Tänään saapui viimeinen isompi osa uutta projektiasetta varten. Tarkoitus on kasata M134:stä Dillon Aeron jäljitelmä, toisin sanoen hieman isompi ase tukikohtakäyttöön. Tarkkaa esikuvaa ei ole, mallina toimivat sekalaiset helikoptereiden oviaseista nähdyt kuvat.
Tällä hetkellä on kasassa vain setti osia ja itse ase:
-Piper M134 Minigun
-Browning M2 konekiväärin kolmijalka
-1,5 metriä 7,62 mm vyönohjainta
-Huey M-60D 400 ammuksen laatikko
Työn alla on kiinnikejalusta kolmijalkaan, johon on tarkoitus asentaa joko M-60D helikopteritähtäin tai sitten Minigunin oma vastaava. Liekinvaimennin Dillon Aeron malliin pitää teettää myös itse. Pistoolikahvan vaihtoa olen harkinnut D-mallisiin kahvoihin, johon saisi samalla kytkimen sähkövirtaa varten. Jottei homma jäisi suunnittelun asteelle kuten aina, laitan tänne kuvia miten projekti edistyy, tarkoitus on saada ase valmiiksi ensi kevääseen mennessä. Ehdotuksia rakenteluun otetaan mieluusti vastaan, myös tarkemmat kuvat Minigunin helikopterikiinnikkeistä on erittäin tervetulleita.
Dillon Aero M134 Minigun
-
- Big Daddy
- Viesti:
"The food here stinks, but the month will go fast." - Col. Douglas Mortimer
-
- Veteraani
- Been thanked: 2 times
Re: Dillon Aero M134 Minigun
Varmasti projekti jota tuskin tullaan näkemään toista kertaa, hieno homma että näin ainutlaatuisia projekteja jotkut tekevät.
Kuningas voittamaton