Pieniä "mistä saa"-kysymyksiä.
Pitäis olla OD tai RG, laitoin kuitenkin privaa.
Re: Pieniä "mistä saa"-kysymyksiä.
Terve!
En tiedä osuuko tämän aiheen alle, mutta olen pitkään miettinyt hyviä polvisuojia ressuharrastuksiin ja tietysti, mistä näitä saisi.
Eli ulkoisia polvisuojia hain, en integroituja polvisuojia/housuja.
Eli suosituksia ja linkkejä ottaisin mielelläni vastaan. Värillä ei niin väliä, mutta jos toiveita saa esittää niin OD ehdottomasti.
Omat nykyiset ovat kyllä hyvin suojanneet korpossa ollessa, mutta ryömiessä vaeltavat aika paljon ja esimerkiksi liukaspintaisten asusteiden (sadepuvun housut) kanssa vaeltavat aika pahasti vaikka mitä patentteja olen yrittänyt.
En tiedä osuuko tämän aiheen alle, mutta olen pitkään miettinyt hyviä polvisuojia ressuharrastuksiin ja tietysti, mistä näitä saisi.
Eli ulkoisia polvisuojia hain, en integroituja polvisuojia/housuja.
Eli suosituksia ja linkkejä ottaisin mielelläni vastaan. Värillä ei niin väliä, mutta jos toiveita saa esittää niin OD ehdottomasti.
Omat nykyiset ovat kyllä hyvin suojanneet korpossa ollessa, mutta ryömiessä vaeltavat aika paljon ja esimerkiksi liukaspintaisten asusteiden (sadepuvun housut) kanssa vaeltavat aika pahasti vaikka mitä patentteja olen yrittänyt.
Black diamondin telekneesis on kanssa hito hyvä. Aika pitkälti samaan käyttöön tehty kun arcin suojat. Joitaki kuvia oon jopa nähny PJ-käytössä.
Rumatha ne on mutta jostain pitää tinkii kun hinta oli ainaki joskus merkittävästi edullisempi kun arcilla.
Rumatha ne on mutta jostain pitää tinkii kun hinta oli ainaki joskus merkittävästi edullisempi kun arcilla.
Kiitoksia vastauksista, nuo Knee cap:ita vaikuttaa aika asiallisilta ja löysinkin jo kaupan mikä näyttäisi noita toimittavan kohtuulliseen hintaan. Täytyy katsoa joitain arvosteluita noista.
Olen joskus työtehtävissä nähnyt pikaisesti käytössä polvareita, jotka muistuttavat "xtak 100"-polvisuojia ja eräässä Ruotuväen kuvassa oli samanlaiset jollain jantterilla käytössä.
Mutta nuo knee cap:it vaikuttavat ihan asiallisilta. Ei ole mitään turhauttavampaa kuin löytää polvarit jostain nilkkojen ympäriltä muutaman esteen jälkeen.
Olen joskus työtehtävissä nähnyt pikaisesti käytössä polvareita, jotka muistuttavat "xtak 100"-polvisuojia ja eräässä Ruotuväen kuvassa oli samanlaiset jollain jantterilla käytössä.
Mutta nuo knee cap:it vaikuttavat ihan asiallisilta. Ei ole mitään turhauttavampaa kuin löytää polvarit jostain nilkkojen ympäriltä muutaman esteen jälkeen.
Arc'teryxin Leaf -polvisuojat olleet parhaat mitä olen nähnyt ja käyttänyt. En muita polvareita tule edes enää harkitsemaan. Helppo kiristää ja ei kovin hepposesti löysty vaikka polvia taittelis. Viranomaisessa mm. oli noita eri väreissä olikohan karvan yli 50€.
-
- Team member
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Itse käyttänyt altan polvareita pitkään millon missäkin ja nyt ku ostin nuo arcteryxit ni kyl käsitys hyvästä polvisuojasta muuttui Integroidut on sit viel asia erikseen.
The only thing more accurate than incoming enemy fire is incoming friendly fire.
-
- Team member
- Been thanked: 2 times
Arcteryxit on pop
Tietääkö joku eurooppalaista nettikauppaa josta sais tilattua 1/2" (size 4?) MICH/ACH pehmustepadeja? Ebay ja google jättivät nyt luun käteen. 3/4" on liian paksut.
Wendyn / Opscoren padisetit menee budjetin yli jotta heilahtaa...
Jos ei muuten niin pitää hankkia jostain airsoft-kopiopotasta tai vast. pehmusteet ja yrittää kikkailla niiden kanssa tai sit mutiloida ja kaventaa noita alkuperäisiä (jälkimmäinen vaihtoehto päättyy mun taidoilla 95% varmuudella huonosti)
Wendyn / Opscoren padisetit menee budjetin yli jotta heilahtaa...
Jos ei muuten niin pitää hankkia jostain airsoft-kopiopotasta tai vast. pehmusteet ja yrittää kikkailla niiden kanssa tai sit mutiloida ja kaventaa noita alkuperäisiä (jälkimmäinen vaihtoehto päättyy mun taidoilla 95% varmuudella huonosti)
Hoo-yah!
-
- Team member
Yleensä noi kopio pehmusteet on liian kovaa/jäykkää materiaalia. Paina päänuppia ilkeesti.
