M4 MRE
Tämän hetkinen megaforce läjäyttimeni
M4 MRE
-Eotech 551
-SF M951
-Arredondo AR15 Magwell
-BFG Vickers Sling
-BUIS
Tämä on vilä työn alla. Tarkoitus olisi hankkia jonkin sortin AN/PEQ-2, Larue LT-110 EOn nostin ja Redi-Mag.
Ajatuksissa on myös pyörinyt SF M951:n korvaaminen gangster grip:llä.
Päivityksiä luvassa kunhan uusia palikoita tulee hankittua.
M4 MRE
-Eotech 551
-SF M951
-Arredondo AR15 Magwell
-BFG Vickers Sling
-BUIS
Tämä on vilä työn alla. Tarkoitus olisi hankkia jonkin sortin AN/PEQ-2, Larue LT-110 EOn nostin ja Redi-Mag.
Ajatuksissa on myös pyörinyt SF M951:n korvaaminen gangster grip:llä.
Päivityksiä luvassa kunhan uusia palikoita tulee hankittua.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
Re: M4 MRE
Jos korvaat M951:n niin myyppäs mulle. Kohtuu magee pyssy kyllä, pakko myöntää.
"Ours bombs always hit the ground" - USAF
- Linpu
- Baton
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Tarjoon enempiFoukus kirjoitti:Jos korvaat M951:n niin myyppäs mulle.
Pyssy on kyllä mahti tosiaan. Kuten on palikatkin. Pysyykö mustana, vai saako esim krylonit niskaan?
GOOD LUCK HAVE FUN
Sori pojat M951 tulee löytymään toisen tykin kyljestä jos en sitä tässä pidä .
Ajattelin, että tuohon päälle voisi laittaa kevyen OD maalauksen. Tähän tapaan.
Ajattelin, että tuohon päälle voisi laittaa kevyen OD maalauksen. Tähän tapaan.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
Tuo lipaskuilu mielestäni pilaa koko aseen, saamattoman ruma . Tämä onkin vain henk. koht. mielipide..
The only easy day was yesterday.
Pientä päivitystä
M4 MRE
-Eotech 551
-LT-110*
-AN/PEQ-2A*
-Redi-Mag
-BFG Vickers Sling
-BUIS*
*replika
"Ganster grip" on tulossa ja kunhan saan siihen vielä lampun hommattua niin tulee uutta kuvaa.
M4 MRE
-Eotech 551
-LT-110*
-AN/PEQ-2A*
-Redi-Mag
-BFG Vickers Sling
-BUIS*
*replika
"Ganster grip" on tulossa ja kunhan saan siihen vielä lampun hommattua niin tulee uutta kuvaa.
Gangster grip I has it. Lamppuna SF 6P LED.
- HY-Man
- Rakkauden barbaari
- Viesti:
"Pelaisin <3"
Toi grippi o kyl iha jugurtit silmille toho tykkii. Kruunaa siis koko mutkan. Jos jotain muuttaisin niin ton cranen LE-malliseen tukkiin.
Toi grippi o kyl iha jugurtit silmille toho tykkii. Kruunaa siis koko mutkan. Jos jotain muuttaisin niin ton cranen LE-malliseen tukkiin.
"Saanen rouhaista rakkauden kaivinkoneellani neidin lemmenonkaloa???"
- jojis
- Bloody Pirate
- Been thanked: 1 time
- Viesti:
Hehe on se kyllä siisti varsinkin kun tietää mistä on kyse. Muuten olisi kyllä vaikeeta sulattaa tota
Nekropostaus.
Kaippa tätä nyt voi haukkua valmiiksi.
BUIS, perä, pistoolikahva ja hihna vaihdettu.
VTAC lanppu mountilla
Nyt vielä kun jakaisi ryhdistäytyä ja napsia setistä kunnon photot.
Kaippa tätä nyt voi haukkua valmiiksi.
BUIS, perä, pistoolikahva ja hihna vaihdettu.
VTAC lanppu mountilla
Nyt vielä kun jakaisi ryhdistäytyä ja napsia setistä kunnon photot.
- mysli
- Leijonamieli
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
Delta blaster
gangsta grip siisti lisä
gangsta grip siisti lisä
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up
CAG on aina upeeta ja varsinkin niiden omat Coltit. Miten muuten on, kuulin juttua että operaattorit saa stipendin jolla voi ostaa kaikean haluamansa M1911 pistooliin? Päteekö sama MRE?
Mä oon yrittäny ettiä, mutta en vain löydä mistä löytää tuota CAG tyylistä Railia ja piippua?
Awesome!
Mä oon yrittäny ettiä, mutta en vain löydä mistä löytää tuota CAG tyylistä Railia ja piippua?
Awesome!
I'm the fear addicted, danger illustrated.
Ilmeisesti jossakin lehdessä kerrottu tuosta, että saavat stipendin pistoolia varten. Ei kyllä mitään varmaa tietoa miten tuon M4:n kanssa toimitaan. Uskoisin kuitenkin, että lelut siihen tulevat firman puolesta.
Ainakin King Arms:lta on MRE replika, jollainen mullakin tossa läjäyttimessä on. CAG tyylinen piippu, wot? Ainakin mulla on tuossa ihan normi 14,5".
Ainakin King Arms:lta on MRE replika, jollainen mullakin tossa läjäyttimessä on. CAG tyylinen piippu, wot? Ainakin mulla on tuossa ihan normi 14,5".
Jeps, muistelin että CAGilla on oma piipunsa 10,5". My mistake
I'm the fear addicted, danger illustrated.