Pege
Nyt pari kuvaa itsestäni. Tällä setillä ei ole mitään esikuvaa, ei siis mitään. Kerätty lähinnä toimivuuden kannalta ja oman mielen mukaan. Aseena toimii G36C, johon olen syystä tai toisesta tykästynyt. Kaikenlainen palaute on vain hyväksi.
Itse asiaan:
Kitlistä en kehtaa luetella. Sen verran voin sanoa, että köyhällä opiskelijalla ei ole varaa issueen.
Edit: Ja joo, kuvauspaikan voisi valita paremmin.
Itse asiaan:
Kitlistä en kehtaa luetella. Sen verran voin sanoa, että köyhällä opiskelijalla ei ole varaa issueen.
Edit: Ja joo, kuvauspaikan voisi valita paremmin.
Re: Pege
Joo, ihan kiva setti ja silleen, varmaan toimiva kokonaisuus viikonloppupeleissä. Ja sitten asiaan: olen ymmärtänyt/luullut että tämä foorumi on tarkoitettu re-enactment/jne seteille ja kuville, henkilögalleriaa myöten. Eli miksi postata, jos setin idea ei mene yhteen foorumin tarkoituksen kanssa. Muistaakseni henkilögallerioissa on tähän asti ollut puolivalmiita tai muulla tavalla puutteellisia kokonaisuuksia näytillä, joita on on tarkoitus kehittää eteenpäin. Eikä mitään PD settiä. Ja tämä ei ole henkilökohtaista.
Crazy Serbs, accordeon style!
- mysli
- Leijonamieli
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
Tigerstripe + Ciras aika coolin näköinen yhdistelmä
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up
- Iota`
- Team member
- Been thanked: 1 time
Lue toki geardoluolan aloitussivun disclaimeri uudestaan ennen kuin kommentoit.Kovanen kirjoitti:Joo, ihan kiva setti ja silleen, varmaan toimiva kokonaisuus viikonloppupeleissä. Ja sitten asiaan: olen ymmärtänyt/luullut että tämä foorumi on tarkoitettu re-enactment/jne seteille ja kuville, henkilögalleriaa myöten. Eli miksi postata, jos setin idea ei mene yhteen foorumin tarkoituksen kanssa. Muistaakseni henkilögallerioissa on tähän asti ollut puolivalmiita tai muulla tavalla puutteellisia kokonaisuuksia näytillä, joita on on tarkoitus kehittää eteenpäin. Eikä mitään PD settiä. Ja tämä ei ole henkilökohtaista.
We can't stop here, this is bat country!
Itse diggailen. Persoonallinen setti, vaikkei impressiota ole tavoiteltukaan. Vaikuttaa myös peliteknisesti toimivalta set-upilta, sopivassa suhteessa kuulaustehokkuutta ja sellaista vähän raskaampaa, asiaankuuluvaa näyttävyyttä. Värimaailma on nätisti kurissa eikä edes shemagh häiritse kliseisempänä yksityiskohtana. Tuli myös mieleen, miten kokonaisuutta oli mielenkiintoinen tarkastella, kun aseen (ja kypärän?) maalaus, velcro-liput ja muut pienet asiat eivät pomppaa räikeinä silmille vaan ovat 'vaatimattomasti' osana settiä. Tiger stripe kannattelee kokonaisuutta. Voin vain kuvitella miten makeelta ryhmällinen samannäköisiä operaattoreita näyttäisi intensiivisessä heko-rynnäkössä.
Minkälaisia kenkiä käytät kamppeiden kanssa? Vaikka tummat jalkineet toimis yleisilmeen kannalta, vois aavikkopopoilla saada vielä lisää ikäänkuin nykyaikaista, 'jenkkimäistä' ilmettä.
Musta ei haittaa vaikka ajatuksella tehtyjä, ei-imitaatiokamppeitakin tulee esille muiden joukossa. Tällöin kamppeiden tarkastelun ja kommentoinnin tulee tulla hiukan eri näkökulmasta.
Cheers,
-Frenzy
Minkälaisia kenkiä käytät kamppeiden kanssa? Vaikka tummat jalkineet toimis yleisilmeen kannalta, vois aavikkopopoilla saada vielä lisää ikäänkuin nykyaikaista, 'jenkkimäistä' ilmettä.
Musta ei haittaa vaikka ajatuksella tehtyjä, ei-imitaatiokamppeitakin tulee esille muiden joukossa. Tällöin kamppeiden tarkastelun ja kommentoinnin tulee tulla hiukan eri näkökulmasta.
Cheers,
-Frenzy
What are the two things that fall from the sky?
Manna from heaven and the Airborne Rangers.
Manna from heaven and the Airborne Rangers.
Nyt vähän täytettä ja päivitystä tänne mun kuolleeseen galleriaan. MAP kopio on löytänyt tiensä CIRASien selkään, sekä Haltin softshell-takki on tullut edellisen tilalle. Myös ESS Land Opsit ovat korvanneet aikaisemman Bóllet.
Edelleenkin sen kuvauspaikan voisi valita paremmin, tiedän.
Edelleenkin sen kuvauspaikan voisi valita paremmin, tiedän.
