Subdued IR-suomen lippuja
-
- Tier 1
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 17 times
Moro, siirtäkää adminit tää johonkin jos on väärässä paikassa, en parempaa paikkaa keksinyt kun tämä ei varsinaisesti ole mikään myynti-ilmoitus vielä.
Elikkäs, Oon ollut 1800nametape.com:iin yhteydessä siitä että teettäisin siellä musta/vihreitä IR heijastavia suomenlippuja. Liput ei tulisi olemaan samankokoisia kuin ne pienet mitä intissä käytetään hihassa, vaan hiukan isompia, ns "rauhanturva-lippuja"
Alla olevasta kuvasta selviää lipun koko ja malli (sillä erotuksella että kuvassa oleva lippu on brodeerattu):
Ongelma on vain siinä että noilla on minimitilaus 20kpl ja kun en itse tarvitse kuin muutaman, aattelin kysyä että onko tän foorumin jäsenillä kiinnostusta niihin multa yli jääneisiin.. Kartoitan vaan siis sitä kuinka suurta kiinnostusta asiaa herättää, en kerää mitään sitovia ostoilmoituksia.
Hintaa tulisi kuulemma 15 taalaa/ lippu ja kun siihen lisätään kokonaispostikulut niin puhutaan varmaan jotain luokkaa 16 euroa/lippu
Tolta sivulta saa vähän referenssiä miltä niitten käyttämä musta/vihreä yhdistelmä näyttää (toi subdued kanadan lippu esmes)
http://www.1800nametape.com/infrared.htm#FRENCH
Eli vastatkaa vaikka "hep" tähän threadiin niin tiedän kuinka monta tänne menisi.
Elikkäs, Oon ollut 1800nametape.com:iin yhteydessä siitä että teettäisin siellä musta/vihreitä IR heijastavia suomenlippuja. Liput ei tulisi olemaan samankokoisia kuin ne pienet mitä intissä käytetään hihassa, vaan hiukan isompia, ns "rauhanturva-lippuja"
Alla olevasta kuvasta selviää lipun koko ja malli (sillä erotuksella että kuvassa oleva lippu on brodeerattu):
Ongelma on vain siinä että noilla on minimitilaus 20kpl ja kun en itse tarvitse kuin muutaman, aattelin kysyä että onko tän foorumin jäsenillä kiinnostusta niihin multa yli jääneisiin.. Kartoitan vaan siis sitä kuinka suurta kiinnostusta asiaa herättää, en kerää mitään sitovia ostoilmoituksia.
Hintaa tulisi kuulemma 15 taalaa/ lippu ja kun siihen lisätään kokonaispostikulut niin puhutaan varmaan jotain luokkaa 16 euroa/lippu
Tolta sivulta saa vähän referenssiä miltä niitten käyttämä musta/vihreä yhdistelmä näyttää (toi subdued kanadan lippu esmes)
http://www.1800nametape.com/infrared.htm#FRENCH
Eli vastatkaa vaikka "hep" tähän threadiin niin tiedän kuinka monta tänne menisi.
-
- Veteraani
- Been thanked: 1 time
Re: Subdued IR-suomen lippuja
Aihe siirretty korrektille alueelle.
Hep x1.
Hep x1.
-Night time is the right time-
- Guardsniper
- Green
- Has thanked: 1 time
Hep x1
"Run N run till your legs get tough so when you hit it's the ground that hurts."
+1
Ban bread! 99% of all spree-shooters have consumed bread within 48 hours before the shooting!
Kieltäkää leipä! 99 prosenttia kaikista rellestys-ampujista on syönyt leipää 48 tunnin sisällä ennen ammuskelua!
Kieltäkää leipä! 99 prosenttia kaikista rellestys-ampujista on syönyt leipää 48 tunnin sisällä ennen ammuskelua!
- CV9030FIN
- Veteraani
- Been thanked: 22 times
x2
Ps. eihän siihen nyt kuitenkaan "Finland" tekstiä tule?
Ps. eihän siihen nyt kuitenkaan "Finland" tekstiä tule?
Constantem Decorat Honor
-
- Tier 1
Mjooo, mä aattelin että niistä tulee samanlaisia kuin rauhanturmaajalipuista (minkä mallin mukaan noi mun brodeeratutkin on tehty) eli kyllä tulis... Onko se onglema? Mitäs mieltä jengi on, Finland tekstillä vai ilman?Ps. eihän siihen nyt kuitenkaan "Finland" tekstiä tule?
JOs jollain on mielipide asiaan niin speak now or forever hold your peace, sillä meinasin pistää tilauksen sisään huomenna...
Alkaa näyttää siltä että ilmeisesti pitää tilata enemmän kuin se pelkkä minimi 20
-
- Tier 1
Niin, semmonen tuli mieleen että noista brodeeratuista lipuista jätettiin leijonavaakuna pois keskeltä lippua koska sellasen tekeminen brodeerauksella tossa mittakaavassa ei oikein onnistuisi. Voisin kysäistä että onko se näihin järkevästi toteutettavissa.. Miksei ois, mä luulisin että noi vaan printataan jollekkin ihme materiaalille ja sitten päällystetään...
Itse en ole kyseisistä lipuista kiinnostunut mutta eikös tuo teksti ole aika tärkeä, eihän sitä muuten tiedä minkä maan lippua se esittää.
-
- Tier 1
Sinänsä ihan hyvä pointti, sitähän vois luulla vaikka ruotsin lipuksi muuten Just nyt ei tuu muita maita mieleen joilla ois yksvärinen risti samoilla mittasuhteilla kuin suomen..mutta eikös tuo teksti ole aika tärkeä, eihän sitä muuten tiedä minkä maan lippua se esittää.
- Guardsniper
- Green
- Has thanked: 1 time
Huih! Ehdottomasti se "Finland" -teksti sinne.jma78 kirjoitti:Sinänsä ihan hyvä pointti, sitähän vois luulla vaikka ruotsin lipuksi muuten Just nyt ei tuu muita maita mieleen joilla ois yksvärinen risti samoilla mittasuhteilla kuin suomen..mutta eikös tuo teksti ole aika tärkeä, eihän sitä muuten tiedä minkä maan lippua se esittää.
"Run N run till your legs get tough so when you hit it's the ground that hurts."
Tänne kans lippu! Finland -teksti ois iha jees.