Nyt kun reppua päivittäin kanniskelen, niin tuli mieleen että oishan se nyt tyhmää olla pitämättä myös jotain ensiaputarpeita siinä.. Samalla vaivallahan nekin kulkee.
Ongelma oli vaan siinä etten löytänyt mieleistä "kompaktia" lääkintätaskua, varsinkaan sellaista jossa olisi "tear away" optio.. Eli piti sitten tehdä itse.
Noi sakset on kuvissa ihan vaan demonstroimassa että niitäkin voisi malice klipsien välissä kantaa.. en kuitenkaan julkisella paikalla niitä siinä pidä
Sisältö:
2x Quickclot
Ruåttin armeijan ensiside (mulla on cinch-tight siteitäkin mutta ne on vähän turhan isoja tähän tarkoitukseen)
Joku väsynyt cederrothin ensiside
Elvytysmaski
Pari defiointilappua
kumihanskat
valotikku
CAT kiristysside
Compact IFAK
- Mike
- Veteraani
- Been thanked: 2 times
- Viesti:
Re: Compact IFAK
Näppärä!
Näyttää kyl hiton käytännölliseltä. Kehititkö itse tuon ratkaisun vai kopioitko jonkin valmistajan mallista tuon taskun ympäröivän fastex-"kuoren". Omaan silmään ei vastaavaa ole tullut noteerattua.
EDIT: http://www.optactical.com/spgerareinfi.html . Piti oman mielenrauhan takia etsiä parit IFAKit äkkiä ja löytyikin se vastaavuus.. Fiksu idea silti
EDIT: http://www.optactical.com/spgerareinfi.html . Piti oman mielenrauhan takia etsiä parit IFAKit äkkiä ja löytyikin se vastaavuus.. Fiksu idea silti
Voi jumalauta mies, jos mulla olisi hirvee määrä massia, niin sulle olis kovapalkkasia hommia.
Aika taikuri...
Aika taikuri...
Bääd gai..
-
- Tier 1
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 17 times
Kiitoksia kundit!
Itseasiassa tota specter gearin Ifakia en ole muuten nähnytkään... "only so many ways to skin a cat", vai miten se meni
Hmmm... onkohan toi samaa kokoluokkaa.. Ihan kuin olisi hiukka isompi.. .Eli käytinkö turhaa aikaani sellaiseen jonka ois voinut ostaa kaupastakin
Mä oon nähnyt muutamia ton tyyppisiä ratkaisuja, ice tacticalin belt mounted ifak on yksi hyvä esimerkki. Eli en nyt varsinaisesti mitään valmistajaa suoranaisesti kopioinut, mutta ei toi "kuoren" tekeminen ihan omastakaan päästä tullut.Kehititkö itse tuon ratkaisun vai kopioitko jonkin valmistajan mallista tuon taskun ympäröivän fastex-"kuoren". Omaan silmään ei vastaavaa ole tullut noteerattua.
Itseasiassa tota specter gearin Ifakia en ole muuten nähnytkään... "only so many ways to skin a cat", vai miten se meni
Hmmm... onkohan toi samaa kokoluokkaa.. Ihan kuin olisi hiukka isompi.. .Eli käytinkö turhaa aikaani sellaiseen jonka ois voinut ostaa kaupastakin
No sitten kun voitat lotossa niin tiedät kyllä miten mut saa kiinniVoi jumalauta mies, jos mulla olisi hirvee määrä massia, niin sulle olis kovapalkkasia hommia.
- Black Knight
- Veteraani
How cute.. Sit vaa ompelemaan Mörkö-hauvelin talvitakkiin PALS-lenkkejä, jotta tämä kulkee sen mukana. Toiselle puolelle sopis vaikka pidike semmoiselle bernhardilais-malliselle pikku rommitynnyrille..
Cortana: "You got an escape plan?"
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."