Yeah, and the current demand would be at least 130 flags..Are those 100 flags sold already?
PVC subdued suomen lippu
Re: PVC subdued suomen lippu
Nice.
Please already count me in for 2 EA dessert color and 2 EA glow-in-the-dark on black if you order those .
Please already count me in for 2 EA dessert color and 2 EA glow-in-the-dark on black if you order those .
Ban bread! 99% of all spree-shooters have consumed bread within 48 hours before the shooting!
Kieltäkää leipä! 99 prosenttia kaikista rellestys-ampujista on syönyt leipää 48 tunnin sisällä ennen ammuskelua!
Kieltäkää leipä! 99 prosenttia kaikista rellestys-ampujista on syönyt leipää 48 tunnin sisällä ennen ammuskelua!
Tänne kelpais kanssa muutama kappale
Varmaan löytyy paljon halukkaita, joku innokas voisi suorittaa uuden tilauksen.
I live for this shit!
Til Valhall!
Who Dares Wins
Til Valhall!
Who Dares Wins
-
- Tier 1
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 17 times
Multa saa kyllä luvan designin käyttöön, ja vedospiirroksetkin jos joku haluaa järkätä tilauksen.
Muuten voisin järkätä itse, mutta tarttis saada 200 lippua tilattua, jotta hommasta jäis käteen muutakin kuin talkoohenki ja hyvä mieli
Muuten voisin järkätä itse, mutta tarttis saada 200 lippua tilattua, jotta hommasta jäis käteen muutakin kuin talkoohenki ja hyvä mieli
Jos jollain on intoa järkätä tilausta ni täällä on kans yks jonossa
Kuin myös, kiinnostusta olisi kolmeen lippuun.
juu,lippuja menis tännekin suuntaam
Nostelitte vuoden vanhaa aihetta esiin, niin vinkkaan myös vähän. Jos välttämättä ei halua juuri tuollaista kumilätyskää, niin paristakin paikasta saa jo meidänkin kansallisuustunnuksia. Hinnaltaan kalliimpia, mutta on myös IR ominaisuuksia.
Viranomainen.fi, Firstspearin iso
Viranomainen.fi, Firstspearin pieni (Kommenteissa hauska keskustelu)
Tai sitten Kanadasta Perrozilta saa teettämääni merkkiä:
Perroz Design
Viranomainen.fi, Firstspearin iso
Viranomainen.fi, Firstspearin pieni (Kommenteissa hauska keskustelu)
Tai sitten Kanadasta Perrozilta saa teettämääni merkkiä:
Perroz Design
-
- Tier 1
Mulla on molemmat FS:n liput, pieni ja iso, ja voin sanoa että laadultaan erinomaisia, suosittelen. Ovat näköjään hintoja menneet nostamaan; itse taisin maksaa isosta jotain 13e tms, mikä olikin kyllä ihmeellisen halpa.
Kuvittelenko vain, vai onko tuossa Perroz:n lipuissa mittasuhteet vähän v*tuillaan?
Jos jollain on kiinnostusta alkaa teettään noita PVC-lippuja, niin mulla on kontaktit tohon combat-swagiin, ja piirrokset saa myös multa.. Itsellä pari muutakin patchiprojektia tässä työn alla, eli ei riitä energia ottaa lisää
Kuvittelenko vain, vai onko tuossa Perroz:n lipuissa mittasuhteet vähän v*tuillaan?
Jos jollain on kiinnostusta alkaa teettään noita PVC-lippuja, niin mulla on kontaktit tohon combat-swagiin, ja piirrokset saa myös multa.. Itsellä pari muutakin patchiprojektia tässä työn alla, eli ei riitä energia ottaa lisää
Liekkö. Tehty Afgaani kähtävän tekemän lipun perusteella. Kuva merkistä paikoillaan, jos auttaa hahmottamaan.jma78 kirjoitti: Kuvittelenko vain, vai onko tuossa Perroz:n lipuissa mittasuhteet vähän v*tuillaan?
-
- Tier 1
ihan kuin risti ois vähän turhan kapee mutta väliäkö sillä... tai no jos mä 30 taalaa merkistä maksaisin, niin ois ehkä kiva jos ois just oikein:)