Kypärät
On se kumma jos henkilöt ei itse osaa ebaystä hakea "MK6A helmet". L:liä tulee ja menee, pitää vain katsella vähän väliä.
Jos jää tulliin (suurinpiirtein >100$ yleensä), nii tulee tavaran oma tullausmaksu jsp, jos sellainen on, plus ALVi (23%).
Edit. Voi sun LOL.
Jos jää tulliin (suurinpiirtein >100$ yleensä), nii tulee tavaran oma tullausmaksu jsp, jos sellainen on, plus ALVi (23%).
Edit. Voi sun LOL.
Viimeksi muokannut Iceman, Ke Elo 03, 2011 2:46 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Why do you always carry that umbrella?
-Bad memory. Never could remember the password. Knew no Jerry would carry one. Had to prove I was an Englishman, you see.
A bridge too far
-Bad memory. Never could remember the password. Knew no Jerry would carry one. Had to prove I was an Englishman, you see.
A bridge too far
-
- Team member
- Has thanked: 21 times
Re: Kypärät
Ahaa ok. Katsoin kyllä mutta en kylläkään yhtäkään L kokoista sieltä ole löytänyt. Tuo "mk6a" kypärän avulla ei kyllä mich löydä.
Eihän sillä michiä löydy, kun Qwerty kyselikin MK6A potan perään.
-
- Team member
- Has thanked: 21 times
Oho Mun moka .
Ajattelin kysellä viisaammilta apua. Oma kypärä ois nyt tässä vaiheessa.
Taaksehan nyt tulee ainaki NVG:n vastapaino, päälle pitäis laittaa vähän velcroa ja joku strobovimpain/replika.
Mitäs tuohon muuta pitäisi muuttaa?
Onko myöskään noista kopio AN/PSV-14 mounteista mihinkään?
Jos pittää olla aitoa ni mistä ja miten moisen sais? Tarvis siihen ainaki J-jalan kaveriksi jos haluan tota nykyistä venäläistä monokkelia käyttää.
Taaksehan nyt tulee ainaki NVG:n vastapaino, päälle pitäis laittaa vähän velcroa ja joku strobovimpain/replika.
Mitäs tuohon muuta pitäisi muuttaa?
Onko myöskään noista kopio AN/PSV-14 mounteista mihinkään?
Jos pittää olla aitoa ni mistä ja miten moisen sais? Tarvis siihen ainaki J-jalan kaveriksi jos haluan tota nykyistä venäläistä monokkelia käyttää.
-
- Veteraani
- Been thanked: 2 times
Ohhos, valmiiksi sopiva ketjukin jo kysymykselle.
Onkos Luolalaisista kukaan askarrellut noista Ops Coren Base Jump -kypäristä, ballisitisen näköisiä veljiään? Tai mahdollisesti onko kellään kokemusta hyvistä replikoista, hakusessa olisi siis juurikin tuo ballistinen (reiätön) malli! Kaikki hyvät vinkit ja ideat on tervetulleita.
Onkos Luolalaisista kukaan askarrellut noista Ops Coren Base Jump -kypäristä, ballisitisen näköisiä veljiään? Tai mahdollisesti onko kellään kokemusta hyvistä replikoista, hakusessa olisi siis juurikin tuo ballistinen (reiätön) malli! Kaikki hyvät vinkit ja ideat on tervetulleita.
Kuningas voittamaton
Jos haluaa reiät hyvin umpeen. Suosittelen joko ihan lasikuidun ja hartsin kanssa leikkimistä tai sitten lasikuitukittiä. Lasikuitu kankaan kanssa tosin, pistä myös sisäpuolelle jotta kun hiot ulkopintaa tasaiseksi, niin ei vahingossakaan hio läpi asti.
Lasikuitukitin kanssa kannattaa laittaa pahvia sisäpuolelle ja poistaa pahvit sitten kuivumisen jälkeen. Kitti on siitä kätsy, että mukavaa hioa ja kuivuu max.30 minuutissa.
Lasikuitukitin kanssa kannattaa laittaa pahvia sisäpuolelle ja poistaa pahvit sitten kuivumisen jälkeen. Kitti on siitä kätsy, että mukavaa hioa ja kuivuu max.30 minuutissa.
Bääd gai..
Moi,
Mulla olis S-kokonen PASGT-kypärä. Kymysys kuuluu että meniskö myös isommat kuin S-kokoiset kypärähuput tohon päälle fiksun näkösesti?
Mulla olis S-kokonen PASGT-kypärä. Kymysys kuuluu että meniskö myös isommat kuin S-kokoiset kypärähuput tohon päälle fiksun näkösesti?
no step on snek
Onkos kellään hajua noiden First Spearin hybrid-kypärähuppujen sopivuuksista ops-core fast -kypärien replikoihin? Sopiiko M/L vai tarviiko olla L/XL?
-
- Veteraani
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
I believe the dragonred version ballistic takes a M/L, but the emersons or whatever other name they are sold under from EBA are quite a bit larger and take the L/XL cover.
