Vannoin uskollisuutta Yhdysvaltain lipulle, lol.
- Sgt.Wulf
- Veteraani
- Been thanked: 83 times
Joo, ne kääryleet tehdään ite. Paperin sisällä pari hemostaattia, skalpelli, rööri, yks chest seal, ja yks heimlich venttiili. Kyllä lähtee.
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Re: Vannoin uskollisuutta Yhdysvaltain lipulle, lol.
Hyppäsin D-Dayn 75-vuotisjuhlapäivän kunniaksi Sainte-Mere-Egliseen Romanialaisesta C-130 koneesta romanialaisen varjon kanssa. Tuhansia hyppääjiä laskeutu kymmenien tuhansien ihmisten viereen. Oli aika elämys.
-
- Green
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Onneksi olkoon, oli ainutlaatuinen setti! Itse hyppäsin samalle dropzonelle pari tuntia teidän jälkeen. Tavattiin myös ohimennen siellä Ecaussevillen leirissä.
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Aika alkaa käymään vähiin. Koronaviruksen takia viimeiseen neljään kuukauteen ei oo tehty oikein enää yhtään mitään. Pari harjotusta on ollu tässä ohimenne, ja lähinnä siinäpä se kaikki.
Pari kuukautta enää jäljellä. 24 päivä elokuuta alkaa kaks vuotta Ilmavoimien upseerikoulussa, eikä taideta enää rinkkoja kannella sen jälkeen.
Minä ja joukkueenjohtaja ennen hyppyä Hohenfelsiin:
Mun tuliluikku oli kyllä kans ihan täys aimbotti.
Talvella ajoin Mustangia paikkoihin mihin sitä ei yhtään kannattais ajella:
Pääsin komeilemaan US Mission to NATOn Instagramiinkin joskus aikaa sitten:
Pari kuukautta enää jäljellä. 24 päivä elokuuta alkaa kaks vuotta Ilmavoimien upseerikoulussa, eikä taideta enää rinkkoja kannella sen jälkeen.
Minä ja joukkueenjohtaja ennen hyppyä Hohenfelsiin:
Mun tuliluikku oli kyllä kans ihan täys aimbotti.
Talvella ajoin Mustangia paikkoihin mihin sitä ei yhtään kannattais ajella:
Pääsin komeilemaan US Mission to NATOn Instagramiinkin joskus aikaa sitten:
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Kuten mainitsin, on vain muutama kuukausi Armeijassa aikaa jäljellä. Sen jälkeen muutan Italiasta pois takaisin Charlestoniin ja aloitan ilmavoimien upseerikoulussa kaksi vuotta, jonka jälkeen musta tulee vänrikki ja viimeistelen 16 vuotta ennen kuin eläke alkaa.
Aika haikeat fiilikset lähteä italiasta, tänne on kuitenkin hyvin asettunut asumaan. Vaimo viihtyy omissa töissään, jotka tosin Coronan vuoksi ovat jäässä. Onneksi palkka vielä juoksee, ni se on lähinnä pelannu videopelejä himassa palkalla. Poika käy italaialaista koulua ja puhuu sujuvaa italiaa. Se ei yhtään haluaisi jenkkilään palata.
On tässä vielä uutisiakin kiva katsoa ja tuskastella. Onneks oon kuitenkin vitivalkoinen, niin ei aina tartte skoudeja pelätä.
Hetkeäkään en ole katunu tätä Armeijaan liittymistä, ja kaikenlaista on tullut nähtyä. Harmittaa tosin, etten koskaan päässyt mun joukkueen kanssa mihinkään hiekkaiseen maahan. Tulee sellainen olo, ettei ole oikea sotilas ollenkaan. Lähellä kyllä kävi pari kertaa, mutta koskaan ei sitten kuitenkaan pilli viheltäny. Toisaalta, jos ajatellaan Armeijaa rauhanaikaisena, oli mulla paras kokemus. Oli Normandian hyppyä, vaikka mitä hienoja sotilasharjoituksia, ja virallista matkustelua Eurooppaa ympäri, huomioimatta edes tätä uskomatonta paikkaa jota oon kodiksi saanut kutsua.
Mutta kuten todettu, hiekkaa olisi kiva ollut potkia. Nyt jos pääsen lentäjäksi, en ikinä potki hiekkaa missään. Mitkään muutkaan ilmavoimien upseeripolutkaan ei kyllä oikein sitä mahdollisuutta tue, ellei muutaamaa erikoismiesosastoa lasketa. Niihin musta ei enää ole selkävammani vuoksi.
