Tässä ois hieman old schoolia lievästi moderneilla höysteillä. Tilaustyö eräälle luolan jäsenelle. Lipastaskut on yhden lippaan taskuja asiakkaan pyynnöstä.
Asiaankuuluvaa rekvisiittaa
Oikein pirteää vaihtelua noiden nykyaikaisten tappelukamojen tekemisen lomaan
ChiCom chestrig
- Sfll
- Team member
- Has thanked: 1 time
Re: ChiCom chestrig
Komea on vekotin. Ite lämpenen kovasti noille lipastaskuille joita ei oo pilattu kanttinauhalla.
Olkaremmit myös näytti todella messeville. Vielä hifimpää (mun mielestä siis) ois taskut neljälle lippaalle ja keskellä split- optio, joko klipseillä taikka vetoketjulla.
Olkaremmit myös näytti todella messeville. Vielä hifimpää (mun mielestä siis) ois taskut neljälle lippaalle ja keskellä split- optio, joko klipseillä taikka vetoketjulla.
-
- Tier 1
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 17 times
Kiitoksia!
Juuh, mun tavoite oli se että mä en käytä kanttinauhaa missään osassa tätä projektia, ja siinä onnistuinkin. Tosin se etten käyttänyt sitä, vaikeutti projektia ihan perkuleesti.. Varmaan parin tunnin ylimääräisen työn se teetti, mutta oli sen arvoista.
No joo, itse oisin ehkä valinnut tuplalipastaskut, mutta tilaaja halus rigistä just tälläsen..
Olkaremmit ois tietysti ollut helppo tehdä 2" webbingistä mutta se 2" webbingi mitä mulla on, poikkeaa sävyltään tuosta Palsseihin käytetystä 1" webbingistä (ei paljoa, mutta riittävästi että menettäisin asian takia yöuneni), eli lopputulos ei ois ollut mikään silmänilo. Tonkin joutui siis tekemään vaikeimman kautta
Juuh, mun tavoite oli se että mä en käytä kanttinauhaa missään osassa tätä projektia, ja siinä onnistuinkin. Tosin se etten käyttänyt sitä, vaikeutti projektia ihan perkuleesti.. Varmaan parin tunnin ylimääräisen työn se teetti, mutta oli sen arvoista.
No joo, itse oisin ehkä valinnut tuplalipastaskut, mutta tilaaja halus rigistä just tälläsen..
Olkaremmit ois tietysti ollut helppo tehdä 2" webbingistä mutta se 2" webbingi mitä mulla on, poikkeaa sävyltään tuosta Palsseihin käytetystä 1" webbingistä (ei paljoa, mutta riittävästi että menettäisin asian takia yöuneni), eli lopputulos ei ois ollut mikään silmänilo. Tonkin joutui siis tekemään vaikeimman kautta
- Black Knight
- Veteraani
Hieno! Munkin sydämessä on oma pieni sopukka varattuna ChiComille, se vaan on niin nerokkaan yksikertainen ja toimiva kantolaite..
Cortana: "You got an escape plan?"
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
-
- Tier 1
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 17 times
Suoraan sanottuna eka vähän ihmettelin että miksi ihmeessä asiakas haluaa juuri tälläisen, kun valittavana olisi moderneja designeja, joissa on intergroidut liekinheittimet ja kahvinkeittimet ynnä muuta härpäkettä.. Mutta nyt tajuan; Yksinkertainen on kaunista.. Tekee just sen minkä sen pitääkin tehdä, ei enempää, ei vähempää