Juu, tuohon törmäsin itekkin kun hain tietoa asiasta, mutta sanamuotoilu kuulostaa hieman mutulta ja jos muistan oikein niin tuolla kyseisellä hepulla taisi olla joko tuo premium-replika tai sitten aito kypärä? Siksi kysyinkin täällä jos jollain olisi ensikäden tietoa asiasta, mutta ilmeisesti noita on melko vähän ihmisillä joilla ei ole myös aito potta. Kai se pitää tuolla tiedolla mennä.
- HY-Man
- Rakkauden barbaari
- Viesti:
"Saanen rouhaista rakkauden kaivinkoneellani neidin lemmenonkaloa???"
- tomi
- Team member
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 5 times
Lainataan ketjua hieman.
Mulla on ollut jo hetken aikaa hakusessa moderni ballastinen kypärä, mutta tarjollaa tuntuu olevan "ei-oota", replikaa tai ihan sikakallista kamaa.
Spekseinä: Koko 58-59, väri vihreä (od, rg, yms.), kuulosuojaimet sopii eli korvien kohdalta leikattu, kiskot sivuilla sekä valmius pimeännäkövehkeille.
Mitä kypärä luolan väki suosittelee ja mistä sellaisia olisi tarjolla? Budjetti siinä alle 500 euron kohdalla.
Listaa mitä olen jo testannut:
OPS Coren FAST, liian kallis
Nexus SF, ei saatavilla
PV:n kypärät, ei sovi päähän kuulosuojaimien kanssa.
PASGT, ei tule kysymykseenkään...
Mulla on ollut jo hetken aikaa hakusessa moderni ballastinen kypärä, mutta tarjollaa tuntuu olevan "ei-oota", replikaa tai ihan sikakallista kamaa.
Spekseinä: Koko 58-59, väri vihreä (od, rg, yms.), kuulosuojaimet sopii eli korvien kohdalta leikattu, kiskot sivuilla sekä valmius pimeännäkövehkeille.
Mitä kypärä luolan väki suosittelee ja mistä sellaisia olisi tarjolla? Budjetti siinä alle 500 euron kohdalla.
Listaa mitä olen jo testannut:
OPS Coren FAST, liian kallis
Nexus SF, ei saatavilla
PV:n kypärät, ei sovi päähän kuulosuojaimien kanssa.
PASGT, ei tule kysymykseenkään...
Wearing a PC without plates is gay, as in homo, peter puffing gay.
- Capt
- Quiet Professional
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
- Viesti:
Noilla spekseillä melkein FAST on ainut vaihtoehto, kun pistää viivalle ach 2002 mallisen kypärän ja siihen hommaa vielä hyllystä kiskot, mountit sun muut niin menee hinnassa fastistakin ohi. Aina ei saa halpaa, ellei kyttää käytettyä, jolloin suojaus-arvo on aina jokeri..
Fastissa on myös se etu että on hyväksytty sotavaruste jos käyttö liittyy PV touhuihin.
Fastissa on myös se etu että on hyväksytty sotavaruste jos käyttö liittyy PV touhuihin.
- CV9030FIN
- Veteraani
- Been thanked: 22 times
...selitäppä tää sille majurille joka tulee tivaamaan väärän kypärän käytöstä ampumaleirillä...Capt kirjoitti: Fastissa on myös se etu että on hyväksytty sotavaruste jos käyttö liittyy PV touhuihin.
Joo OT ja inside mutta oli vaan pakko.
Constantem Decorat Honor
Oletteko nähneet milgearista saa kopio lwh ta. Tietääkö joku siitä.
- BlackScorpy
- Green
Jännää, just viime viikolla tuli leikittyä intin kypärä päässä taas... Muut käytti Peltoreita (tyhmiä ja aktiiveita), itsellä oli Sordinit, ja kaverina kanssa brittiläinen hikirätti ja ESS:n aurinkolasit. Pienen säätämisen jälkeen ei ollut ongelmia, en jaksanut ottaa välillä kumpiakaan pois päästä. Tietenkin kiskot ja NVG:t on vähän kyseenalaisia...tomi kirjoitti:PV:n kypärät, ei sovi päähän kuulosuojaimien kanssa.
- tomi
- Team member
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 5 times
Mun pää on jotenkin sellanen ettei se sovi pv:n kypärään sordinien kanssa. Puolen tunnin jälkeen alkaa särkemään ohimoilta.
Luulen että päädyn tuohon Nexuksen kypärään (jos sitä joskus tulee varastoon), koska niitä saa fastin hinnalla kolme. Kyllä siihen jonkin nvg-mountin saa asennettua.
Käytettyä ei uskalla ostaa.
Luulen että päädyn tuohon Nexuksen kypärään (jos sitä joskus tulee varastoon), koska niitä saa fastin hinnalla kolme. Kyllä siihen jonkin nvg-mountin saa asennettua.
Käytettyä ei uskalla ostaa.
Wearing a PC without plates is gay, as in homo, peter puffing gay.