Tunnista kantolaite/suojaliivi
- mysli
- Leijonamieli
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
Näyttävät Kandahar Plate Carriereiltä.
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up
Re: Tunnista kantolaite/suojaliivi
+1mysli kirjoitti:Näyttävät Kandahar Plate Carriereiltä.
[quote="Havumäki
Mitäs liivejä nämä Battlefield kolmosen mariinit käyttävät? Mielestäni vaikutti CIRASilta, mutta oletteko erimieltä asiasta?
[/quote]
Cirasilta ne siinä pelissä vaikuttaisi. Pelin kannessa oleva taas omaan silmään näyttää RRVltä. Muita liivejä en ole tunnistanut kun ei niin paljoa ole tullut silmäiltyä kyseistä peliä.
Ja itsellä ei ainakaan tuo kuva toiminut.
Mitäs liivejä nämä Battlefield kolmosen mariinit käyttävät? Mielestäni vaikutti CIRASilta, mutta oletteko erimieltä asiasta?
[/quote]
Cirasilta ne siinä pelissä vaikuttaisi. Pelin kannessa oleva taas omaan silmään näyttää RRVltä. Muita liivejä en ole tunnistanut kun ei niin paljoa ole tullut silmäiltyä kyseistä peliä.
Ja itsellä ei ainakaan tuo kuva toiminut.
-a swedish invasion of north korea over a $300m volvo debt would also likely result in nuclear retaliation- LNGLY -Reddit
Battlefield 3:ssa on assault, engineer, support ja recon ja kaikilla eri liivit. Ja kuva ei toimi.
E: Löysin tollasen kuvan:
Kuvassa siis: assault, recon, engineer, support.
Ja tollasen:
E: Löysin tollasen kuvan:
Kuvassa siis: assault, recon, engineer, support.
Ja tollasen:
- Black Knight
- Veteraani
Ahihi, ton jälkimmäisen kuvan teksteissä on liivi väärin. Tuolla jampalla on päällä RRV. Bib-remmit erottuu aika selkeesti admin-taskun kummankin yläkulman kohdalta.
Cortana: "You got an escape plan?"
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
Joo, ja toi kypärä on mun mielestä ihan selkeesti MICH 2002/2000 eikä LWH. Ja tuo puku, siinähän ei näy kuviota. Olisko joku PCU?Black Knight kirjoitti:Ahihi, ton jälkimmäisen kuvan teksteissä on liivi väärin. Tuolla jampalla on päällä RRV. Bib-remmit erottuu aika selkeesti admin-taskun kummankin yläkulman kohdalta.
no step on snek
Vahva veikkaus, että Eaglen APC/DPC. Itse selkäosuus ainakin vastaa tätä, mutta myös LBTn 6094 on nykyään juurikin samanlainen (webbingit ei mene enää liivin reunaan saakka). Eaglea veikkaan noiden shoulderpädien vuoksi tai tuollaiset litteät olen ainakin kuvasta erottavinani. Lisäksi ainakin Eaglen omilla sivuilla on kuva, jossa on juuri tuollainen "vyö" cummerbundin sijaan. Nää mun perustelut kohdistuu nyt sellasiin osiin, jotka liivistä pystyy vaihtamaan, että sikäli voi mennä kovastikin metsään tää analyysi..
Itse sanoisin, että PC on Mayflower APC (velcrojen takia) ja rigi EHKÄ (en ole paljoa perehtynyt) LBT1961 rigi.
Musta vetoketju ja pikalukot olkaimissa -> LBT 1961A-R
- Black Knight
- Veteraani
Tää identifioitiin Gearsocissa LBT:n jollekin operaattorille erityisesti tekemäksi custom-1961AR:ksi.
Cortana: "You got an escape plan?"
Apua papua kissa syö rapua. Varustus vaihtumassa idästä länteen ja apua kaivataan. Mikä kantolaite kyseisellä CCT-soturilla on päällä? Liivin kuviona ilmeisesti MC, taskut AOR ygöstä?
http://www.americanspecialops.com/photo ... actics.php
Kiitos avusta!
http://www.americanspecialops.com/photo ... actics.php
Kiitos avusta!
LBT 6094 imo. Velcroista katellen...
Kiitos avusta!
- mysli
- Leijonamieli
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
Chestrigistä hieno kuva
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up
- tomi
- Team member
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 5 times
Wearing a PC without plates is gay, as in homo, peter puffing gay.
Näyttää Puolustusvoimien erikoisjääkärien (ehkä myös sotilaspoliisien) vanhalta liiviltä.
Mitä erilaisten foorumien kuvia olen selannut niin aika paljon samannäköisyyttä on, mikäli toi ei ole PV:n malli. Huomaa taskujen kiinnitys, velcroa ja 4 kpl purjerengas. No, tossa lukee MOLLE. Näyttäis kuvan perusteella, että siinä on joku MOLLE-paneeli velcropohjassa kiinni.
Ja sininen väri.. Voi tää olla joku custom-malliki.
Korjatkaa mikäli olen väärässä.
Mitä erilaisten foorumien kuvia olen selannut niin aika paljon samannäköisyyttä on, mikäli toi ei ole PV:n malli. Huomaa taskujen kiinnitys, velcroa ja 4 kpl purjerengas. No, tossa lukee MOLLE. Näyttäis kuvan perusteella, että siinä on joku MOLLE-paneeli velcropohjassa kiinni.
Ja sininen väri.. Voi tää olla joku custom-malliki.
Korjatkaa mikäli olen väärässä.
Divide et impera
-
- Mr. DIY
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 36 times
Kyseessä on M/Kaistila, eli yhden pohjanmaalaisen kaverin tekemä liivi. Kaveri teki jossain välissä paljonkin tavaraa erityisesti reserviläisille Vaasan ja Seinäjoen seudulla. http://www.yrityswiki.fi/index.php?yritys=2125991-9
Toiminta taitaa olla aika hiljaista nykyään.
Toiminta taitaa olla aika hiljaista nykyään.