB-QM-vaimennin
Magpul liipaisinkaari
Käytössä Magpulin lippaita ja olen laitellut skedeteippiä sinne tänne sellaisiin paikkoihin että parantaa aseen hallittavuutta. Etutähtäimen takaosaa maalattu raudoilla tapahtuvaa lähiammuntaa varten. Laitoin perään paracordista lenkin josta aseen saa lanyardilla kiinni hekoon tarvittaessa. Todella kätevää.
Loppuhinta koko paketille on jotain vähän vajaa 3000 euroa.
Verkonpaino
Re: Verkonpaino
Todella käytännöllisen näköinen, ja värimaailmakin oikein giva. Eikö tuon mallinen takatähtäin häiritse eotechin käyttöä? Itsellä ainakin ollut moisia ongelmia, jotka saanut ratkaistua flipup takatähtäimellä, tai eotechin alle tulevalla korottajalla.
Joku tälläinen kävisi kuin nenä päähän. http://i7.tinypic.com/6csp2cm.jpg
Joku tälläinen kävisi kuin nenä päähän. http://i7.tinypic.com/6csp2cm.jpg
Kiitti.
Täytyy sanoa että takatähtäin ei tule yhtään tielle. Se on juuri ja juuri poissa Eotechin edestä. Olen miettinyt monta kertaa vaihtoa flip-upiin, mutta ei ole ollut tarvetta, niin olen antanut asian olla. Etutähtäin tekisi kyllä mieli vaihtaa flip-upiin, mutta sekin on ollut vähän vaiheessa jo pitkään.
Tollasta suurennuspalaa on tehnyt mieli silloin tällöin, mutta ei ole tullut hankittua. Ihan hyvä vaan, sillä taitaa Eotech lähteä vaihtoon ja tilalle tulla Aimpoint M4, koska nykyinen paristokulutus on aika kovaa luokkaa. Valmistaja lupaa paristonkestoksi 200 tuntia, mutta ei mun mielestä pidä ollenkaan paikkaansa. Enemmänkin voisi olla jotain 80-100 tuntia. Kuulin vähän juttua että toi laite kuluttaisi pattereita silloinkin, kun ei ole päällä. En tiedä miten tosi, mutta siltä vähän vaikuttaa.
Täytyy sanoa että takatähtäin ei tule yhtään tielle. Se on juuri ja juuri poissa Eotechin edestä. Olen miettinyt monta kertaa vaihtoa flip-upiin, mutta ei ole ollut tarvetta, niin olen antanut asian olla. Etutähtäin tekisi kyllä mieli vaihtaa flip-upiin, mutta sekin on ollut vähän vaiheessa jo pitkään.
Tollasta suurennuspalaa on tehnyt mieli silloin tällöin, mutta ei ole tullut hankittua. Ihan hyvä vaan, sillä taitaa Eotech lähteä vaihtoon ja tilalle tulla Aimpoint M4, koska nykyinen paristokulutus on aika kovaa luokkaa. Valmistaja lupaa paristonkestoksi 200 tuntia, mutta ei mun mielestä pidä ollenkaan paikkaansa. Enemmänkin voisi olla jotain 80-100 tuntia. Kuulin vähän juttua että toi laite kuluttaisi pattereita silloinkin, kun ei ole päällä. En tiedä miten tosi, mutta siltä vähän vaikuttaa.
Kaikkeenhan kyllä tottuu. Itseä häiritsee jo jos tähtäinpisteen edessä on jotain ylimääräistä (etutähtäin). Jos tähtäimen takaakin löytyy rautaa, vaikeuttaa se tähtäimen hahmottamista omalla kohdalla aivan liikaa.
Kuvassa ei ollut suurennuspala pääosassa, vaan eotechin mountti. Tähtäimen vaihtaminen pelkän paristokulutuksen takia tuntuu hurjalta, mutta onhan meitä moneen veneeseen.
Kuvassa ei ollut suurennuspala pääosassa, vaan eotechin mountti. Tähtäimen vaihtaminen pelkän paristokulutuksen takia tuntuu hurjalta, mutta onhan meitä moneen veneeseen.