MaK: itse tehdyt
-
- Tier 1
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 17 times
On kyllä tosiaan hyvännäköstä tuo nauha; aika usein camonauha on vähän kirkkaampaa kuin cordura tai siinä on joku muu silmiinpistävä ero, mutta tässä ei.
Onko tota nauhaa saatavilla ihan metritavarana jostain?
Onko tota nauhaa saatavilla ihan metritavarana jostain?
-
- Tier 1
Re: MaK: itse tehdyt
Pistin viestiä ja menee kuulemma omaan tuotantoon kaikki...Ostin suoraan Savotalta, nehän tekevät M17-liivien päälliset.
Asiasta kukkaruukkuun; on muuten makeet noi lipastaskut; mulla on joku fetissi SRB-lukituksella varustettuihin lipastaskuihin..
-
- Mr. DIY
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 36 times
Tein repun.
Repussa ei ole oikeastaan mitään ihmeellistä, mä olen aika mielikuvitukseton noiden kanssa. Perusreppu, johon saa sisälle isoja suorakulmaisia esineitä. Ja joka puolelle kiinni lisäosia. Jätän hienojen ja innovatiivisten reppujen tekemisen suosiolla JMa:lle!
Pohjimmiltaan syy, miksi tein tämän, oli kokeilla tuota m05-kuvioista hihnaa ja pikairrotussolkia, samoja joita käytetään MPL15:n repussa.
Koko 50 x 30 x 18, 1000d foxdura + ohuempi n. 200d vuorikangas.
Foxdura on venyvää, ja yhdistettynä tähän melko lerppuun hihnaan lopputulos näyttää "ruttuiselta", pitäisi varmaan täyttää kuvausta varten muullakin kuon tyynyllä...
Repussa ei ole oikeastaan mitään ihmeellistä, mä olen aika mielikuvitukseton noiden kanssa. Perusreppu, johon saa sisälle isoja suorakulmaisia esineitä. Ja joka puolelle kiinni lisäosia. Jätän hienojen ja innovatiivisten reppujen tekemisen suosiolla JMa:lle!
Pohjimmiltaan syy, miksi tein tämän, oli kokeilla tuota m05-kuvioista hihnaa ja pikairrotussolkia, samoja joita käytetään MPL15:n repussa.
Koko 50 x 30 x 18, 1000d foxdura + ohuempi n. 200d vuorikangas.
Foxdura on venyvää, ja yhdistettynä tähän melko lerppuun hihnaan lopputulos näyttää "ruttuiselta", pitäisi varmaan täyttää kuvausta varten muullakin kuon tyynyllä...
-
- Tier 1
Mä näkisin että jos haluaa perushyvän repun sotilaskäyttöön niin se designi on kutakuinkin just tollanen, ilman suurempia hifistelyitä
Joo toi foxdura on kyllä corduraan verrattuna perseestä ja syvältä sieltä; ensinnäkin se venyvyys (eli myöskin kutistuvuus ommeltaessa) on aika paha, 500d foxduralla erityisesti, ja sitten kun se on corduraan verrattuna jotenkin pehmeetä, niin kaikki isot varusteet mitä niistä tekee, näyttää vähän reppanoilta.
Joo toi foxdura on kyllä corduraan verrattuna perseestä ja syvältä sieltä; ensinnäkin se venyvyys (eli myöskin kutistuvuus ommeltaessa) on aika paha, 500d foxduralla erityisesti, ja sitten kun se on corduraan verrattuna jotenkin pehmeetä, niin kaikki isot varusteet mitä niistä tekee, näyttää vähän reppanoilta.
-
- Team member
- Been thanked: 1 time
Hieno!
- CV9030FIN
- Veteraani
- Been thanked: 22 times
MaK mikä kauppanimi noilla soljilla ja osaatko vinkata mistä noita saisi?
Constantem Decorat Honor
-
- Mr. DIY
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 36 times
Koodi: Valitse kaikki
2M:n tekele, ja ostin suoraan Savotalta.
Jostain nettikaupastakin niitä ilmeisesti saa, en ole kokeillut, kun pitäisi ottaa vähän enemmänkin.
Morjes! Onko näistä mitään myynnissä?
- MrOremountain
- FNG
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 2 times
Uusimmat kuvat ei näy, vaativat käyttöoikeuden. Sama ongelma muissa ketjuissa.
" Ei se haittaa, jos ei ei välitä "