...Ja yksi ämnelonen tähän osioon lisää:
Jos tuo vielä jotakin kaipaa niin kulmatähtäintä, ja maalejakin on tullu mietittyä. Mitä porukka mieltä?
M4/M203
Re: M4/M203
Vaadi mitään lisää tai pois, kulmatähtäinkin on juttuja jota ei tarvitse jahka on M203 käytön opetellut kunnolla(IRL). Sanotaanko että kaikki yksityiskohdat ovat juuri kohdallaan, erittäin nätissä kunnossa oldskool ämneloseksi. Ei tarvitse todellakaan maaleja, ne ei mun mielestä ainakaan sovi tuohon aika kauteen mitä aseella selvästi tavoitellaan.
Murphy's war law: "A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down."
- Iota`
- Team member
- Been thanked: 1 time
Omaan silmään tää näyttää erittäin hyvältä ja siinä on se jokin[tm], joka saa sen näyttämään aidolta.
We can't stop here, this is bat country!
-
- Veteraani
- Been thanked: 2 times
Parin katselu kerran jälkeen huomasin kantokahvan näyttävän jotenkin hassulta. Onko se totuttua edempänä?
Kuningas voittamaton
Kantokahva on siinä missä pitääkin, kuva vaan hämää. Yksi asia mitä kuvasta ei huomaa on se, että maalipinta on mennyt hurjaan kuntoon ja olenkin etsinyt spraymaalia parempaa vaihtoehtoa. Anodisointia olen miettinyt mutta ei kukaan tunnu tietävän mitä kamaa CA:n rungot ovat enkä ole jaksanut itse alkaa kokeilemaan. Duracoat kuulostas kanssa olevan aika pätevää tavaraa, kenelläkään kokemuksia tai muita ehdotuksia?
- Iota`
- Team member
- Been thanked: 1 time
Niin se on maalipinta aidoissakin hurjana, nätiltä tuo näyttää, anna ruosteen kukkia.
We can't stop here, this is bat country!