ChiCom chestrig

Tee-se-itse
jma78
Tier 1
Has thanked: 6 times
Been thanked: 17 times
ChiCom chestrig

Viesti Kirjoittaja jma78 » La Elo 28, 2010 5:12 pm

Tässä ois hieman old schoolia lievästi moderneilla höysteillä. Tilaustyö eräälle luolan jäsenelle. Lipastaskut on yhden lippaan taskuja asiakkaan pyynnöstä.

Kuva

Kuva

Asiaankuuluvaa rekvisiittaa

Kuva

Oikein pirteää vaihtelua noiden nykyaikaisten tappelukamojen tekemisen lomaan :D

Sfll
Team member
Has thanked: 1 time

Re: ChiCom chestrig

Viesti Kirjoittaja Sfll » La Elo 28, 2010 7:21 pm

Komea on vekotin. Ite lämpenen kovasti noille lipastaskuille joita ei oo pilattu kanttinauhalla.
Olkaremmit myös näytti todella messeville. Vielä hifimpää (mun mielestä siis) ois taskut neljälle lippaalle ja keskellä split- optio, joko klipseillä taikka vetoketjulla.

jma78
Tier 1

Viesti Kirjoittaja jma78 » La Elo 28, 2010 7:49 pm

Kiitoksia!

Juuh, mun tavoite oli se että mä en käytä kanttinauhaa missään osassa tätä projektia, ja siinä onnistuinkin. Tosin se etten käyttänyt sitä, vaikeutti projektia ihan perkuleesti.. Varmaan parin tunnin ylimääräisen työn se teetti, mutta oli sen arvoista.

No joo, itse oisin ehkä valinnut tuplalipastaskut, mutta tilaaja halus rigistä just tälläsen..

Olkaremmit ois tietysti ollut helppo tehdä 2" webbingistä mutta se 2" webbingi mitä mulla on, poikkeaa sävyltään tuosta Palsseihin käytetystä 1" webbingistä (ei paljoa, mutta riittävästi että menettäisin asian takia yöuneni), eli lopputulos ei ois ollut mikään silmänilo. Tonkin joutui siis tekemään vaikeimman kautta :)

Black Knight
Veteraani

Viesti Kirjoittaja Black Knight » Su Elo 29, 2010 7:57 am

Hieno! Munkin sydämessä on oma pieni sopukka varattuna ChiComille, se vaan on niin nerokkaan yksikertainen ja toimiva kantolaite.. :D
Cortana: "You got an escape plan?"
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."

jma78
Tier 1

Viesti Kirjoittaja jma78 » Su Elo 29, 2010 9:27 am

Suoraan sanottuna eka vähän ihmettelin että miksi ihmeessä asiakas haluaa juuri tälläisen, kun valittavana olisi moderneja designeja, joissa on intergroidut liekinheittimet ja kahvinkeittimet ynnä muuta härpäkettä.. Mutta nyt tajuan; Yksinkertainen on kaunista.. Tekee just sen minkä sen pitääkin tehdä, ei enempää, ei vähempää :D

Vastaa Viestiin