No niin, josko sitä vihdoinkin uskaltautuisi itsekin laittamaan kuvia laudalle. Nämä kuvat joku on voinut bongata ulkomaiselta foorumilta. Laiton ensiksi sinne arvosteltavaksi, koska kantti ei vielä riittänyt tänne (täällä tuppaa olemaan seteillä todella kova taso ) Kuvat ovat tältä kesältä ja nykyisestä setistä varustus on hieman muuttunut, pyrin jossain vaiheessa laittamaan kuvat siitäkin. Aloitetaan kuitenkin näillä:
Kitlist:
Ops core ballistic*
- L4G24*
- 2x IR-Flag*
- 2x V-lite*
- MPLS*
- 2x counterweight pouch AOR1*
- MS2000*
-Comtac II*
- AOR1 combat set*
- Merrell Moab
- Mechanix
- PRL*
- 9022B AOR1 *
- Safariland 6004
- Pistol lanyard
6094 AOR1*
- LBT kangaroo insert
- Double 9mm mag pouch*
- TT desert digital double mag pouch
- General purpose pouch*
- M60 pouch*
- 2x 40mm pouch*
- hydra+source 1L
- slap charge pouch*
- valotikkuja, CAT, 2xMK141,radio+ptt, VIP* yms.
MK18*
-Magpul MS2
- MBUS
-551*
-peq*
- m600 scout*
-p226*
EDIT: lisätty kitlist
Joo, ois pitäny mennä ulos kuvaamaan.
Setti mallintaa löyhästi perus SEAL -jamppaa. Varustus on pääosin kopiokamaa.
lateho
Re: lateho
Ei nuo siilijutut oo mulle ihan kauheen tuttuja sillein, että voisin sanoa varusteiden sopivuudesta impressiota ajatellen, mutta kyllä näin silmällä sanoen on setti jo ainakin mallikkaalla alulla - hyvältä näyttää siis. Kitlist on aina mielenkiintoista luettavaa, ja mielelläni vilkuilisin sitä tässäkin!
Kyl mun silmää ainakin miellyttää. Ois mielenkiintosta kuulla miten suuri osa kopiokamaa; kitlistiä odotellessa täälläkin.
"Nice ass, sir."
-
- Veteraani
- Been thanked: 2 times
Hyvä on alku kuten todettu, tai tuskin tätä enää aluksi voi kutsua! Onko esittää jotain referenssi materiaalia Peltorin ARC mounteista SEAL/DEVGRU miehien käytössä, en oo itse törmännyt ja siksi pidän niitä enemmän Marsoc ym. juttuna. Kitlist ois tosiaan jees.
Kuningas voittamaton
On. Tai ainakin oon vahvassa uskossa, että kuvan partasuu on hylje.
Tykkään kanssa tästä! Varsinkin kypärän härpättimistä plussaa.
Tykkään kanssa tästä! Varsinkin kypärän härpättimistä plussaa.
Kitlistin lisäsin avausviestiin. Tuohon Uhkun linkkaamaan kuvaan en ole törmännytkään. Oma löyhä referenssi perustuu tähän kuvaan:
Mutta kuten avausviestissäni sanoin, setti mallintaa jotenkuten ja "taiteilijan vapautta" on käytetty.
Mutta kuten avausviestissäni sanoin, setti mallintaa jotenkuten ja "taiteilijan vapautta" on käytetty.
Nättiä on!