Esittele itsesi
-73 syntynyt valtionhallinnon virkamies. Töissä kannan ja käytän mitä työnantaja määrää, harrastuksissa taas panostan laatuun.
Täällä lähinnä katselemassa varusteita ja vinkkejä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Täällä lähinnä katselemassa varusteita ja vinkkejä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
"By failing to prepare, you are preparing to fail." -Benjamin Franklin
-
- Been thanked: 1 time
Re: Esittele itsesi
Sota-autisti, varustekeräilijä ja ammattimies.
Pääpaino toiminnallisilla ja laadukkailla kenttäkäyttöä kestävillä kamoilla ja toisaalta myös historiallisilla varustekokonaisuuksilla.
Pääpaino toiminnallisilla ja laadukkailla kenttäkäyttöä kestävillä kamoilla ja toisaalta myös historiallisilla varustekokonaisuuksilla.
24v. Hortonomi. Airsoft, retkeily, kamojen myynti/osto. DIY jutut kiinnostaa myös.
Liitytty aikoja sitten ja palaan foorumeille. -89 vuosmallia ja Firmalla töissä. Eniten tuota realdeal varuste ja diy osioita tulee seurattua. Toiminnallista ammuntaa tulee harrastettua ja joillakin kursseilla esittämässä että osaan mukamas jotain.
40 vuotta täyttänyt SRA harrastaja. Tulin tänne kun kaverit käski. Ehkä jossain haiheessa tarkoitus hommailla maastopukua yms.
35v. Retkeily ja vaeltelu, laadukkaiden varusteiden myynti/osto.
Sähellystä jo vuodesta 2001. Matkan varrelle on mahtunut toiminta-ammuntaa, varustemyyntiä ja puskissa pyörimistä pyssyllä ja ilman.
No niin, uusi nicki uudet kujeet!
Vanhalla nimellä tuli lurkkailtua tarpeeksi ja nyt olisi ehkä jotain takaisin annettavaakin, uusi nicki Punaliitto ryssävaruste-foorumille takautuva vitsi.
Asiaan: Nyt parikymppinen ukko jolle siunaantui tilaisuus varusveijarina päästä kantamaan Sacci 110L/DA-varusteita ja keventämään rumasti valtion kirstua erinäisten käsiasejärjestelmien puikoissa. Sen verran tuli kosketusta noihin hommiin että nyt kiinnostaa toimivat kamat SA tehtäviin joilla voi myös kuulahippasta ja toiminnallista ammuntaa käydä harrastelemassa. Mehtuu puolella sitten ihan omansa, enemmän perinteitä kunnioittavat vermeet.
Vanhalla nimellä tuli lurkkailtua tarpeeksi ja nyt olisi ehkä jotain takaisin annettavaakin, uusi nicki Punaliitto ryssävaruste-foorumille takautuva vitsi.
Asiaan: Nyt parikymppinen ukko jolle siunaantui tilaisuus varusveijarina päästä kantamaan Sacci 110L/DA-varusteita ja keventämään rumasti valtion kirstua erinäisten käsiasejärjestelmien puikoissa. Sen verran tuli kosketusta noihin hommiin että nyt kiinnostaa toimivat kamat SA tehtäviin joilla voi myös kuulahippasta ja toiminnallista ammuntaa käydä harrastelemassa. Mehtuu puolella sitten ihan omansa, enemmän perinteitä kunnioittavat vermeet.
22v. Ammunta ja metsissä samoilu. Kiinnostaa laadukkaiden sotilaskäyttöön tarkoituttejen varusteiden osto ja myynti.
”Kauas on pitkä matka”
Moro! Pidemmän aikaa foorumia selailleena täytynee esittäytyä. 22v ammuntaa, kalastusta ja yleistä metsässä liikkumista harrastava kaveri. Laadukkaiden varusteiden myynti sekä osto.
Moje, vajaa 30v mittarissa, työkseni oon valtiolla, sra olis aikeissa alottaa. Noita juttuja varten liityin foorumille kun kaveri vinkkas et täältä löytyy kaikkea mielenkiintoista.
Hei!
Olen 26-vuotias valtion palveluksessa oleva aloitteleva SRA-harrastaja. Joskus jossain kuulin tästä foorumista ja päätin nyt liittyä. Vaimo ei tykkää ku minä tykkään kaikesta kivasta ja kallista. Toimarifoorumilla pyörin samalla nimimerkillä.
