G36 RAS Camouflaged
-
- FNG
Kitlist:
-Sniper Stock
-KAC G36 RAS replika
-Kiskon täytepalat
-Krylonoitu Khakilla, Medium Brownilla ja Dark Brownilla
Kiitokset Body Countille maalausavusta.
- jojis
- Bloody Pirate
- Been thanked: 1 time
- Viesti:
Re: G36 RAS Camouflaged
Hieno maalaus. Aiotko rakentaa tuosta vielä enempi KSK tyylisen?
-
- FNG
kiitos.
en ole vielä varma. se vaatisi G36K rassin hankkimista. ajattelin tuohon alle lykätä vielä smokey'ssin AG36:n pitkän version ja sitten jonkun 552:n replikan tähtäimeksi.
varusteena tuon kanssa aion vielä joskus koota IdZ-liivit. kokonaisuus ei olisi aito eikä todenmukainen, mutta sellainen jonka haluaisin koota. se vaan on hieno.
en ole vielä varma. se vaatisi G36K rassin hankkimista. ajattelin tuohon alle lykätä vielä smokey'ssin AG36:n pitkän version ja sitten jonkun 552:n replikan tähtäimeksi.
varusteena tuon kanssa aion vielä joskus koota IdZ-liivit. kokonaisuus ei olisi aito eikä todenmukainen, mutta sellainen jonka haluaisin koota. se vaan on hieno.
Imo voisit tuosta yläosasta muokata vielä enemmän "KSK:maisen" koska tuossa sun mallissa ei oo kiskojen päällä mitään vanhoja G36C:n tähtäinten paikkoja/tähtäimiä. Jos et tiiä mitä tolla tarkotetaan niin poistetaan nuo turhat palaset tuolta aukosta. Jos et vieläkään hahmota mitä meinaan niin vilkase tätä. Sit vaikka MP7:n tähtäimet tai mitkä nuo nyt olikaan niinkö tässä Tossa on myöskin toi "KSK" yläosa. Lisäpisteet saat ehdottomasti sniper-mallin perästä. Hiton nätti gekko ja maalaus kyl.
I live for this shit!
Til Valhall!
Who Dares Wins
Til Valhall!
Who Dares Wins
-
- FNG
Tänks.
Mä olin ajatelluki tuota, mutta lähinnä sen takia että se voisi näyttää hienommalta. ei mulla ollut aavistustakaan että se tekee aseesta autenttisemman. perkele, vaikka olen noita kuvia kattellu ja tutkiskellu, niin en ole tuollaista yksityiskohtaa huomannut. joten iso kiitos ideasta. leikkaan palaset mahd. pian pois.
Mä olin ajatelluki tuota, mutta lähinnä sen takia että se voisi näyttää hienommalta. ei mulla ollut aavistustakaan että se tekee aseesta autenttisemman. perkele, vaikka olen noita kuvia kattellu ja tutkiskellu, niin en ole tuollaista yksityiskohtaa huomannut. joten iso kiitos ideasta. leikkaan palaset mahd. pian pois.
Sen verran aikaa tosta omasta projektista että muista enää tarkkaa mittaa, mutta tuo on pikkasen pidempi kuin C:n yläosa ja kiskossa taisi muistaakseni mennä sellanen lovi keskellä. Voisin joskus koittaa taas ettiä tarkempia kuvia ja speksejä aidosta.
I live for this shit!
Til Valhall!
Who Dares Wins
Til Valhall!
Who Dares Wins
-
- FNG
Tykki senkun vain komenee. Ihan helvetin hieno. *Pisteitä* Seuraavaks jotain kivaa kittiä sit kaveriksi?
I live for this shit!
Til Valhall!
Who Dares Wins
Til Valhall!
Who Dares Wins
Pakko sanoa, et on siinä perkuleen hieno G36. Tälläsii pyssyi sais näkyy enemmänkin laudalla.
Katie Couric: I just want to say, I think Navy SEALS rock!
Keep on rockin' in the free world!
Keep on rockin' in the free world!
maalaus on kyllä pirun jyhkee...Muutenkin tosi komee gekko
-
- FNG
kiitos kaikille kommenteista.
joo, no tota kittiä saatte odotella hetkisen. intti nyt tuossa tulossa joten menee joku max. pari vuotta sitä sopivaa kittiä kootessa.
onhan minulla valmiina jo yksi flecktarn-setti, mutta kovin realistinen se ei ole. perkeleen hieno toki omasta mielestäni, mutta ei realistinen, joten en sitä tänne foorumeille välttämättä iske. tulevasta kitistä tuleekin sitten realistinen/realistisempi wüstentarn-setti. kuvat ja kamat ovat jo tiedossa. rahat vain puuttuvat.
joo, no tota kittiä saatte odotella hetkisen. intti nyt tuossa tulossa joten menee joku max. pari vuotta sitä sopivaa kittiä kootessa.
onhan minulla valmiina jo yksi flecktarn-setti, mutta kovin realistinen se ei ole. perkeleen hieno toki omasta mielestäni, mutta ei realistinen, joten en sitä tänne foorumeille välttämättä iske. tulevasta kitistä tuleekin sitten realistinen/realistisempi wüstentarn-setti. kuvat ja kamat ovat jo tiedossa. rahat vain puuttuvat.