Alpha Company -dokumentti
Jees hyvin toimivat VLC playerillä. Ykköspätkä takkusi ja vaihtoi muutaman kerran ääniraitaa kesken kaiken, mutta muuten oorah. Hienoja pätkiä, hienoa gearia.
Hoo-yah!
Re: Alpha Company -dokumentti
Tähän dokkariin kun liittyy näpytellään tänne, niin oli mulle pienoinen yllätys että käyttävät tai ainakin jotkin erillisiä suojaliivejä (osa 1 kun alussa tamineita päälleen kasasivat). Joissain kaula ja haarus-suojus, oliko joillain CIRAS ja alla vielä extra liiviä kun näky kaula ja haarasuojat??
Kertokaapas tarkkasilmäiset kun mulla tuo M.jalkaväen härpäkkeet ei se vahvin ala.
Kertokaapas tarkkasilmäiset kun mulla tuo M.jalkaväen härpäkkeet ei se vahvin ala.
-A great majority of them seem to be living in a Blackwater fantasy with a perverse fetish for tactical gear-
- Kk-pilot
- Veteraani
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 3 times
Jos en väärin nähnyt, niin ainakin yhdellä oli PC:ssä/Cirasissa kiinni ulkopuolen palsseissa 3col IBA-kiimasuoja.
Ilmeisesti jätkillä käytössä FSBE II-kittien kamaa+ randomia vanhempaa?
Ilmeisesti jätkillä käytössä FSBE II-kittien kamaa+ randomia vanhempaa?
FSBE2:ssa ei mielestäni taidettu/taideta jakaa moisia lisäsuojia, joten heillä näyttäisi olevan käytössä IBA:n lisäsuojat.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.