Talvisessio
Itse jos osallistun, laitan IBAn (mikäli se sitten hyväksytään) ja sen päälle Chicomit tai Eaglen TAC-1:t.
Re: Talvisessio
Kaiketi lainaan Mick0lta BALCSin, päälle huitaisisin Eaglen universal chestrigin khakina mikäli tuo ei mene kuvauksille suunnitellusta ajankohdasta ohi.
Mikäli osallistun niin IBA + TT:n wl-kuvioitu AK chestrig kantolaitteena. Muuten sitten mustaa fleeceä, tricolor M65-takkia jne.
Crazy Serbs, accordeon style!
Mulla tulee olemaan suht yksinkertainen setti. Muutoksia saattaa, ja todennäköisesti tuleekin tapahtumaan. Pukuna toiminee 3col tai sillee, emt.
BALCS suojilla
-muutama lipastasku kiinni sirpoissa
SOE:n pistoolivyö
-Safariland 6004
-LBT:n tuntematon lipastasku rynkylle
-LBT:n yleistasku
BALCS suojilla
-muutama lipastasku kiinni sirpoissa
SOE:n pistoolivyö
-Safariland 6004
-LBT:n tuntematon lipastasku rynkylle
-LBT:n yleistasku
-
- Veteraani
- Been thanked: 1 time
Itse ajattelin 3-COL housut ja WL ECWCS takkiyhdistelmää, sekä mustaa pipoa päähän. Kantolaite/suojaliivi WL BALCS ELCS-järjestelmän taskuilla TAI koko ELCS liivillä, riippuen saanko kasailtua fiksun systeemin suoraan suojaliivin päälle vaiko en. Aseena M4A1 SOPMOD. Muut hommat pitkälle mietinnässä vielä.
Muutamalla kaverilla olisi kiva nähdä shemageja, EI kuitenkaan kaikilla. Kuvaideoita tuli muutama mieleen. Paikallisen väestön terveydenhoitoa (liian vaikea toteuttaa?), namujen heittelyä MRE pakkauksista yms. sen tyylistä toimintaa, mitä kuvissa näkyy paljonkin. Toteutuspaikkana paras olisi varmaankin joku louhos tai hiekkakuoppa siinä vaiheessa kun lunta ei ole vielä liikaa.
Muutamalla kaverilla olisi kiva nähdä shemageja, EI kuitenkaan kaikilla. Kuvaideoita tuli muutama mieleen. Paikallisen väestön terveydenhoitoa (liian vaikea toteuttaa?), namujen heittelyä MRE pakkauksista yms. sen tyylistä toimintaa, mitä kuvissa näkyy paljonkin. Toteutuspaikkana paras olisi varmaankin joku louhos tai hiekkakuoppa siinä vaiheessa kun lunta ei ole vielä liikaa.
-Night time is the right time-
- Windi
- Hangman
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Mä luulen, että Suomessa on enneminkin ongelmana nykyään se, et edes tulee lunta. Ainakin viime vuoden perusteella on aika heikkoa.
Itseltä löytyy WL/3-col käänettävä ECWCS takki, musta villapipo tai sitten Fleece pipo foliagena. Kantolaitteena varmaan IBA+jokin chestrig. Aseena M4A1 Sopmod. Housuiksi tarvii varmaan iskeä noi 3-colit, joskin WL malliset ECWCS housutkin löytyisi.
Yheksi ongelmaksi saattaa muodustua kans toi rehottavan parran puute
Itseltä löytyy WL/3-col käänettävä ECWCS takki, musta villapipo tai sitten Fleece pipo foliagena. Kantolaitteena varmaan IBA+jokin chestrig. Aseena M4A1 Sopmod. Housuiksi tarvii varmaan iskeä noi 3-colit, joskin WL malliset ECWCS housutkin löytyisi.
Yheksi ongelmaksi saattaa muodustua kans toi rehottavan parran puute
"Everyone's a pacifist between wars. It's like being a vegetarian between meals."
- Capt
- Quiet Professional
- Been thanked: 2 times
- Viesti:
Jos tästä nyt jotain syntyy niin mukana kuvauksissa WL spear-liivillä ja chicom/tac-1 setillä
tälläisen otin joskus pari vuotta sitten, karkeat linjat millainen setti voisi olla
tälläisen otin joskus pari vuotta sitten, karkeat linjat millainen setti voisi olla
-
- Veteraani
Hyvä pointti Windi. Parta voi olla aikas monellakin ongelma. Kunnon tuuhea parta ei ihan äkkiä kasva ja itse olen intissä samaan aikaan, kun tuo kyseinen tapahtuma todennäköisesti on. Parrat taitaa jäädä poies, ellei sitten jotain tekopartoja laiteta (ei kovin uskottavia).
