Tossa mun (lähes) perusjermun setti.
Retroa:
Raakaa:
Kitlist:
Päähineet:
- M1 Kypärä
- Mitchell päällinen
- Naamionauha
- Revonhäntä
- 5.56 patruunoita
- OD huivi
- OD boonie
Vaatetus:
- 3rd Pattern viidakkopuku, repro (Merkit: 25'th inf, Recondo, Private First Class, nimilaatta ja US Army-laatta)
- Vyö, avoin solki
- OD T-paita
- US M1950 housuhenkselit
- Tuntolevyt omilla stanssauksilla
Rensselit:
- M56 valjaat
- 2 x Kenttäpullotasku
- 2 x Kenttäpullo
- Kompassi
- M56 ensisidetasku
- M56 Pistoolivyö
- Lipastasku x2
- M1 lipastasku
- M61 Buttpack
- Ensiaputasku
- M1916 pistoolikotelo
- Camillus Pilot Survival Knife
Reppu:
- ARVN ruck sack
- 2 x Savukranaatti
- M18A1 Claymore + Kantolaukku
- Sadeviitta
- ERDL sadeviitanvuori
- Kulmavalo
- Bakeliittikuppi
- OD Paracordia
- Vesitiivis tulitikkuputkilo
- US Ruokailuvälineet
Aseet:
- M-16VN + M1 OD kantohihna
- Mossberg M500 + M-1944 OD yleiskantohihna
- Colt M1911A1
US 25th Infantry 60's 'Nam
Let's do 'em, man! Let's do this whole fucking village!
-
- Veteraani
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
Re: US 25th Infantry 60's 'Nam
Uskoisin puhuvani jokusen käyttäjän puolesta, että Vietnam varustetietous on hukassa.
Mielestäni kuitenkin kuvat on hyvällä maulla muokatut ja niissä on kieltämättä sitä viidakon tuoksua!
Mielestäni kuitenkin kuvat on hyvällä maulla muokatut ja niissä on kieltämättä sitä viidakon tuoksua!
-
- FNG
- Has thanked: 1 time
Bitun mageeta, niittaa nykymodernit Molle setiti satanolla, nyt olen siitä varma!
Ok. Ehkä tuli vähän hätäiltyä tämän kanssa.
Laittakaa ihmeessä oikaisuja noihin varusteisiin jos oon jotain ymmärtäny/lukenut väärin.
Laittakaa ihmeessä oikaisuja noihin varusteisiin jos oon jotain ymmärtäny/lukenut väärin.
-
- Veteraani
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
Tarkoitin siis, että tällä laudalla on vähän niitä, jotka Vietnam varusteista jotain oikeasti ymmärtävät. Siitä taas saattaa johtua se, ettei paljon tule kommenttia.
Oikein hyvältä toi mun silmääni näyttää, vaikken Bietnamista mitään ymmärrä!
Oikein hyvältä toi mun silmääni näyttää, vaikken Bietnamista mitään ymmärrä!
- Mike
- Veteraani
- Been thanked: 2 times
- Viesti:
...Ei varmaankaan tarkoittanut sinun varustetietouttasi Jos nyt jotain kommentteja haluat niin ensin se vakiovalitus näissä seteissä: M18 savukranaatit IMHO pilaavat kuvat kun pohjat loistavat värillisinä. G&Gn vihreä värikin on aika off, ja noissa kranuissa on SAVUkranaattiin vääränlainen pää. Mutta pahin virhe noissa on se pohja, kandee vaikka fotaroida ne värit pois.Blahh kirjoitti:Uskoisin puhuvani jokusen käyttäjän puolesta, että Vietnam varustetietous on hukassa.
ARVN ja selviytymisveitsi normijannulle on myös vähän siinä ja siinä, tosin jos Recondo on läpikäyty niin ehkä sieltä tarttui jotain mukaan. Pistooli noilla natsoilla on myös hieman liikaa, jos roolina ei ole joku erikoisempi kuten RTO tai Medic.
Muutenhan nuo ovat hienoja kuvia ja hyvä setti, tykkään tuosta mustavalkoisesta haulikkokuvasta etenkin.
[edit]
Duh, sen siitä saa kun alkaa kirjoittamaan ja poistuu kesken kaiken kahville - joku ehtii siihen väliin
Joojoo. Ajattelen vissiin vähän väärinpäin.
Pistooli on kieltämättä epäkorrekti. Se on nyt mukana vaan ihan pelinautinnollisista syistä. Ja vois varmaan noille savukranuille tehä vihdoinki jotain. Se proggis on jääny ja unohtunu.
Pistooli on kieltämättä epäkorrekti. Se on nyt mukana vaan ihan pelinautinnollisista syistä. Ja vois varmaan noille savukranuille tehä vihdoinki jotain. Se proggis on jääny ja unohtunu.
Varmaan laudan pahimpia väärinkäsityksiä tässä tapahtunu Nojoo. Oikein siistejä kuvia, kuvankäsittelyt on todella siistejä ja varsinkin jokikuva jossa oot ilmeisesti ite kolmesti on mahtava. Varusteita en osaa niinkään kommentoida kun ei oo hirveästi tullu perehdyttyä, mutta hyvältähän toi näyttää. Hieno avaus