M05-aavikkoripstop
-
- Mr. DIY
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 36 times
Olisi saatavana 120 metriä m05-aavikkoripstoppia, eli sitä kangasta mistä hellepuvut tehdään. Hinta on 10€ metriltä. Kangas on vielä ulkomailla, mutta saadaan kyllä Suomeen. Jos joku haluaa osallistua kimppatilaukseen, niin lähestykää minua. Siitä joka jampalle viiden metrin siivu, niin jokainen saa haluamansa maastopuvun itselleen. Tosin jonkunhan se pitää ommella, ja siihen tarvitaan vielä kaavatkin...
Re: M05-aavikkoripstop
En näistä kankaista mitään tiedä, joten ehkä tyhmä kysymys: Miten leveä pätkä on? Eli onko 10€= 1x1m (ja 20€ tietenkin 2x1m, jne.)?
-
- Mr. DIY
Se hinta on pakkametriltä, ja pakan leveys vaihtelee kankaista rippuen ollen jotain 1.4 - 1.6 m. Eli kympillä + postikulut saat 1m x 1.5m palan.Whitehawk kirjoitti:En näistä kankaista mitään tiedä, joten ehkä tyhmä kysymys: Miten leveä pätkä on? Eli onko 10€= 1x1m (ja 20€ tietenkin 2x1m, jne.)?
En tiedä tuliko yv perille, mutta itse olen ainakin kiinnostunut ostamaan vähintään 5 metriä ko. kangasta.
-
- Team member
Meikällä sama homma, toivottavasti yv tuli perille - kiinnostusta löytyisi tuohon kankaaseenschmidge kirjoitti:En tiedä tuliko yv perille, mutta itse olen ainakin kiinnostunut ostamaan vähintään 5 metriä ko. kangasta.
Elefteria i Thanatos - Vapaus tai kuolema - Kreikan valtion motto
-
- Mr. DIY
Postissa paukahti reilut 60 metriä oikeanpuolimmaista kangasta: Kamera hieman kärjistää värieroja.
Vasemmalla puolella taas on sellaista kangasta, mistä ainakin kaikki omistamani viralliset suomalaiset aavikkovaatteet on tehty. Tiedän, että PV muutti aavikkokuvion värisävyjä pari vuotta sitten vaaleampaan suuntaan, mutta en silti ole löytänyt yhtäkään kuvaa, josta voisi varmuudella osoittaa että se on tätä vaaleampaa kangasta. Muuten materiaali näyttää ja tuntuu samalta, ja äsken saamani kangas on todennäköisesti paremman väristä tarkoitukseensa, koska vanhahan on aika tumma.
Onko kellään pukua tästä vaalemmasta kankaasta?
Nyt sitten tämän kuvan perusteella jokainen voi tehdä sen lopullisen tilauksen, eli postiosoitteenne ja metrimäärä YV:llä minulle.
Vasemmalla puolella taas on sellaista kangasta, mistä ainakin kaikki omistamani viralliset suomalaiset aavikkovaatteet on tehty. Tiedän, että PV muutti aavikkokuvion värisävyjä pari vuotta sitten vaaleampaan suuntaan, mutta en silti ole löytänyt yhtäkään kuvaa, josta voisi varmuudella osoittaa että se on tätä vaaleampaa kangasta. Muuten materiaali näyttää ja tuntuu samalta, ja äsken saamani kangas on todennäköisesti paremman väristä tarkoitukseensa, koska vanhahan on aika tumma.
Onko kellään pukua tästä vaalemmasta kankaasta?
Nyt sitten tämän kuvan perusteella jokainen voi tehdä sen lopullisen tilauksen, eli postiosoitteenne ja metrimäärä YV:llä minulle.
Vieläkö tätä kangasta saa jostain? Voisin ottaa vähän enempikin...
- BlackScorpy
- Green
MaK: kaveri oli Tshadissa 2009 loppuvuodesta, aika monessakin kuvassa näkyvä kangas on hyvinkin samannäköistä kuin tuo oikeanpuoleinen; parissa kuvassa omasta mielestäni saisi kameran sävyt olla aika vituralla ollakseen jotain muuta. Ainakin yhdessä kuvassa erottuu 2 eri takista molemmat sävyt, eli siis toinen "uudempaa" ja toinen "vanhempaa" kangasta.
Tiedä sitten onko kulumaa (kuvat tosin rotaation alusta), vai ihan toista kangasta...
Tiedä sitten onko kulumaa (kuvat tosin rotaation alusta), vai ihan toista kangasta...
Vasemman puoleinen on vanhempaa ja oikeanpuoleinen uudempaa mallia. Ganistanis meillä oli -09 viel molempia jaossa, mut uudempaa jaetaan enään.
Imo toi oikeanpuoleinen on ihan samanväristä kuin mitä itte kannoin. Kaikenlisäksi pari reissua ja kaikki puvut olivat vieläkin paljon vaaleamman näköisiä.
I live for this shit!
Til Valhall!
Who Dares Wins
Til Valhall!
Who Dares Wins
-
- Veteraani
- Been thanked: 3 times
- Viesti:
Oliko kellään tätä vielä ylimäärästä?
Sama homma meikäläisellä, jos löytyy ylimääräistä niin kiinnostusta olisi!
Täälläkin oisi kiinnostusta. Lähestyin YV:llä.
-
- Veteraani
- Been thanked: 3 times
- Viesti:
Itsehän lähestyin miestä varmaan kuukausi sitten YVllä. Ei oo kuulunu.