- Windi
- Hangman
- Been thanked: 7 times
Juu ja mulla on toi ongelma että ei pahalle parta kasva. Pääsisin kyllä käsiksi tonne teatterin tekopartavarastoon helpolla mut ne näyttäis niin surullisilta että ei saamari
"Everyone's a pacifist between wars. It's like being a vegetarian between meals."
Eiköhän sen parrattomuuden kestä, vähä arvelen ettei läheskään kaikilla SF:n miehillä sellaista ole. Mulla on nyt tämmöne homoisa leukaparta, tiedä sitte jaksanko sen kuvauksiin asti pitää.
- Capt
- Quiet Professional
- Been thanked: 2 times
- Viesti:
Master of chaos kirjassa mainittiin että riippuen johdosta käskettiin parrat ajettaviksi tai sai vapaasti rehottaa, leikattiin esim jos mentiin irakilaiseen kylään täysissä kamoissa Vapaata Ameriikkaa edustaen, mut sit paikallisten kanssa toimiessa matalaprofiilisemmin parta paransi suhteita kun islamilaiseen maailmaanhan parta on merkki miehisyydestä niinkuin suomessa tehokas auto
Kaiketi vaatetuksena 3col housut + fleece, toisaalta jos saan DTS:n itselleni tuohon mennessä mikä vaikuttaa suhteellisen todennäköiseltä niin pistän sitten sen housut. Voisin varata itseni yhdeksi shemagh-mieheksi mikäli niitä pari tarvitaan, olisiko kenties Pakol hyvä parilla kanssa? (Mikäli näin niin isken sitten sellaisen kanssa päähän)
Mitä mieltä muuten ootte, pitäiskö WL BDU housut sallia kuvauksiin? Ja miten kenkien suhteen menetellään, kunhan vaan jotkin vaelluskengät oman mieltymyksen mukaan vai jotain tarkempaa? Underarmourin kamat on ollu kovassa huudossa (ainakin geardojen keskuudessa), sallitaanko ko. valmistajan siviilikamat? Lisää kysymyksiä heitän myöhemmin ilmaan, kunhan niitä keksin.
Ite kans voisin varailla shemagin käyttöön. Mulla on sen verran paljon tukkaa päässä, että se pitää saada jollain tavalla piiloon.
Ite kans voisin varailla shemagin käyttöön. Mulla on sen verran paljon tukkaa päässä, että se pitää saada jollain tavalla piiloon.
-
- Veteraani
Pakoleitakin voi parilla olla, mutta pointtini shemagien kanssa oli se, että koitetaan välttää niitä kliseisimpiä lookkeja, mitä varsinkin ulkomaalaisilla laudoilla näkyy liikaa "wnb SF loadout" muodossa. Ymmärtänette mitä tarkoitan
Jos loppuvuodesta (tai sen jälkeen) tää järkkäillään, voinen tulla mukaan 3-colissa ja IBAssa.
Shemagit, päähineet, aurinkolasit ym. kätkenevät aika hyvin babyfeissejä.
Shemagit, päähineet, aurinkolasit ym. kätkenevät aika hyvin babyfeissejä.
Itse ajattelin Oakleyn SI tossut laittavani, toisaalta Merrellin monot voin yhtä lailla heittää, vähän hukassa nämä tarkat käyttö-vuosiluvut erinäisillä tavaroilla. Loppujen lopuksi itselle on aika samantekevää miten kenkäpuolen kanssa toimitaan, päättäkää te viisaampina.Setekh kirjoitti:Ja miten kenkien suhteen menetellään, kunhan vaan jotkin vaelluskengät oman mieltymyksen mukaan vai jotain tarkempaa?
Mitä tuosta aiemmin unohtuikin itseltäni, niin mites linjavedot kommunikointilaitteistossa, vara-aseissa, velcroissa, polvisuojissa jne?
Itse voisin myös osallistua mikäli saan aseen kohdilleen. Itse kait 3col housut, SPEAR fleece, pipo, BALCS (+ELCS) WL ja kait Oakleyn SI popot.
Itse olen sitä mieltä että WL BDU:t voi jättää suosiolla pois. Aika harvoissa kuvissa niitä näkyy.
Itse olen sitä mieltä että WL BDU:t voi jättää suosiolla pois. Aika harvoissa kuvissa niitä näkyy.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
Joo WL-bdu:t pois, korkeintaan ECWCS-takkina. Itse sallisin myös siviilicamelit, niitä oli etenkin vuosituhannen alussa paljolti käytössä SF:llä ja tuo kivaa vaihtelua. Mites kotelot, 6004:t vai jotain LBT:n / Eaglen nailonia?
Train hard, fight easy.
Ite pitäisin kotelon mallin täysin vapaaehtosena, kunhan se ei ole mikään kilpa-ammuntaan tarkoitettu ja on jotakuinkin oikealta aikakaudelta. Pistooli ois kuitenkin hyvä jokaiselta löytyä. Oisko pistooli sit P226 vai joku 1911 -sarjalainen? Ite olen vahvasti Sigin puolella.