05 lumihousut
Ramseyn lumipukupostauksen muistuttamana lisäsin nämä meikäläisen housutkin tänne.
Kyseessä siis tutulla kuviolla varustetut housut, joissa käytetty valmista kaavaa, jota muokattu paremmin käyttöönsä sopivaksi.
Perus sisätaskujen lisäksi housuissa pienet reisitaskut edessä ja isommat sivuilla. Pieneen taskuun mahtuu puhelin tai muuta pikkutavaraa. Isommat taskut ovat perus BDU kokoluokkaa. Lisäksi tässä näkyy polvien kohdalle tehtyä istuvampaa leikkausta.
Polviin on myös lisätty paikat polvisuojille. Mitoitettu PV:n housuista tutuille neopreenisuojille.
Ainut mikä näistä vielä uupuu on lahkeensuiden lumilukot, jotka pitäisi vielä ehtiä väsäillä.
Kyseessä siis tutulla kuviolla varustetut housut, joissa käytetty valmista kaavaa, jota muokattu paremmin käyttöönsä sopivaksi.
Perus sisätaskujen lisäksi housuissa pienet reisitaskut edessä ja isommat sivuilla. Pieneen taskuun mahtuu puhelin tai muuta pikkutavaraa. Isommat taskut ovat perus BDU kokoluokkaa. Lisäksi tässä näkyy polvien kohdalle tehtyä istuvampaa leikkausta.
Polviin on myös lisätty paikat polvisuojille. Mitoitettu PV:n housuista tutuille neopreenisuojille.
Ainut mikä näistä vielä uupuu on lahkeensuiden lumilukot, jotka pitäisi vielä ehtiä väsäillä.
Re: 05 lumihousut
Erittäin komeet ja vaikuttavat tosi käytännöllisiltä. Peukutan _b
I live for this shit!
Til Valhall!
Who Dares Wins
Til Valhall!
Who Dares Wins
- McKone
- Veteraani
- Been thanked: 11 times
Jo on päheet! Olen itsekin tuuminut tuollaisia, en ihan tiedä miksi lumipöksyjen pitäisi olla välttämättä haalarimalliset. Laita lumilukkojen lisäksi myös vanhat kunnon kannanalusremmit, eipä nouse lahje missään olosuhteissa.
Yksi juttu kuitenkin: Mihin nuo etureisitaskut on tarkoitettu? Nehän ovat tuttuja VDV-mallisistakin housuista, mutta ainakin itse näen ne aika tarpeettomina koska pienikin määrä tavaraa rajoittaa jalan liikettä.
Yksi juttu kuitenkin: Mihin nuo etureisitaskut on tarkoitettu? Nehän ovat tuttuja VDV-mallisistakin housuista, mutta ainakin itse näen ne aika tarpeettomina koska pienikin määrä tavaraa rajoittaa jalan liikettä.
"The man who thinks he can and the man who thinks he can't are both right.”
Henry Ford
Henry Ford
Cryen kopiohousujen omistajana huomasin, että käytän melko paljon juuri noita pieniä etureiden taskuja. Esim. airsoft pelejä ajatellen on raatoliina kulkenut siinä hyvin saatavilla. Toinen juttu on siten autossa istuttaessa on helpompi käyttää juuri noita etupuolella olevia taskuja kuin sivulla olevia. Taskut on kuitenkin sen verran pienet ettei niihin mitään älyttömän painavaa saa roikkumaan.McKone kirjoitti:Yksi juttu kuitenkin: Mihin nuo etureisitaskut on tarkoitettu? Nehän ovat tuttuja VDV-mallisistakin housuista, mutta ainakin itse näen ne aika tarpeettomina koska pienikin määrä tavaraa rajoittaa jalan liikettä.
-
- Tier 1
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 17 times
Ilo nähdä ihan ajatuksella ja tarkoituksenmukaisesti suunniteltua varustusta, ja tässä on nimenomaan semmonen *käyttäjä jma78 tykkää tästä*
Noista etureisitaskuista; Mulla on vapaa-ajan housuina TAD:n force-10:t joissa on taskut etureisissä (ei tosin läpälliset kuin tässä) ja täytyy sanoa että niitä taskuja oikeestaan eniten tulee käytettyä. Sellaiset haluaisin mieluusti nolla-femmaankin
Noista etureisitaskuista; Mulla on vapaa-ajan housuina TAD:n force-10:t joissa on taskut etureisissä (ei tosin läpälliset kuin tässä) ja täytyy sanoa että niitä taskuja oikeestaan eniten tulee käytettyä. Sellaiset haluaisin mieluusti nolla-femmaankin
- McKone
- Veteraani
- Been thanked: 11 times
No okei, etureisitaskut on ilmeisesti ihan OK.
Sen täytyy kuitenkin teidän tapauksessanne johtua ohuista ja tikkumaisista jaloista kun taas minulla yli kahdenkymmenen vuoden jalkaväki ura on kasvattanut siinä määrin jykevät alaraajat ettei moinen minulle sovi...Pkele...
Sen täytyy kuitenkin teidän tapauksessanne johtua ohuista ja tikkumaisista jaloista kun taas minulla yli kahdenkymmenen vuoden jalkaväki ura on kasvattanut siinä määrin jykevät alaraajat ettei moinen minulle sovi...Pkele...
"The man who thinks he can and the man who thinks he can't are both right.”
Henry Ford
Henry Ford
Yksi piirre minua jäi näissä mietityttämään. Housut näyttää jotenkin, nimenomaan BDU housuilta, saako alle tarpeeksi vaatetta -25 pakkaselle? Itse tein juurikin tuon vaate asian takia vähän reiluhkot leikkaukset.
Taskuja mietin itekkin reiteen, etutaskuja en tule ikinä noihin lisäämään, jos käyttää etenkin reisiholsteria niin remmit hyökkäävät tielle. Toki kun minulla tuota kangasta jäi melko hyvä määrä, on muokkaamiseen varaa.
Taskuja mietin itekkin reiteen, etutaskuja en tule ikinä noihin lisäämään, jos käyttää etenkin reisiholsteria niin remmit hyökkäävät tielle. Toki kun minulla tuota kangasta jäi melko hyvä määrä, on muokkaamiseen varaa.
Bääd gai..
Vieläkö joku tekis cryen leikkauksella olevat lumihousut
Todistetusti menee minulla housujen alle alus- ja fleecekerrastot. Enempää en talvella käyttäisikään. Toppavaatteet sitten päälle jos jää istuskelemaan. Yllättävän paljon tilaa kuitenkin löytyy vaikka kohtuu slimmit ovatkinRamsey- kirjoitti:Yksi piirre minua jäi näissä mietityttämään. Housut näyttää jotenkin, nimenomaan BDU housuilta, saako alle tarpeeksi vaatetta -25 pakkaselle? Itse tein juurikin tuon vaate asian takia vähän reiluhkot leikkaukset.