Kysäse vaikka Leafgear.com jos niillä olisi vain pehmusteita.
NFM.no ei myy Norjan ulkopuolelle.
Tai teet niinkuin minä, et tilaa aidot pehmusteet jenkeistä.
Kysäse vaikka Leafgear.com jos niillä olisi vain pehmusteita.
NFM.no ei myy Norjan ulkopuolelle.
Tai teet niinkuin minä, et tilaa aidot pehmusteet jenkeistä.
Onko antaa linkkiä tai vinkkiä mistä noita sais tilattua vaikka sit rapakon takaa? Oon hakenut ja hakenut mutta ebaystä ei löydy Suomeen toimittavia myyjiä ja kaikissa selaamissani jenkkikaupoissa nää on restricted stuff. Ehkä vaan en osaa, prkl..
Hoo-yah!
-
- Team member
Itse hommasin Aurora bulvaanin kautta omaan kiinan Ops-coreen osat.
http://www.ops-core.com/FAST_Ballistic_Helmet_C21.cfm
http://www.ops-core.com/FAST_Ballistic_Helmet_C21.cfm
- Refrigerator
- Green
Tervehdys!
Mistä tälläisiä saa suomesta?
Koitin katsoa SHELBYSTÄ, mutten löytänyt. Joku viisampi osaanee kertoa
Terveisin
Fridge
Mistä tälläisiä saa suomesta?
Koitin katsoa SHELBYSTÄ, mutten löytänyt. Joku viisampi osaanee kertoa
Terveisin
Fridge
Durum Patientia Frango - I overcome difficulty by patience (By patience I break what is hard)
-
- Green
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Jos noita Snap Hookeja meinaat, niin mustana ainakin Operator.fi:stä tämän linkin takaa.
Kandee ostaa ennemmin ITW Mash Hookkeja kuin noita "hk snap hookkeja". Ei kestäny kauaa kunnes aseessa ollut vääntyi pilalle. ITW mash hookit kestäneet paljon enemmän osumaa, niissä kun ei ole mitään jousta mikä voisi mennä vituralleen. Operator näitäkin myy Suomessa.
I live for this shit!
Til Valhall!
Who Dares Wins
Til Valhall!
Who Dares Wins
- CV9030FIN
- Veteraani
- Been thanked: 22 times
+1Alezi kirjoitti:Kandee ostaa ennemmin ITW Mash Hookkeja kuin noita "hk snap hookkeja". Ei kestäny kauaa kunnes aseessa ollut vääntyi pilalle. ITW mash hookit kestäneet paljon enemmän osumaa, niissä kun ei ole mitään jousta mikä voisi mennä vituralleen. Operator näitäkin myy Suomessa.
Muuten Viranomainen myy BFG:n pakkaamia HK-hookkeja jotka on laadultaan ihan eri luokkaa kun nuo Operatorin ja muiden mistä lienee Kiinasta kotoisin olevat. Kestänyt paremmin, mutta vaihdoin kuitenkin näihin ak+ hihna combolla. http://viranomainen.fi/Blue+Force+Gear+ ... ?_tu=60671
Constantem Decorat Honor
- tomi
- Team member
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 5 times
Pitäisi saada Safarilandin kydexkotelon maalausta varten jostain maalia. Mistä löytyisi Eaglen RG:tä lähellä olevaa? Joko spray-kannu tai ruiskuun sopiva.
Wearing a PC without plates is gay, as in homo, peter puffing gay.
-
- Veteraani
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
Itte maalannu lekassa myytävällä mil-tecin vihreellä joka on aika hyvä. Tuskinpa nuo NFMn maalit (viranomainen) kovin huonoja on, mutten ole testannut.
Olen käyttänyt NFM:n vaalean ruskeaa, ihan hyvää tavaraa. En tiedä kuinka hyvin täsmää sävyt mutta tuskin tulee isoja ongelmia muuten.
Jos raaka voima ei riitä, lisää vipuvartta.
- BlackScorpy
- Green
Eikös noi BFG:n myymät ole ihan ITW:n tavaraa? Ainakin tuotekuvissa näyttävät samalta, mitä ny alkuperäisiä saa väreissä. Asiaa sivuten, onko jollain kokemuksia noista Magpulin Paraclipeistä? Pitävätkö hyvin ja kestävätkö runtua?CV9030FIN kirjoitti:+1Alezi kirjoitti:Kandee ostaa ennemmin ITW Mash Hookkeja kuin noita "hk snap hookkeja". Ei kestäny kauaa kunnes aseessa ollut vääntyi pilalle. ITW mash hookit kestäneet paljon enemmän osumaa, niissä kun ei ole mitään jousta mikä voisi mennä vituralleen. Operator näitäkin myy Suomessa.
Muuten Viranomainen myy BFG:n pakkaamia HK-hookkeja jotka on laadultaan ihan eri luokkaa kun nuo Operatorin ja muiden mistä lienee Kiinasta kotoisin olevat. Kestänyt paremmin, mutta vaihdoin kuitenkin näihin ak+ hihna combolla. http://viranomainen.fi/Blue+Force+Gear+ ... ?_tu=60671
Mitä noihin maaleihin tulee, niin käyttötarkoitus varmaan liittyy asiaan. Veikkaisin, ettei Mil-Tec ole kauheasti NIR-heijastearvoja miettinyt?