Taskut koville levyille

Tee-se-itse
Miksu
Team member
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time
Re: Taskut koville levyille

Viesti Kirjoittaja Miksu » Ti Joulu 12, 2017 1:06 am

Kuva
Tollanen oli se mun idea alunperin, tossa nyt siis nelosen levy omassa taskussaan joka velcrolla kiinni tossa liivin päällä. Printtaako no aivan varmasti ja vitusti :mrgreen:
Pitää viel tehdä sellanen joku remmi kokeilu mitä monet tos aikasemmin ehdottelikin sinne sisäpuolelle ja kattoo jos se printtaa yhtään vähemmän. Printtaaminen tuskin on este levyjen käytölle mut ei jää kyl kellekkään epäselväks et mikä siellä paidan alla on :lol:

Toi päälikangas on tosi ohutta eikä tunnu olevan edes aitoa ripstop materiaalia vaiks aikasemmin niin sanoin. se on hiukan kumimainen sisäpuolelta ja tosi liukas ulkopuolelta ja kyl se tuntuis kestävän ihan hyvin ton levyn painon. Liivi on pakko avaa alareunasta lähes kokonaan ylös asti ainakin meikäläisen ompelutaidoilla ja välineillä. Pitänee kattoa jos tos myöhemmin väsäis viel omat pääliset tohon siis kokonaan uuden vaateosan ni vois sen kankaanki valita vähän paremmin sekä kaikkien juttujen ompelu ois huomattavasti helpompaa ku vois rakentaa saumoja sisäkkäin yms. Nyt jos ei mieli purkaa koko paskaa ni ne on vaa "liimattava" siihen päälle. Laitan tonne mun diy topicciin viel myöhemmin vähä projekti kuvia ja jotai sepustuksia.

Kuva

Tossa vielä kuva missä levy on asennettu tonne sisäpuolelle sille tehtyyn omaan taskuunsa. Mitotin sen taskun vähän väärin ja levyn asentaminen sinne vaatii väkivaltaa ja sorminäppäryyttä mut kyl se sinne menee.
The only thing more accurate than incoming enemy fire is incoming friendly fire.

Vastaa Viestiin