Sgt.Wulf
- Sgt.Wulf
- Veteraani
- Been thanked: 83 times
Mennään just napsii lisää. Otan sen pois.
Re: Sgt.Wulf
Kääri nyt hitto myös toi toinen hiha alas. Rank isignia on munkin mielestä vähän kyseenalainen.
En allekirjoita ihan täysin Roskan stop töhryille kampanjaa ;) minusta kaikki paskaisuus on parempi kuin ei mitään, näissä kuvissa se ei edes näytä erityisen keinotekoiselta. Samaa mieltä olen kyllä noista pointeista ja ohjeista, että siihen kulumisen ja käytön jälkiin panostamalla hiukan enemmän lopputulos on paljon paremman näköistä.
Ja tuo ensimmäinen polvelta kuva on vaan ihan pirun siisti, ensimmäistä kertaa.
En allekirjoita ihan täysin Roskan stop töhryille kampanjaa ;) minusta kaikki paskaisuus on parempi kuin ei mitään, näissä kuvissa se ei edes näytä erityisen keinotekoiselta. Samaa mieltä olen kyllä noista pointeista ja ohjeista, että siihen kulumisen ja käytön jälkiin panostamalla hiukan enemmän lopputulos on paljon paremman näköistä.
Ja tuo ensimmäinen polvelta kuva on vaan ihan pirun siisti, ensimmäistä kertaa.
Hoo-yah!
- Windi
- Hangman
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
No parani ihan hemmetisti kun liiveissä ei roiku neljää rullaa teippiä ja puoltatoista mailia paracordia.
"Everyone's a pacifist between wars. It's like being a vegetarian between meals."
- Kk-pilot
- Veteraani
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 3 times
Jenxilippu IR-malliin ja Divisioonamerkki foliageväriseen näyttäis mun silmään paremmalta. Varmaa tiedätte ite paremmin käytettiinkö niitä joskus täysvärisinäkin ACU:n kanssa, minä en. Ihan mageita nää kuvat, parannusta havaittavissa.
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Viimeisenä tämä sitten.
Rupes mietityttää, millon sun vanhempas ja isovanhempas on näis kuvissa? Eukot, kaverit ja lemmikit ollaankin jo käyty läpi...
Muuten ihan jees, mutta lue ens kerralla ohjesäännöt läpi ja jätä noi painit välistä, nemesiksen foorumeil toimis, mutta mun mielestä ei niinkään täällä!
Muuten ihan jees, mutta lue ens kerralla ohjesäännöt läpi ja jätä noi painit välistä, nemesiksen foorumeil toimis, mutta mun mielestä ei niinkään täällä!
"Rahaa on kun roskaa ja roskalla en tee mitään"
-Poor boy
-Poor boy
Huonot hallintaotteet!
Iha kivoi kuvia, mut enpä tiedä tuliko noista varusteet esille kuitenkaan niin hyvin.
Mut joom.
Iha kivoi kuvia, mut enpä tiedä tuliko noista varusteet esille kuitenkaan niin hyvin.
Mut joom.
- Sgt.Wulf
- Veteraani
PeDrO kirjoitti:Rupes mietityttää, millon sun vanhempas ja isovanhempas on näis kuvissa? Eukot, kaverit ja lemmikit ollaankin jo käyty läpi...
No esimerkiksi muuli on ollu natsikuvis, en vaa tiedä mis kyseiset kuvat menee täl hetkel. Kaverit taas on vähän kuin setti itse, niit pitää olla sillee sopivasti setissä, et näyttää hyvältä. Oon tyytyny tälläseen kaheksan kappaleen lisukkeeseen.
-Särmää irtonaiset remmit, mm. repusta.
-Hanki joku jolla puhut mankkaan, monofoni tai H250 / H350.
-Kaverille M9 tai pistooli kokonaan pois.
Eiks toi sun takki ja MS2000 ole vähän erikoisempien poikien varusteita, niist vois varmaa luopuu?
-Hanki joku jolla puhut mankkaan, monofoni tai H250 / H350.
-Kaverille M9 tai pistooli kokonaan pois.
Eiks toi sun takki ja MS2000 ole vähän erikoisempien poikien varusteita, niist vois varmaa luopuu?
Train hard, fight easy.
- Vaniljanaama
- FNG
Jotkut tykkää hymysuin hakata ihmisiä aseen perällä Joo ei se kyl helppoo oo aina pokkaa pitää
"It's almost 0800 hours, time to deploy to school"
Noista hallintaotteista pääsisi irti kuka vaan, sitten toi koira ei näytä kauheemmin työvälineeltä. Koira kuvasta tulee mieleen että, koira on vaan kohdehenkilön kaveri ja nuolee sen naamaa. Sit en niinkään usko että 101st airborne kauheesti käyttää koiraa, MP nyt vaan olisi jotakin jolla edes tunnelma olis parempi.
Bääd gai..
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Kk-pilot kirjoitti:Sahan vyöstäkin saa vähän sellaisen vaikutelman että sitä pitää esitellä kun sellaista on, oikeissa kuvissa ei ainakaan mulle ole tullut vastaan irtovyötä kuin humveiden katoilla olevissa pyssyissä.
PD contenttia liikaa ollakseen uskottavaa shittiä, sanon ma.
http://img174.imageshack.us/img174/9724 ... nh8np5.jpg
- mysli
- Leijonamieli
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
"yhyhy näyttää PD:lt"
Hyviä kuvia. Noista hallintaotteista ja PD-contetista valittaminen o samaa ku itkis että miks aseet ei oo oikeit
Keskitytää niihin varusteisiin eikä bongailee akun johtoi aseesta
Hyviä kuvia. Noista hallintaotteista ja PD-contetista valittaminen o samaa ku itkis että miks aseet ei oo oikeit
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up
- Linpu
- Baton
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Eikös idea ole näyttää mahdollisimman aidolta? Hienoja varusteita voi käyttää monella tapaa ja lelupyssytkin esittävät oikeita. Varusteita ja kokonaisuuksia voi kerätä ja esitellä vaikkei edes harrastaisi air sotaa ja pyssynä voi käyttää vaikka sitä oikeaa. Käytännön syistä ne mutkat yleisemmin tosin ovat mallia replika ja varustekeräilyä harrastavat ovat pääosin jonkin sortin air sotaajia... Ja tosiaan, itse miellän harrastukset erillisiksi.mysli kirjoitti:"yhyhy näyttää PD:lt"
Tämä kaikki siis 97% offtopicina liittyen ainoastaan siihen, miten näitä hommia tulisi (((mielestäni))) tehdä. Threadi on toki henkilögallerian puolella, mutta käsittääkseni täälläkin haetaan rakentavaa kritiikkiä ja parannusehdotuksia. Loput 3% liittyy tähän ketjuun siten, että tämä settihän on ajan saatossa kehittynyt ja nähty Full Spectrumin puolellakin.
PS. Pari mieltä rauhoittavaa hymiötä:
GOOD LUCK HAVE FUN
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Tässä siis vielä yks referenssikuva paikalla pukeviin SWATeihin: http://img12.imageshack.us/img12/8466/0 ... 450t60.jpg