Vaikka verrattain vanha mosa olenkin vertaisiini, on tää kyllä ollut elämäni hienoimpia asioita, ja muistoja on niin monenlaisia, ettei kaikkia pysty edes samalla ajatuksella käsittelemään. Elämä on ollut helvetin hienoa, ja tulevaisuus varmasti tuo vielä suurempia seikkailuja eteen. En malta odottaa!
Tuun varmaan kirjoittelemaan tänne aina välillä jotain, kunnes eläköidyn tai geardolauta kuolee.
Aika haikeat fiilikset lähteä italiasta, tänne on kuitenkin hyvin asettunut asumaan. Vaimo viihtyy omissa töissään, jotka tosin Coronan vuoksi ovat jäässä. Onneksi palkka vielä juoksee, ni se on lähinnä pelannu videopelejä himassa palkalla. Poika käy italaialaista koulua ja puhuu sujuvaa italiaa. Se ei yhtään haluaisi jenkkilään palata.
On tässä vielä uutisiakin kiva katsoa ja tuskastella. Onneks oon kuitenkin vitivalkoinen, niin ei aina tartte skoudeja pelätä.
Hetkeäkään en ole katunu tätä Armeijaan liittymistä, ja kaikenlaista on tullut nähtyä. Harmittaa tosin, etten koskaan päässyt mun joukkueen kanssa mihinkään hiekkaiseen maahan. Tulee sellainen olo, ettei ole oikea sotilas ollenkaan. Lähellä kyllä kävi pari kertaa, mutta koskaan ei sitten kuitenkaan pilli viheltäny. Toisaalta, jos ajatellaan Armeijaa rauhanaikaisena, oli mulla paras kokemus. Oli Normandian hyppyä, vaikka mitä hienoja sotilasharjoituksia, ja virallista matkustelua Eurooppaa ympäri, huomioimatta edes tätä uskomatonta paikkaa jota oon kodiksi saanut kutsua.
Mutta kuten todettu, hiekkaa olisi kiva ollut potkia. Nyt jos pääsen lentäjäksi, en ikinä potki hiekkaa missään. Mitkään muutkaan ilmavoimien upseeripolutkaan ei kyllä oikein sitä mahdollisuutta tue, ellei muutaamaa erikoismiesosastoa lasketa. Niihin musta ei enää ole selkävammani vuoksi.
Vaikka verrattain vanha mosa olenkin vertaisiini, on tää kyllä ollut elämäni hienoimpia asioita, ja muistoja on niin monenlaisia, ettei kaikkia pysty edes samalla ajatuksella käsittelemään. Elämä on ollut helvetin hienoa, ja tulevaisuus varmasti tuo vielä suurempia seikkailuja eteen. En malta odottaa!
Tuun varmaan kirjoittelemaan tänne aina välillä jotain, kunnes eläköidyn tai geardolauta kuolee.
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Armeija on nyt takana, ja aloitin ilmavoimien upseerikoulun. Kulttuurishokki, varsinkin toi aamuliikunta. Paljon enemmän sellasta valkokaulusajattelua ja asennetta, ja ei yhtään örinämurinaa. Myöskään painavien asioiden nostelua ei koeta positiviisena attribuuttina.
Täl hetkellä on arabiankieli ja geologia upseeriopintojen ohessa taittuu. Opin muun muassa kirjoittamaan "weed 420" arabiankielellä!
Ens kuussa 17. päivä on testi jossa alkaa valinta pilotiks tai lentomiehistöksi. Jännittää kyl hikkasen, pakko myöntää. Valmistun keväällä 2023, mut valinta lentomiehistöksi on tosi pitkä ja monivaiheinen.
Täl hetkellä on arabiankieli ja geologia upseeriopintojen ohessa taittuu. Opin muun muassa kirjoittamaan "weed 420" arabiankielellä!
Ens kuussa 17. päivä on testi jossa alkaa valinta pilotiks tai lentomiehistöksi. Jännittää kyl hikkasen, pakko myöntää. Valmistun keväällä 2023, mut valinta lentomiehistöksi on tosi pitkä ja monivaiheinen.
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Ilmavoimat tykkää ku tulee "pilot familiarization" tai mitä lie koneella jossa on tikku.
Kulut lentotuntien ohessa siitä mitä tarvitsee yksityisen lupakirjan hankkimiseen tulee ite maksaa, tosin, mut päätin näin tehä ku kuitenkin jo ku ohjaamossa on.
DA-40 koneessa on sporttiset istuimet ja tikku ohjaamossa.
Kiva nousta ilmatukikohdasta ku voi aina katella vaikka minkälaisia lennokkeja.