- mysli
- Leijonamieli
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
Ton takin väri herättää tunteita joita en pysty kuvailemaan Eikä ne oo positiivisii
OD softshell takki(vaikka EBB kopio jos budjetilla ratsastat) + housut WL nii olis aika jämpti
EDIT: Makee pislaholsteri viritelmä
OD softshell takki(vaikka EBB kopio jos budjetilla ratsastat) + housut WL nii olis aika jämpti
EDIT: Makee pislaholsteri viritelmä
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up
Tää kokonaisuus voisi tosin olla yhdistettävissä tonne LE-puolelle. Ainakin Sheriffien SRT-yksiköt ja muutenkin noi jenkkilän SWAT/SRT/HRT-yksiköt suosivat yhdessä vaiheessa ja osa edelleenkin TS:ää, tosin nykyään on siirrytty vahvasti myös MARPATiin.
Bääd gai..
- jojis
- Bloody Pirate
- Been thanked: 1 time
- Viesti:
IMO tuo kotelo on kyllä hemmetin hieno systeemi, hetkeen jotain omaperäistä. Takissakin on jotain MM tyylistä ylellisyyttä. Muuten toki paistaa vähän semmonen että yritetään olla jotain vaikka ei olla, tuplasuojalasit vaikka ei tulisi edes hätätilanteessa käytettyä ja MAP:issa ei ole muuta kuin juomarakko. Heikko mutta toimiva tekosyy käyttää niitä olis ns. referenssi mutta tällä kertaa ei taida osua kohdalle. Eipä siinä mitään, kai tuossa vaiheessa jokainen on ollut jossain vaiheessa. Toivottavasti ei pure varustekärpänen pahemmin tai tulevaisuus on aikamoisessa jamassa. Sano jos menee ilkeyden puolelle.
Ei menny ilkeyden puolelle. =) Mielipiteensä kullakin. Joo, ehkä yritän, ehkä en. Olen kyllä maininnu, että esikuvaa tai semmottee ei ole, mutta ehkä jotain vaikutteita jostain napattu.
E: Ja kiitokset kaikille tosta kotelotsydeemistä. Toimii yllättävän hyvin, ei heilu taikka semmottee.
E: Ja kiitokset kaikille tosta kotelotsydeemistä. Toimii yllättävän hyvin, ei heilu taikka semmottee.
Jeps, vähän päivitystä pitkään aikaan.
Tylsyyttäni aamulla yhdistelin erilaisia varusteita päivän kuulahippasille ja tässä näette tuloksen. PD-häröilyä ilman esikuvia vain, ei mitään erikoista, mutta mielestäni ihan kivan näköistä joten päätin postata tänne.
Pyssy kuvissa on väliaikaisratkaisu, Colt oli kotona palasina pöydällä. MAP:ssä kulkee mukana EA-laukku, isompia työkaluja ja luonnollisesti juomarakko. Mitään kitlistiä en ala kirjoittelee, rumaa katsottavaa vain olisi.
¨
Kuvat valitettavasti in-game.
EDIT: Näemmä jäivät kommunikaatiovälineet himaan kuvista.
Tylsyyttäni aamulla yhdistelin erilaisia varusteita päivän kuulahippasille ja tässä näette tuloksen. PD-häröilyä ilman esikuvia vain, ei mitään erikoista, mutta mielestäni ihan kivan näköistä joten päätin postata tänne.
Pyssy kuvissa on väliaikaisratkaisu, Colt oli kotona palasina pöydällä. MAP:ssä kulkee mukana EA-laukku, isompia työkaluja ja luonnollisesti juomarakko. Mitään kitlistiä en ala kirjoittelee, rumaa katsottavaa vain olisi.
¨
Kuvat valitettavasti in-game.
EDIT: Näemmä jäivät kommunikaatiovälineet himaan kuvista.
Viimeksi muokannut Pege, Ma Kesä 21, 2010 11:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mukavan toimivanoloinen setti. D-DPM ja Tigerstripe yhdistelmä vaan on vähän liian rujo mun makuun. En tiedä johtuuko kuvasta vai mistä mutta mun mielestä toi pistoolikotelo näyttää tosi kiikkerältä. Mut eihä siin mitään jos se juoksussakin pysyy kivasti mukana. Plussaa komeesta G36C:stä.
"You Americans sure have killed a lot of sand - the sand was very evil."
- Black Knight
- Veteraani
Mä tykkäsin enempi noista täystikru-kuvista.. Näyttää IMHO aavikkokuvioita paremmalta OD:n liivin kanssa. Gekosta tulee ensimmäisenä mieleen ne vähät kuvat saksanmaan erikoismiseistä mitä on joskus silmien ohi vilahtanut.
Cortana: "You got an escape plan?"
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
Mjah, gekko kuin gekko.. Enpä tullut kiinnittäneeksi huomiota aseen lisääntyneeseen pituuteen vaikka kiskot pistin merkille, etenkin kun perä näytti olevan saman mittainen kuin vanhemmissa kuvissa G36C:ssä kiinni. Mutta edelleen mainion näköinen ainakin tällä resoluutiolla.
Jottei ole ihan turha viesti, niin liputetaan myös tiikerin puolesta, eli jompikumpi kuosi näyttäisi kokonaisena munkin mielestä paremmalta. Mutta jos itse tykkäät niin rok out. Holsterin patenttivirityskin taitaa olla osoittautunut toimivaksi kun edelleen rokkaat sen kanssa.
Jottei ole ihan turha viesti, niin liputetaan myös tiikerin puolesta, eli jompikumpi kuosi näyttäisi kokonaisena munkin mielestä paremmalta. Mutta jos itse tykkäät niin rok out. Holsterin patenttivirityskin taitaa olla osoittautunut toimivaksi kun edelleen rokkaat sen kanssa.
Hoo-yah!