Euroopan taktisin Ranskan buldoggi;)
-
- Tier 1
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 17 times
Eräs päivä tyttökaveri tuli kaupasta kotiin ja esitteli ylpeänä mulle ostamaansa PINKKIÄ!! talvitakkia meidän Ranskikselle...
No mä ajattelin että ei tämmönen peli kyllä vetele, kun koirakin häpes silmät päästään se pinkki takki päällä.. Se katto mua sellanen "ammu mut" ilme kasvoillaan..
Noh, teimpä sitten tälläsen... Sopii just kivasti yhteen mun reppujen kanssa
Gentlemen, may i present to you; Mörkö
Kahden 500d kerroksen välissä kerros keskipainavaa fleeceä...
No mä ajattelin että ei tämmönen peli kyllä vetele, kun koirakin häpes silmät päästään se pinkki takki päällä.. Se katto mua sellanen "ammu mut" ilme kasvoillaan..
Noh, teimpä sitten tälläsen... Sopii just kivasti yhteen mun reppujen kanssa
Gentlemen, may i present to you; Mörkö
Kahden 500d kerroksen välissä kerros keskipainavaa fleeceä...
-
- Green
Re: Euroopan taktisin Ranskan buldoggi;)
Miehekästä, win.
Meneekö minkä kokoiset sapit? Enemmän alaa sais olla myös taskuille.. Perän suojaukseen olisin myös kiinnittänyt huomiota, peräänajot kuitenkin aika yleisiä alalla. Ihan kiva kuitenkin.
- Black Knight
- Veteraani
Seuraavaks muijalle semmoiset Multicam-stringit..
Cortana: "You got an escape plan?"
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
Täyttä voittoa patcheja myöten!
- Windi
- Hangman
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Jep, 1000D cordurasta niin hiertää mukavasti sopivasta paikastaBlack Knight kirjoitti:Seuraavaks muijalle semmoiset Multicam-stringit..
"Everyone's a pacifist between wars. It's like being a vegetarian between meals."
Hauska idea, jos tosta tahtois oikeesti hyödyllisen tehä niin sisällehän vois laittaa jotain kelluvaa matskua niin toi toimis pelastusliivinä, kun noi koirien pelastusliivit on yleensä aika kuraa, mut ainaki tonniD kestäis.
Train hard, fight easy.
-
- Tier 1
Kiitoksia kohteliaisuuksista!
http://tacticalcorsets.com/
Kaikkea ne keksii... (paraskin puhumaan kun koira pukeutuu gucci-camoon )
No joo, nimestään huolimattahan toi on kuiten narttukoira eli lienee tarpeen suojata ellei halua kymmentä röhkivää ja piereskelevää pikku-mörköä nurkkiin pyöriinPerän suojaukseen olisin myös kiinnittänyt huomiota, peräänajot kuitenkin aika yleisiä alalla. Ihan kiva kuitenkin.
Tutun kaveri kysyi multa voisinko mä tehdä "taktisen korsetin" sen muijalle Sanoin että kyllähän mä voisin tehdä mutta veikkaampa korsetissa olevan niin paljon hommaa että siinä puhuttais jo aika kalliista projektista.. Neuvoin sitten että itse asiassa, sellainen firma on jo olemassa mikä sellaisia tekeeSeuraavaks muijalle semmoiset Multicam-stringit..
http://tacticalcorsets.com/
Kaikkea ne keksii... (paraskin puhumaan kun koira pukeutuu gucci-camoon )
Tolla on jo pelastusliivit ja meinasin kyllä aluksi tehdä jonkin läpiviennin tohon takkiin että vois tarvittaessa ottaa toppaukseset pois mutta se ois menny hifistelyksi..Hauska idea, jos tosta tahtois oikeesti hyödyllisen tehä niin sisällehän vois laittaa jotain kelluvaa matskua niin toi toimis pelastusliivinä, kun noi koirien pelastusliivit on yleensä aika kuraa, mut ainaki tonniD kestäis.
Multicamin käyttöä parhaimmillaan
-
- Tier 1
Koirista tuli mieleen, juteltiin tuolla yhdellä jenkkiläisellä diy-foorumilla koirista; yks kaveri kertoi että sen koiran nimi on "Molle"
Oon tässä viimeiset puol tuntia repeilly sille
- Black Knight
- Veteraani
Nyt tämä ketju pelasti tämänKIN päivän..jma78 kirjoitti:Koirista tuli mieleen, juteltiin tuolla yhdellä jenkkiläisellä diy-foorumilla koirista; yks kaveri kertoi että sen koiran nimi on "Molle"
Cortana: "You got an escape plan?"
Pitää kommentoida sen verran aiheeseen liittyen, että magee tuo koiran liivi. Omaa kädentyötä saa ihailla monella eri tavalla.
Vaihdappa tuo "Infidel strong" -> "Zombie hunter":ksi
Toisesta kissasta piti tulla (m)alice, mutta tähän emäntä ei sitten enään suostunut
Vaihdappa tuo "Infidel strong" -> "Zombie hunter":ksi
Ja ohi aiheen, meille tuli 3v sitten kissa sillä ehdolla että saan päättää sen nimen, tästä poikakissasta tuli Molle.jma78 kirjoitti:Koirista tuli mieleen, juteltiin tuolla yhdellä jenkkiläisellä diy-foorumilla koirista; yks kaveri kertoi että sen koiran nimi on "Molle"
Toisesta kissasta piti tulla (m)alice, mutta tähän emäntä ei sitten enään suostunut
-
- Tier 1
Ei paha idea toi zombie-hunter
Kun Mörkö tuli meille, koitin ehdottaa sille seuraavia nimiä:
1) Varusmies
2) Kessu
Yllättäen kumpikaan ei mennyt meidän perheen "koiran nimikomitean päällikön" (muijan) osalta läpi
Kun Mörkö tuli meille, koitin ehdottaa sille seuraavia nimiä:
1) Varusmies
2) Kessu
Yllättäen kumpikaan ei mennyt meidän perheen "koiran nimikomitean päällikön" (muijan) osalta läpi
Helvetin siisti puku. Pari riviä mollea vois lisätä toho vielä ni sais muutaman taskunki kiinni.
-
- Tier 1
Palssikujien lisääminen lävi kyllä mielessä, mutta kun toi koira on niin pieni että se ois voinu näyttää hassulta jos takin kyljessä olis ollut vielä taskutkin.. Lisäksi, Palssi ois rikkonu ikävästi ton maastokuvion:) (kun pääsi toi multicam nauha loppumaan)