Decon luolamiehille
- Sgt.Wulf
- Veteraani
- Been thanked: 83 times
Inkoost vois tulla kolme ACU:ssa, en enempää omast possest voi kyl ottaa, ei niist mihkää oo, eikä niit kehtaa ees julkisesti näyttää.
ACU vois olla kyl ihan vain jomman kumman päävärin puolella.
Ihan sama kummalla, kyllä godmodetus sujuu kummiski.
ACU vois olla kyl ihan vain jomman kumman päävärin puolella.
Ihan sama kummalla, kyllä godmodetus sujuu kummiski.
Re: Decon luolamiehille
Moon messis, voisin harkita tuota multicam linjaa, paitsi jos nyt siltä näyttää niin vois ottaa ND:t(liittyen erääseen toiseen objektiin)/3-colit/WL:t mukaan myös. Mitäs nyt tarkoitettiin superryhmäkuvalla? Ilmeisesti tätä skullhoodia?
Bääd gai..
- jojis
- Bloody Pirate
- Been thanked: 1 time
- Viesti:
Ramsey jep skullhoodia. Pitää varmaan oma porukka ottaa woodlandeissa että edes joku tulee tummissa. Tietty kuvaan otan deserttiä.
Ihan hyvä idea tuo että ACU voi olla kummalla tahansa puolella, pitää paikan päällä sitten kattoa miten se toimii.
Ihan hyvä idea tuo että ACU voi olla kummalla tahansa puolella, pitää paikan päällä sitten kattoa miten se toimii.
Woodlandeissa tuun jos tuun, saa nähä miten pvm sopii.
Mukana itsekkin näillä näkymin, Pukuna ACU
Jos vain käy niin ilmottaudun kuvaajaksi ko.tapahtumaan, luult. DCU:ssa tulen jos satun vahingossa myös pari peliäkin vetämään.
You make me sadface. :<
- jojis
- Bloody Pirate
- Viesti:
Hienoa! Olet enemmän kuin tervetullut! Otetaan siinä aluksi pari ryhmäkuvaa, ei mitään pitempää sessiota, ja jos viitsit mättöjen aikana kuvailla niin moni varmaan pitäisi siitä.kELm kirjoitti:Jos vain käy niin ilmottaudun kuvaajaksi ko.tapahtumaan, luult. DCU:ssa tulen jos satun vahingossa myös pari peliäkin vetämään.
Juu, koko tapahtuman ajattelin kentällä kuvailla ja mielläni jos väki haluaa pose/yms. kuvia otan myös.
You make me sadface. :<
aavikko kamoissa ollaan tulossa, siis minä ja nappa
-
- Veteraani
Mukana. Puvuiksi nappaan Woodlandin ja DCU:n.
-Night time is the right time-
Ää, aito tai replica norotos sekä MJK replica tai aito Mibtr tasku puuttuu niin sen jälkeen gtg.
كافر
Näemmä aika paljon väkeä aavikolla / ACU:ssa, saadaan ehkä se mahdollinen kolmas osapuoli? ;>
Edit: Niim, itse tulossa sitten vissiin woodlandeissa tahi metsä-MARPAT:eissa sotimaan.
Mites, näkeekö väki pahana kojootin värin noissa skullfucker kuvissa? Luulen ettei MJK tavaraa ehdi tulemaan tarpeeksi tuohon mennessä.
Edit: Niim, itse tulossa sitten vissiin woodlandeissa tahi metsä-MARPAT:eissa sotimaan.
Mites, näkeekö väki pahana kojootin värin noissa skullfucker kuvissa? Luulen ettei MJK tavaraa ehdi tulemaan tarpeeksi tuohon mennessä.
Viimeksi muokannut Vii_Cii, Su Loka 12, 2008 11:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The Marine "Force Recon" people are roughly the equivalent of the better-known Army Special Forces or Navy SEALs - except, of course, that as Marines they are better.
Takariviin ja varjoon niin kukaan ei huomaa mitään.Vii_Cii kirjoitti:Mites, näkeekö väki pahana kojootin värin noissa skullfucker kuvissa? Luulen ettei MJK tavaraa ehdi tulemaan tarpeeksi tuohon mennessä.
Murphy's war law: "A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down."
- jojis
- Bloody Pirate
- Viesti:
Kyseisenä viikonloppunahan on muuten myös Halloween, oikealla teemalla mennään
Itse tulen WL tahi WL-MARPAT puvussa palloileman.
Otan myös tuon uuden karhean kamerani mukaan, jos otatte niitä kallokuvia niin voin niistä napsia jotakin kuvia.
Otan myös tuon uuden karhean kamerani mukaan, jos otatte niitä kallokuvia niin voin niistä napsia jotakin kuvia.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
Njoo, kai sitä nyt jo itsekkin uskaltautua mukaan jonkinlaisissa metsäkamoissa. Pikkukamera mukaan niin voi joku erä napsia pelikuviakin. =)
- Capt
- Quiet Professional
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
- Viesti:
Videokuvaa olisi hyvää saada pelistä, mukava katsella vuosienkin päästä mikä oli meno silloin.