Mää ostin oman G-9000 Mudmanin egayn kautta, hintaa tuli rahtien ja verojen jälkeen 75 euroa. Hyvin toimii ja värinä on aina ihana OD. Oli suhteellisen haastavaa löytää vähemmän blingbling-väritetty Mudman, mutta ahkeralla etsinnällä löyty tämmönen hillitty ja mitäänsanomattoman näkönen kello.
http://www.ebay.com/itm/151473892761 tuossa esimerkki. Singaporesta singahti aito kello kouraan, olin jopa hitusen yllättynyt.
Casio-kellot
Re: Casio-kellot
Tilasin eilen mulle ja kaverille intiin Casion GD-100-1B G-shockit, eli perus mustat digitaalishokit. Tänään aamulla olivat jo lähettäneeet ja lupasivat että on huomenna tai viimeistään ylihuomenna perillä Ei jaksanut nähdä vaivaa ja tilailla mistään kaukaa, niin päätin julkisuudesta tunnettua Vesa Keskistä ja hänen juomistaan sponsoroida, kun sillä oli sopivasti kaks kappaletta noita varastossa 118e hintaan.
Ai, nettisivut ja tilausvahvistuskin väittää että Keskisen kello on Tuurin kauppakeskuksessa, eipä sillä kylläkään mulle ole väliä, paskan vitsin koitin vaan heittää ilmoille.
Yhden päivän käytön jälkeen tuntuu ihan hyvältä vehkeeltä, vielä kun oppis käyttämään noita kaikkia toimintoja.