IWA
- Windi
- Hangman
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Oon tässä nyt useamman vuoden arponut, että meniskö IWA:ssa käymään? Onko kukaan ollut? Millanen maku jäi tapahtumasta? Onko helppo paikka hassata rahojaan johonkin kaikkeen niin turhaan, mutta ah niin kivaan, vai onko ihan puhtaasti vain esittelymessu?
"Everyone's a pacifist between wars. It's like being a vegetarian between meals."
- Windi
- Hangman
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: IWA
Olin näkevinäni että sinne myytiin lippuja 44e hintaan. Mutta samaa olen kyllä lukenut kuin sinäkin. Mut toihan ei oo kuin järjestelykysymys
Edit: Joo, noinhan se on, että pitää olla ns. trade visitor. Ei muuta kuin kontaktit mylläämään.
Edelleen, kokemuksia kaivataan.
Edit: Joo, noinhan se on, että pitää olla ns. trade visitor. Ei muuta kuin kontaktit mylläämään.
Edelleen, kokemuksia kaivataan.
"Everyone's a pacifist between wars. It's like being a vegetarian between meals."
IWA on aivan mielettömän hieno tapahtuma ja Nürnberg upea kaupunki ravintoloineen yms. Olen kahdesti ollut siellä työmatkalla ja tosiaan käytäntö on ainakin aiemmin ollut niin, että pitää olla joko alan yrityksen tai lehdistön edustaja. Sopivia kontakteja tosin löytynee jokaiselta. Rahan haaskuuta on turha pelätä, koska ammattilaismessuilla ei myydä, vaan esitellään. Suuri osa näytteilleasettajista ei edes suostu myymään mitään, koska se rikkoo messujen sääntöjä.
Jos tuonne vaan on mahdollisuus lähteä, niin suosittelen oikein lämpimästi, ja kateellisena odottelen koska itselläni on seuraavan kerran mahdollisuus lähteä.
Jos tuonne vaan on mahdollisuus lähteä, niin suosittelen oikein lämpimästi, ja kateellisena odottelen koska itselläni on seuraavan kerran mahdollisuus lähteä.
Käytiin reissu toissavuonna ja oli kyllä vaikuttava tapahtuma niin softaajan kuin realsteel-fiilistelijänkin näkökulmasta! Jos aihepiiri vaan iskee, niin taitaa olla aika go-to -messut koko maailmassa Shot Show't ynnä muut mukaanlukien. Meidän matkaraportti lukuisine fiilistelykuvineen löytyy täältä.
What are the two things that fall from the sky?
Manna from heaven and the Airborne Rangers.
Manna from heaven and the Airborne Rangers.