JK:n Kairat
- Black Knight
- Veteraani
Maalaus on puhdasta voittoa..*sydänhymiö*
Cortana: "You got an escape plan?"
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
Re: JK:n Kairat
MUST... NOT... FAP! Tosi magee bössä, maalauskin hyvin onnistunut
It sucks to suck at sucking.
Ihan kiva mutka, varsinkin kun tässä on viimeaikoina seurannut sivusta yhtä toista saw -> neljäkutonen projektia, niin osaa arvostaa pikkujuttuja. Kaikkien hehkuttama maalaus ei kuitenkaan iske sitten alkuunkaan :/ Pahoittelen jos tuli loukattuu jonkun tunteita - mutta ei vaan uppoo (tosin makuasioitahan nää on).
Etukahvan tilalle grippodia ja päälle jokin muu kun tuo evotekki niin alkaa olee tulikeppi kohallaan omaan silmään.
- LuC1F3R
Etukahvan tilalle grippodia ja päälle jokin muu kun tuo evotekki niin alkaa olee tulikeppi kohallaan omaan silmään.
- LuC1F3R
- Linpu
- Baton
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Eiku maali on paras. Yks harvoista jutuista mistä oon kade.....
Eotekin säätöruuvit oikeaan väriin tai sit se äimä etukiskoon -> spot on.
Eotekin säätöruuvit oikeaan väriin tai sit se äimä etukiskoon -> spot on.
GOOD LUCK HAVE FUN
Tuskin maltan oottaa et toi maali tosta vähän kulahtaa. Meh.
"You Americans sure have killed a lot of sand - the sand was very evil."
EO vaihtuu Aimpointtiin heti kun saan sellaisen käsiini.
LuC1F3R: Konsu mallin gripodin löytäminen on melkosen kiven alla. Tästä syystä kahva todennäköisesti vaihtuu vain konaattori mallin tangodowniin.
LuC1F3R: Konsu mallin gripodin löytäminen on melkosen kiven alla. Tästä syystä kahva todennäköisesti vaihtuu vain konaattori mallin tangodowniin.
-14
Voi perhana että on hienoja! kauhulla huomasin että käytät samaa numeroa aseen kyljessä kun minä.. 14.
Mulla on siihen hyvä syykin kun oon syntyny 14.4
Mulla on siihen hyvä syykin kun oon syntyny 14.4
Janne "Speedy" Laine
Just do it!
Just do it!
..eikös näiren merkintöjen idea liity jotenkin varikolta saatuihin osiin tms... eikä käyttäjien syntymäpäiviin sun muihin? Voin toki olla väärässäkin...zdaiuf kirjoitti: Mulla on siihen hyvä syykin kun oon syntyny 14.4
-
- Veteraani
- Been thanked: 3 times
- Viesti:
Luolan eeppisimmät Arskat.
Ja se on paljon sanottu, kun 90% esitellyistä pysyistä on juurikin näitä.
Ja se on paljon sanottu, kun 90% esitellyistä pysyistä on juurikin näitä.
Noh... Mistäs sen numeron näihin aseisiin ottaa jos ei päästä? (airsoft aseet harvoin tulevat numero kyljessä)
Janne "Speedy" Laine
Just do it!
Just do it!
Nättei tygei. Hyvä ettet oo ninjaeditoinu aina vaan ekaa postausta niin näkee hyvin miten tuo M4 on kehittynyt ajan mittaan.
Mikäli muisti palvelee niin jollakin foorumilla oli juttua tuosta merkintätavasta ja siellä tuli ilmi, että yksi tapa on vaan merkkaavat ykkösestä lähtien järjestyksessä kunnes kaikkia aseet on saatu listattua ja toinen tapa oli laittaa merkinnäksi aseen sarjanumeron kaksi-kolme viimeistä numeroa.
Mikäli muisti palvelee niin jollakin foorumilla oli juttua tuosta merkintätavasta ja siellä tuli ilmi, että yksi tapa on vaan merkkaavat ykkösestä lähtien järjestyksessä kunnes kaikkia aseet on saatu listattua ja toinen tapa oli laittaa merkinnäksi aseen sarjanumeron kaksi-kolme viimeistä numeroa.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
Tämäkin alkaa olemaan siinä jamassa, että kehtaa laittaa esille. Kiikari sekä docterin jalka tulee vaihtumaan oikean mallisiin kunhan sellaiset löydän. Maalaus vai ei, hankalaa.
MK17 (SCAR-H)
PWS SRX kisko*
Kiikari 1.25-4.5x26E + Docter*
Accu-Shot Atlas bipodit*
Insight M3X
TangoDown BGV-ITI
An-Peq 15*
DIY S&S hihna
MK17 (SCAR-H)
PWS SRX kisko*
Kiikari 1.25-4.5x26E + Docter*
Accu-Shot Atlas bipodit*
Insight M3X
TangoDown BGV-ITI
An-Peq 15*
DIY S&S hihna
-14
Hieno scar on olen aina pitänyt scar h ja kiikari erittäin hieno niinkuin edellisetkin aseet
Luolan rouhein arpi!!
- Jakke
- Team member
- Viesti:
Oon aina salaa tyksiny scareista, mut harvoin näkee näin hyvillä palikoilla. Mitään inisemistä en kyl löydä, mut älä ihmeessä ny mee vaan maalaamaan tota. IMO scarin pitää olla maalaamaton.
"Kill the body and head will die."
Tätä vähän oottelinkin kun PC:n näin tuolla toisessa ketjussa, tosi komia Mielestäni joku kevyt khakikerros vois sopia tohon, tähän tyyliin: https://tsdv.files.wordpress.com/2012/06/6eccw.jpg
Nice job on that SCAR-H
A furore normannorum, libera nos, domine. "From the fury of the Northmen deliver us.