Mulla ei ole mitään suhdetta tai taustatietoa tästä. Tuli sähköpostiin, pomppasi mieleen, että tällä foorumilla voisi olla joku, johon homma kolahtaa.
Zodiak Finland etsii avustajia, erityisesti erityisjoukkoja, sotilaita, turvamiehiä tai vartijoita, Lauri Nurksen ohjaamaan draamasarjaan Presidentti, jonka pääosassa nähdään Samuli Edelmann. Sarja on osa Suomi 100 –juhlavuoden ohjelmistoa.
Tasavallan presidentiksi valitaan 2017 Henri Talvio (Samuli Edelmann), mies päivänpolitiikan ulkopuolelta, jonka suoraviivaisia otteita kavahtavat niin oma kanslia kuin poliittiset vihamiehet. Asenne jakaa mielipiteitä, mutta presidentti Talvio ei suostu asettumaan passiiviseen rooliin.
Kuvauspäiviä:
Ma 27.6. 13.30-16.15. Kuvaukset Lapinlahdentiellä, Helsingissä.
Avustajarooli: Venäläinen turvamies/kuski.
To 30.6. Klo 10.30-12 Kuvaukset Kirkkonummella.
Avustajaroolit: Vartija (venäläisellä aksentilla replikoiva) ja vartiokoira (saksanpaimenkoira yms), venäläinen kuski.
Ma 4.7. Klo 13-21.15 Kuvaukset Upinniemessä.
Avustajarooli: Presidentin turvamies. Jos löytyy oma ajanmukainen univormu, sotilaita.
Ti 5.7. Klo 10-12.30 Kuvaukset Meilahdessa, Helsingissä.
Avustajarooli: Putinin turvamies.
Ke 6.7. Klo 16.45-18.30 Kuvaukset Lauttasaaressa, Helsingissä.
Avustajarooli: OMON-erikoisjoukot. Asut kokoa 52-56 tulee meiltä.
Turvamiehillä tulee olla oma musta/tumma puku. Pieni palkkio maksetaan ja vähän pidempinä päivinä lämmin ruoka tarjotaan.
Kiinnostuneet voivat ilmottautua suoraan minulle osoitteeseen aino.suni@zodiakfinland.fi lähettämällä pienen esittelyn, kuvan ja yhteystiedot, sekä minä päivänä pääsisi ja mitä vaatteita löytyy.
Ystävällisin terveisin,
Aino Suni
2. Apulaisohjaaja
Zodiak Finland
0415450703
Avustajia leffoihin