E&E reppu, LBX project honor camo

Tee-se-itse
jma78
Tier 1
Has thanked: 6 times
Been thanked: 17 times
E&E reppu, LBX project honor camo

Viesti Kirjoittaja jma78 » Su Loka 20, 2013 12:59 pm

Tulipa tehtyä sen verran veikeestä camokuosista reppu että päätin laittaa sen tänne muiden ihastukseksi tai kauhistukseksi.

Kyseessä on siis LBX:n Project honor camo, mikä on suunniteltu Medal of honor warfighter peliä varten. Eli pitäkää siis mielessä että sillä ei ole alunperin ollut tarkoitus maastouttaa oikeita ihmisiä yhtään mihinkään, sen tarkoitus on näyttää viileältä :D

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kristian
FNG
Viesti:

Re: E&E reppu, LBX project honor camo

Viesti Kirjoittaja Kristian » Ma Tammi 13, 2014 8:37 pm

Kätevän näkönen reppuratkaisu, propsit siitä faktasta, että on itsekyhätty!
Itse tykkäsin ainakin noista irrotettavista sivutaskuista, jotka menee kivasti silti alempien kiristysremmien alle... vaikeesti selitetty,
toivottavasti tajusit :D
Ois kiva nähä tämmönen tekele ihan OD/ M05 kuosissa, vois olla sekin suht veikeen näkönen ;)

jma78
Tier 1

Viesti Kirjoittaja jma78 » Ti Tammi 14, 2014 7:21 pm

Kiitokset!

No ranger greeninä mun ois tommonen jossain vaiheessa tarkoitus kyhätä työkäyttöön. OD:n käytöstä oon luopunut kokonaan.

Eka meinasin tehdä noi sivutaskut kiinteinä, mutta helpommalla pääsi kun teki modulaarisena :D

CV9030FIN
Veteraani
Been thanked: 22 times

Viesti Kirjoittaja CV9030FIN » La Tammi 18, 2014 11:49 am

jma78 kirjoitti:Kiitokset!

No ranger greeninä mun ois tommonen jossain vaiheessa tarkoitus kyhätä työkäyttöön. OD:n käytöstä oon luopunut kokonaan.

Eka meinasin tehdä noi sivutaskut kiinteinä, mutta helpommalla pääsi kun teki modulaarisena :D
Etkös sä just myyny mulle tollasen (miinus irrotettavat sivutaskut) RG:nä... :( :o :shock: :D
Constantem Decorat Honor

jma78
Tier 1

Viesti Kirjoittaja jma78 » Su Tammi 19, 2014 10:59 am

Etkös sä just myyny mulle tollasen (miinus irrotettavat sivutaskut) RG:nä...
Ööööh... en kai ny sentään? Siis se mihin duunasin hydroportin jälkikäteen? Se oli kyllä vähän, tai aika paljonkin eri malli :D Se sun on aavistuksen verran isompi.

Mulla on tosta LBX repusta protoversio RG:nä pyörimässä tuolla studion nurkissa, ja jos sulla on tarvetta, niin saat vaikka postikulujen hinnalla.. (Parhaita asiakkaita kun nyt kuitenkin olet :D )

Vastaa Viestiin