Jämsän luolamiitti
- jojis
- Bloody Pirate
- Been thanked: 1 time
- Viesti:
Hetki meni kun tätä hoidettiin mutta päivämäärät on nyt vihdoin varmistettu. Eli seuraava miitti Jämsän kombatkaubungissa on LA 31.7. - SU 1.8.
Lauantaina kello 18 alkaen voi tulla illan pregamebileisiin. Yöpyminen mahdollista, oma teltta auttaa siinä. Sunnuntaina puolenpäivän aikoihin alotellaan itse pelit.
Ajo-ohjeet ja tietoa pelipaikasta: http://www.jamsanpaintball.fi/index.php ... iedot.html
Eiköhän yritetä taas pistää aavikkopuvut vs. metsäpuvut, ja kokeilla kranaattisääntöjen toimivuutta ynnä muuta tuttua. Molemmat puvut siis mukaan. Saa kysellä ja kommentoida.
Lauantaina kello 18 alkaen voi tulla illan pregamebileisiin. Yöpyminen mahdollista, oma teltta auttaa siinä. Sunnuntaina puolenpäivän aikoihin alotellaan itse pelit.
Ajo-ohjeet ja tietoa pelipaikasta: http://www.jamsanpaintball.fi/index.php ... iedot.html
Eiköhän yritetä taas pistää aavikkopuvut vs. metsäpuvut, ja kokeilla kranaattisääntöjen toimivuutta ynnä muuta tuttua. Molemmat puvut siis mukaan. Saa kysellä ja kommentoida.
Re: Jämsän luolamiitti
Ach, taitaapa tämä jäädä väliin Lapin reissun takia.
It sucks to suck at sucking.
Näillä näkymin oon tulossa ja mukaan tulee mahollisesti pari jantteria.
"You Americans sure have killed a lot of sand - the sand was very evil."
- Sfll
- Team member
- Has thanked: 1 time
Nyt ei oo jotai höpöhöpö parisuhde-vkl juttuja joten mukana ollaan. Molemmat verkkarit ja pregame varustus mukana.
Jaahas. Työt ei anna armoa. Sunnuntaina töissä. Sry tämmönen viimehetken ninjamuokkaus.
Jaahas. Työt ei anna armoa. Sunnuntaina töissä. Sry tämmönen viimehetken ninjamuokkaus.
Viimeksi muokannut Sfll, La Heinä 31, 2010 9:30 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Prkele, menee päällekkäin R: TTH:n kanssa, jää väliin tällä kertaa.
Perun ilmon, en pääsekään.
The Marine "Force Recon" people are roughly the equivalent of the better-known Army Special Forces or Navy SEALs - except, of course, that as Marines they are better.
Joo, kävi vähän paska mäihä tossa ajotuksen kanssa (Jokaniemenvaltion peli jne...)
- mysli
- Leijonamieli
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
EDIT:
Jää jämsän pelit välistä kyytiongelmien takia. Koitan kuitenkin päästä deconille.
Jää jämsän pelit välistä kyytiongelmien takia. Koitan kuitenkin päästä deconille.
Viimeksi muokannut mysli, Pe Heinä 30, 2010 2:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up
Jos kyydit antaa myöten niin lähden mukaan,
sillä olen tuon lauantai yön 0500 asti töissä, että tampereelta lähtijät voi huutaa BINGOa meikäläiselle, en lähde yksin aamulla ajelemaan tuonne.
sillä olen tuon lauantai yön 0500 asti töissä, että tampereelta lähtijät voi huutaa BINGOa meikäläiselle, en lähde yksin aamulla ajelemaan tuonne.
- jojis
- Bloody Pirate
- Viesti:
Minä ja autolastillinen kasin maissa lauantaina paikalle, eiköhän paikalliset eli M$ äijät ole siellä jo aiemmin vastaanottamassa. Toivottavasti ollaan su pelikunnossa.
Muokkasin jo aiempaa viestiä, eli jää tämä sota välistä :/
The Marine "Force Recon" people are roughly the equivalent of the better-known Army Special Forces or Navy SEALs - except, of course, that as Marines they are better.
Minkäs verran heppuja nyt on tulossa? Ois kiva tietää ettei ihan turhaan mennä sinne
Niin ja tiedoksenne: JÄMSÄSSÄ ON BIOKUULAPAKKO!
Niin ja tiedoksenne: JÄMSÄSSÄ ON BIOKUULAPAKKO!
Eeppi "Crusader" Nieminen
- Mike Sierra -
- Mike Sierra -
-
- Veteraani
Jep jep. Minä ja jo aiemmin ilmoittautunut Balrog tulossa sunnuntaiaamuna paikalle. Mahdollisesti +1.
-Night time is the right time-
- Iota`
- Team member
Kosla lähtee Helsingistä lauantai-illaksi Jämsään, vapaita paikkoja 2.
We can't stop here, this is bat country!
- Black Knight
- Veteraani
Äh, ei pysty.. Sunnuntain pelinvetovelvollisuudet painaa päälle.
Cortana: "You got an escape plan?"
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
Tulossa. Pyrin saapumaan jo lauantaina mestoille.
E: Näillä näkymin kuitenkin vasta sunnuntaiksi tulossa.
E: Näillä näkymin kuitenkin vasta sunnuntaiksi tulossa.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
Moroo, Mike Sierran muutaman miehen osasto menee todellakin tänään paikalle. Me pyritään olemaan paikalla jo ennen klo 18.00. Meidät tavoittaa puhelimella numerosta 040 8417566, soon mun numero. Eeppi "Crusader^" Nieminen.
Eeppi "Crusader" Nieminen
- Mike Sierra -
- Mike Sierra -