Lukukausi on nyt tauolla, mut oonpahan oppinu lukemaan ja kirjoittamaan Arabiaa! Ja puhumaankin! Vaikka on tosi vaativa kieli, on myös samalla tosi palkitseva ja ennenkaikkea hurjan kaunis kieli. Tosi paljon kaikenlaisia sanoja joilla viitataan rakkaisiin ihmisiin ja vertauskuvia jotka on sieviä. Suosittelen kaikille, onneksi on mahdollisuus oppia mullakin. Vaikka turpaan tulee kokeissa ja läksyissä, on aika rehvas olo lukee arabiankielistä tekstiä. Vaikka pitää tavuttaa.
Kulut lentotuntien ohessa siitä mitä tarvitsee yksityisen lupakirjan hankkimiseen tulee ite maksaa, tosin, mut päätin näin tehä ku kuitenkin jo ku ohjaamossa on.
DA-40 koneessa on sporttiset istuimet ja tikku ohjaamossa.
Kiva nousta ilmatukikohdasta ku voi aina katella vaikka minkälaisia lennokkeja.
Lukukausi on nyt tauolla, mut oonpahan oppinu lukemaan ja kirjoittamaan Arabiaa! Ja puhumaankin! Vaikka on tosi vaativa kieli, on myös samalla tosi palkitseva ja ennenkaikkea hurjan kaunis kieli. Tosi paljon kaikenlaisia sanoja joilla viitataan rakkaisiin ihmisiin ja vertauskuvia jotka on sieviä. Suosittelen kaikille, onneksi on mahdollisuus oppia mullakin. Vaikka turpaan tulee kokeissa ja läksyissä, on aika rehvas olo lukee arabiankielistä tekstiä. Vaikka pitää tavuttaa.
Geardoluola kun lopettaa toimintansa, niin aiotko jatkaa jollain muulla platalla? Mielenkiinnolla seuraisin meininkejä vielä tulevaisuudessakin!
-
- FNG
- Been thanked: 2 times
- Viesti:
Sama! Erittäin innoittavaa seurattavaa!
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Hitsi. Miks tää nyt lopettaa? Emmä tiedä, jos nyt halajaa ni kai sitä voisi blogspottia raapustaa.
- tomi
- Team member
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 5 times
Se olisi kyllä hienoa. Aivan mahtavia nämä kertomukset isosta maailmasta.
Wearing a PC without plates is gay, as in homo, peter puffing gay.
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Heittäkää jotain raflaavia bloginimiä.
-
- FNG
- Viesti:
Ja nyt voi Sgt. Wolfinkin jatkaa loistavaa tarinaansa täällä, kun geardoluola pysyy .
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Oli sellane incentive-flight C-17stalla kadettina, navigaattorin paikalla.
Kesällä pitäis nyt tulla upseerioppilaan kesäkurssi, ja sit ens vuonna tammikuun paikkeilla saa tietää valittiinko pilotiks.
Kesän leirille näyttäis olevan aeronautically rated slot, eli hyvältä näyttää, mutten uskalla varmaks sanoa vielä.
https://i.imgur.com/g4KpjPE.jpg
Kesällä pitäis nyt tulla upseerioppilaan kesäkurssi, ja sit ens vuonna tammikuun paikkeilla saa tietää valittiinko pilotiks.
Kesän leirille näyttäis olevan aeronautically rated slot, eli hyvältä näyttää, mutten uskalla varmaks sanoa vielä.
https://i.imgur.com/g4KpjPE.jpg
-
- FNG
- Viesti:
Mitä Wolffille kuuluu? C-17 on ollut uutisissa täällä useasti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Tässä opiskelut etenee. Upseeriki valmistun Toukokuussa 2023.
Nyt Tammikuun tai Helmikuun vaihteilla pitäis saada tietää tuleeko musta pilotti, navigaattori, vai droonipilott, eli RPA pilot. Remotely Piloted Aircraft.
Mulla on nyt 96.5 lentotuntia logattuna. On siviililentolupakirja kanssa.
Täs vaimon kanssa kävelemässä koneelle lentämään.
Nyt Tammikuun tai Helmikuun vaihteilla pitäis saada tietää tuleeko musta pilotti, navigaattori, vai droonipilott, eli RPA pilot. Remotely Piloted Aircraft.
Mulla on nyt 96.5 lentotuntia logattuna. On siviililentolupakirja kanssa.
Täs vaimon kanssa kävelemässä koneelle lentämään.
Miten kävi, tuliko miehestä pilotti?
- Sgt.Wulf
- Veteraani
Noh, meni miten meni. Valmistun vänrikiksi toukokuun 7. päivä. Pilotti musta tuli, mut laskuvarjo-onnettomuus joka mul oli armeijassa 2017 rusikoi mun selkää. Se on nyt toistaiseksi hylkäks mun kelpoisuuden olla heittoistuimessa, ja oon nyt sit menossa kesän lopulla Remotely Piloted Aircraft Pilotiksi. Eli droonia. MQ-9 varmaan.