Tarkoituksena olisi liittää Specterin chestrigiin jotkut olkaimet tasaamaan painoa ja tukevoittamaan rigiä. Mieluiten jotkut MOLLE-yhteensopivat.
Kannettavana 8 Colt lipasta ja Dumppi. Eli siis kyseessä on high speed low drag varustus.
Specteriltä itseltään ei löytynyt mitään olkaimia, mutta Tactical Tailorilta löytyy MAV:n X-Harness ja Combat Kitiltä YOKE MK1 ja MK3. Mitä näistä kolmesta suosittelisitte ja mahdollisesti omia kokemuksia. Toki saa kehua muidenkin valmistajien laitteita.
Specter Gear M-1 Mk-3 chestrigi ja olkaimet
"Onko sulla ketsuppia?"
Re: Specter Gear M-1 Mk-3 chestrigi ja olkaimet
Mulla on aktiivikäytössä sama rigi (8 lipasta,dumppi ja tarviketasku) ja en ole kokenut tarvetta kiristää sitä sen kummemmin? Tähän varmaan vaikuttaa hiukan käyttäjän kokokin. PTW:n lippailla liivi tosin on aika painava.
Yks ihan toimiva vaihtoehto on pukea (esim.) Camelbakin olkaimilla varustettu juomarakko rigin 'päälle' ja kiristää sitten tämä setup yhdeksi kokonaisuudeksi.
Noista mainitsemistasi X-harnessista tai CK:n yokesta ei ole kokemusta.
T: Lauri
Yks ihan toimiva vaihtoehto on pukea (esim.) Camelbakin olkaimilla varustettu juomarakko rigin 'päälle' ja kiristää sitten tämä setup yhdeksi kokonaisuudeksi.
Noista mainitsemistasi X-harnessista tai CK:n yokesta ei ole kokemusta.
T: Lauri
- Linpu
- Baton
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Re: Specter Gear M-1 Mk-3 chestrigi ja olkaimet
Ei nyt niin hirmu molleisaa tavaraa, mutta vähäsen kuitenkin: http://www.optactical.com/atsmopah.html
Omakohtaista kokemusta ei ole kuin ATS:n normiremmeistä, jotka tuntuivat jo melkoisen mukavilta, mutta foorumeilta olen lukenut tuon parannellun version olevan oikeasti vitisti parempi mukavuuden puolesta. Pitäisi varmaan natsata melko suoraan mihin tahansa rigiin.
Omakohtaista kokemusta ei ole kuin ATS:n normiremmeistä, jotka tuntuivat jo melkoisen mukavilta, mutta foorumeilta olen lukenut tuon parannellun version olevan oikeasti vitisti parempi mukavuuden puolesta. Pitäisi varmaan natsata melko suoraan mihin tahansa rigiin.
GOOD LUCK HAVE FUN