Tarviketasku, Aavikko
Re: Tarviketasku, Aavikko
Ohhos, onko kyseessä jotain Puola kangasta vain ihan kotimaista M04 kuosia ?
Puolan ihmemaastahan tuo tuli.
Kaveri jolta tuota ostin laittoi seuraavanlaisen kuvan kankaan tietolappusesta:
http://i21.photobucket.com/albums/b251/ ... 290782.jpg
Kaveri jolta tuota ostin laittoi seuraavanlaisen kuvan kankaan tietolappusesta:
http://i21.photobucket.com/albums/b251/ ... 290782.jpg
-
- Mr. DIY
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 36 times
Samaa kangasta on minullakin. Käsittämätöntä, että tätä on jossain tehty (Seyntex vai Concordia?) mutta mitään ei ole ennen näkynyt...Olisiko jotain kokeiluerää esim. liittyen Luxemburgin armeijan kankaisiin, nehän ottivat käyttöön M05-kuvion hieman eri väreillä.
-
- Tier 1
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 17 times
Mäkin tilasin hetken mielijohteesta tota ja nyt ihmettelen että mitäköhän hittoa siitä tekis?
Ei hyödytä tehdä taskuja, koska silloin pitäis kantolaitteen myös olla samaa kuviota... Ei kannata tehdä kantolaitetta, koska silloin joutuis tekeen taskut myös..
Ei hyödytä tehdä taskuja, koska silloin pitäis kantolaitteen myös olla samaa kuviota... Ei kannata tehdä kantolaitetta, koska silloin joutuis tekeen taskut myös..
-
- Mr. DIY
- Been thanked: 36 times
Eikös tuossa ole juuri asian ydin, SAA tehdä sekä liivin, että n. 20 taskua! Taas yksi ikuisuusprojekti...jma78 kirjoitti:Ei hyödytä tehdä taskuja, koska silloin pitäis kantolaitteen myös olla samaa kuviota... Ei kannata tehdä kantolaitetta, koska silloin joutuis tekeen taskut myös..
-
- Tier 1
No mä koitan välttää noita megaluokan ikuisuusprojekteja, noissa repuissa on jo hommaa ihan tarpeeksiEikös tuossa ole juuri asian ydin, SAA tehdä sekä liivin, että n. 20 taskua! Taas yksi ikuisuusprojekti...
Siinähän se, tee ylikomee reppu!No mä koitan välttää noita megaluokan ikuisuusprojekteja, noissa repuissa on jo hommaa ihan tarpeeksi
-14
- Sfll
- Team member
Noni, kohta lähtee JMA:lla homma lapasesta "tein tossa repun kanssa samalla koko laukkumalliston".JKebab kirjoitti:Siinähän se, tee ylikomee reppu!No mä koitan välttää noita megaluokan ikuisuusprojekteja, noissa repuissa on jo hommaa ihan tarpeeksi
M04-Aavikko reppu ois kyl oikeesti win win.
-
- Tier 1
Näääh... M04 on kyllä makee kuosi, mutta reppu tehtynä kokonaan siitä ois ehkä vähän.. Noh, yliampuva.. Multicam esimerkiksi ei ihan niin hyppää silmille tuolla kaupungillakaan...
Sitä paitsi, jahka materiaalit saan. niin tulossa on oikein kunnon "tactical high speed operator cool guy!-reppu.. Cordura: multicamia, webbingi:multicamia, selkäpaneelissa oleva verkko:multicamia (oli aika työn ja tuskan takana löytää sille joku muu toimittaja kuin valmistaja itse, jonka tilausminimi on 5 jaardia) ja zipper pullit:multicam paracordia
Multicam velcroakin kuulemma on olemassa, en ole vain löytänyt lähdettä sille..
Sitä paitsi, jahka materiaalit saan. niin tulossa on oikein kunnon "tactical high speed operator cool guy!-reppu.. Cordura: multicamia, webbingi:multicamia, selkäpaneelissa oleva verkko:multicamia (oli aika työn ja tuskan takana löytää sille joku muu toimittaja kuin valmistaja itse, jonka tilausminimi on 5 jaardia) ja zipper pullit:multicam paracordia
Multicam velcroakin kuulemma on olemassa, en ole vain löytänyt lähdettä sille..
-
- Tier 1
Jees, anteeksi hijack. Kiitti vinkistä Blahh, etsin itselleni kuvan siitä ja ihan kivaltahan se näyttää.. Ei oo silleen niinku ATACS, missä webbingi ja velcro, vaikka ATACS kuviolla ovatkin, on ihan eri sävyisiä kuin itse cordura mikä on aika hölmön näköstä..