Olen 26-vuotias valtion palveluksessa oleva aloitteleva SRA-harrastaja. Joskus jossain kuulin tästä foorumista ja päätin nyt liittyä. Vaimo ei tykkää ku minä tykkään kaikesta kivasta ja kallista. Toimarifoorumilla pyörin samalla nimimerkillä.
-
- Has thanked: 2 times
Entinen käyttäjänimi Jöntti, jostain syystä ei enää päästänyt kirjautumaan tai suostunut vaihtamaan salasanaa. Ehkä johtuu ääkkösistä, kun uudessa nimessä ei sellaista saanut olla.
Ehasa ry aktiivi ja töissä valtiolla.
Ehasa ry aktiivi ja töissä valtiolla.
Morjenstas!
22v Opiskelija Tampereen seudulta, SRA-toiminnassa jonkin verran käynyt ja ammunnasta kiinnostunut herrasmies. Kauppapaikka foorumilla kiinnostaa samoin kuin DIY osia. Sivulla myös paljon muuta mielenkiintoista sälää. Rekisteröidyin, jotta pääsen itse käyttämään kauppapaikkaa ja myös osallistumaan mahdollisesti kiinnostaviin keskusteluihin.
22v Opiskelija Tampereen seudulta, SRA-toiminnassa jonkin verran käynyt ja ammunnasta kiinnostunut herrasmies. Kauppapaikka foorumilla kiinnostaa samoin kuin DIY osia. Sivulla myös paljon muuta mielenkiintoista sälää. Rekisteröidyin, jotta pääsen itse käyttämään kauppapaikkaa ja myös osallistumaan mahdollisesti kiinnostaviin keskusteluihin.
Terve!
Alle 30v, valtiolla töissä oleva mies. Harrastuksiin kuuluu ampuminen sekä kaikenlaisen militariakaman keräily. Liityin koska olen kuullut monesta paikasta, että foorumilla on mielenkiintoisia keskusteluaiheita. Lisäksi tarkoituksenani on päästä myymään itselle kertynyttä ylimääräistä tavaraa pois uuden tieltä.
Alle 30v, valtiolla töissä oleva mies. Harrastuksiin kuuluu ampuminen sekä kaikenlaisen militariakaman keräily. Liityin koska olen kuullut monesta paikasta, että foorumilla on mielenkiintoisia keskusteluaiheita. Lisäksi tarkoituksenani on päästä myymään itselle kertynyttä ylimääräistä tavaraa pois uuden tieltä.
49-vuotias mies. Ammunnan ja kamppailulajien harrastaja. Aktiivi ressu.
39 v mies, SRA-, vaellus-/retkeilyaiheisten artikkelien ostopainotteinen vaihdantaintressi ja välillä muidenkin aiheiden lurkkaus
25v, maanpuolustus, eräily ja retkeily lähellä omia kiinnostuksia. Osto/myynti kiinnostaa sekä täältä haen ideoita töissä olemiseen. Kuitenkaan kaikkia rahoja en ole koskaan laittanut omakustanteeseen vaan jakotavara toimii monessa tapauksessa kun työaika raksuttaa.
-
- Viesti:
Terve,
-78 vm. mies, joka on vasta löytänyt airsoftin ja siihen olen nyt uppoamassa syvemmälle yhdessä teini-ikäisen poikani kanssa. SRA-kurssi on käytynä viime vuonna, mutta muuten ei ole vielä lähtenyt aktiivisemmin siihen. Kiinnostusta kyllä olisi hieman aktivoitua reserviläisenäkin. VPK-hommat ovat vieneet vähän pois res.ups. toiminnasta. Myös retkeilygear kiinnostaa ja taistelupuolelta olisi kiva tulla tunnistetuksi suomalaiseksi, vaikka toimivaksi fiilattu kokonaisuus
-78 vm. mies, joka on vasta löytänyt airsoftin ja siihen olen nyt uppoamassa syvemmälle yhdessä teini-ikäisen poikani kanssa. SRA-kurssi on käytynä viime vuonna, mutta muuten ei ole vielä lähtenyt aktiivisemmin siihen. Kiinnostusta kyllä olisi hieman aktivoitua reserviläisenäkin. VPK-hommat ovat vieneet vähän pois res.ups. toiminnasta. Myös retkeilygear kiinnostaa ja taistelupuolelta olisi kiva tulla tunnistetuksi suomalaiseksi, vaikka toimivaksi fiilattu kokonaisuus