TWILIGHT:2010 PERUTTU

Ideointia yhteisistä hetkistä
Pahapaavali
Viestit:1
Liittynyt:La Heinä 10, 2010 2:57 pm
TWILIGHT:2010 PERUTTU

Viesti Kirjoittaja Pahapaavali » Ti Elo 02, 2011 4:40 pm

http://twilight2010.ffoif.fi/

Mitä hölmöjä me olimmekaan antaessamme viime vuosituhannen vaihteen tapahtumien tuudittaa meidät turvallisuuden tunteeseen. Kuinka lapsellisia me olimmekaan ylistäessämme uutta aikaa - rauhan, menestyksen ja hyvän tahdon aikaa. Demokratia oli tullut Eurooppaan, ja se tarkoitti rauhan tuloa Eurooppaan sillä demokratiat eivät koskaan aloita sotia demokratioita vastaan.

Millaista roskaa!

Kuinka saatoimmekaan uskoa tuollaiseen naiiviin roskaan, kun historia on todistanut sen vääräksi monen monituista kertaa. Demokratiat ovat AINA sotineet toisia demokratioita vastaan. Ne ovat sotineet koko ajan ja se on ollut tosiasia sitten antiikin Kreikan.

Kuinka me saatoimmekaan unohtaa vuoden 1812 sodan, jolloin kaksi suurta läntistä demokratiaa ilomielin syöksyivät sotaan toisiaan vastaan. Kuinka me saatoimmekaan unohtaa, että demokratiat edustavat kansojen tahtoa ja että kansat haluavat sotaa?

Kuinka me saatoimmekaan unohtaa että demokratia sai valitsemalla Hitlerin valtaan?
Peli perustuu vaihtoehtoiseen menneisyyteen ja tulevaisuuteen.

TWILIGHT:2010 perustuu GDW:n ©TWILIGHT:2000 monin palkinnoin palkittuun P&P-roolipeliin. Olemme hyvin vähän muuttaneet alkuperäistä tarinaa, suurimmaksi osaksi vuosilukujen ja joidenkien henkilöiden nimien suhteen. Pidämme päärähinä osapuolet Varsovan liittona ja Natona. Roolipelin tarina kertoo heti III-maailmansodan jälkeiseen aikaan, jolloin kummatkin taistelevat osapuolet ovat pirstoutuneet pieniin ryppäisiin ja huoltoa ei enää yksinkertaisesti ole olemassa. Yksittäisellä soturilla on ne panokset ja tarvikkeet, jotka hänellä oli maailmansodan palon sammuttua.

Sodassa käytettiin ydinaseita joka puolella palloa. Yhdysvaltojen ja Neuvosto Venäjän infrastruktuuri on höyrystetty ilmaan, kuten myös Euroopan, joka toimi ystävällisesti taistelutantereena.

Pelin neljä tärkeintä motivaattoria ovat selviytyminen, selviytyminen, selviytyminen ja selviytyminen. Meidän tekemä tarina sijoittuu Puolaan lähelle Konin kaupunkia. Taistelevat osapuolet tuhosivat kaupungin täysin asumiskelvottomaksi, jonka vuoksi kourallinen hengissä selvinneitä kaupunkilaisia pakeni metsän suojiin pakoon taisteluiden viimeisiä laukauksia. Myös rippeitä Naton ja Varsovan liiton joukoista ovat hakeutuneet metsiin uudelleen ryhmittymään ja suunnittelemaan tulevaisuutta.

Peli on hidastempoinen ja kestoltaan yli vuorokauden.

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa