Eiköhän tässä kaikki nyt käytä niitä materiaaleja mitä on käsiinsä saanut. Perättömiä väitteitä minun mielestä on liikkeellä todella vähän tällä laudalla. Kaikille perusteluille löytyy useimmiten todisteet/reffit, vaikkappa sitten sieltä mp.netin kautta.Jep, Suomalainen airsoftaajahan sen tietää mitä voi Seal-operaattorilta löytyä päältä tänä päivänä ja mitä ei. Muutenkin sealeilla on "pienehkö" omien varusteiden käyttö vapaus. Mutta mp.netin kuvathan kertovat miten voi olla ja miten ei...
kun nykypäivänä monella joukko-osastolla jotka afgoissa tai vielä irakissa on, on todella vapaa omien varusteiden käyttömahdollisuus.
Mitenkäs sinä tämän tiedät Suomalaisena airsoftaajana? Tai ylipäänsä haluaisin saada tälle lähteen. Menee mun mielestä vähän ristiin tuon sun ensimmäisen lauseen kanssa.
Aivan. Useimmat jäljitteleekin asioita tarkalleen. Jos ei ole eaglen liiviä, niin sitten ei käytetä eaglen liiviä. Jos löydän todisteet että mies käyttää eaglen liiviä, sitten käytetään eaglen liiviä. Jos seuraavassa kuvassa sillä on todistettavasti condor, sitten käytetään condoria. Condoria ei kuitenkaan itse sinne settiin aleta heittämään ilman todisteita, koska mitäpä me suomalaisina airsoftaajina asioista tiedetään.Sitten siihen, että minkä merkin kamoja käytetään airsoftissa ja ammattisotilaan jäljittämisessä ja siihen puuttuminen, itsellä on vielä montakin tuttua jotka palvelevat tällähetkellä ja what the fuck, niillä ei olekaan Eaglen liiviä tjms. Moni tyytyy halvempiin vaihtoehtoihin jos kyse omasta hankinnasta, esim condor.
Jos joku alkaa vinkumaan esim NSN-luokituksesta, niin voin sanoa vain sen verran, että se on lähinnä sen takia, että hölmöt airsoftaajat ostaisi kalliimmalla samaa tuotetta kun ajattelevat, että nsn-luokitus tekee niistä juuri sen mitä varmasti näkyy kentillä. Toki niitäkin näkyy, mutta se ei tarkoita, että se nsn on se vaatimus.
Mitä? Haluaisin taas lähteet tällekkin väitteellesi. Jos voit todistaa että NSN koodit ovat airsoftaajien riistämiseksi, tarjoan sinulle kierroksen paikallisessa.
Mäki tiedän kalajuttuja. Mutta hankala niitä on ottaa todesta ilman todisteita :/tiedän tapauksen n. vuoden takaa jossa seal operaattorilla oli vietnamissa käytetyn erdl-kuvion housut yllään. Se kun ei ole mikään uusin kuvio ainakaan.
Haluaisin kyllä käydä nämä keskustelut sun kanssa kasvotusten, koska tähän kellonaikaan minun kirjallinen anti ei ole parhainta. Pakko oli kuitenkin kirjoittaa ennenkuin mode mahdollisesti iskee.