Kypäräsi (kuvaketju)
- mysli
- Leijonamieli
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
Somalia D potta <3
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up
Re: Kypäräsi (kuvaketju)
+1mysli kirjoitti:Somalia D potta <3
-
- Veteraani
- Been thanked: 2 times
Omaa käpyä koristamaan valmistui tällainen kulho!
Mitsi
ANVIS +LPBP
ML-8
OD Velcron vastakappaleet vaihtuu mustiin kun löydän jostain laatikosta hukkaamani.
Mitsi
ANVIS +LPBP
ML-8
OD Velcron vastakappaleet vaihtuu mustiin kun löydän jostain laatikosta hukkaamani.
Kuningas voittamaton
Nättiä! Eipä noita OD velcroja tarvitsisi mun mielestä vaihtaa näyttää ihan hyvältä noinkin.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
WW2 M1 kypärä (Post-war)
-lisätty korkitukset, maalattu uusiks, hihnoja vaihdettu
-verkkopäällinen
MK6 Kypärä aavikkokuoseissa
-DDpm päällinen
-CEB
-ESS V12 Advancer
-Pasgt retention strap itsetehdyllä kiinnikkeellä + MICH nvg mountti
-Valotikku (joo on käytetty, mut en enää halua laittaa iskemättömiä, koska känniset kaverit keksii joka vitun kerta hakee gearei hyllystä ja käyttää valotikut )
MK6 Kypärä metsäkuoseissa
-DPM päällinen
-Kumireunus (varmistaa päällisen kiinnityksen ja suojaa kulumiselta, sekä sen avulla saa usein nähdyn verkkopäällisen kiinni)
Hei hei hei, unohdit että kumireunus tekee kypärästä paran, ja lisää +1 haavoittumattomuuden.
Vitsi mä oon kateellinen tosta retention strapista, mistä repäsit, oon tota ettiny jo ½ vuotta?
Vitsi mä oon kateellinen tosta retention strapista, mistä repäsit, oon tota ettiny jo ½ vuotta?
Why do you always carry that umbrella?
-Bad memory. Never could remember the password. Knew no Jerry would carry one. Had to prove I was an Englishman, you see.
A bridge too far
-Bad memory. Never could remember the password. Knew no Jerry would carry one. Had to prove I was an Englishman, you see.
A bridge too far
- Mike
- Veteraani
- Been thanked: 2 times
- Viesti:
Ei ole scouttiskilleissä kehumista ->Iceman kirjoitti:Vitsi mä oon kateellinen tosta retention strapista, mistä repäsit, oon tota ettiny jo ½ vuotta?
http://hiflow.shop.wosbee.com/Published ... pasgt-nvg1
http://hiflow.shop.wosbee.com/Published ... nvg-rhino1
Omani ostin jenkkilöistä puoleen hintaan noista mutta HiFlow on tietysti helppo ja nopea tapa hankkia ne.
Oma retention strap tuli yksityiseltä joskus aikoinaan ostettua, mutta mich mounttia en sitten jaksanu hankkia. Noh tuli sekin nyt vihdoin hommattua. Jos ei oo pakko olla issueta/fairsoftin hinnat ei nappaa, niin rsovista löytyy semihalpa kopio jossa vielä messissä rhino arm: kliks Tietty ebayssa kannattaa myös väijyä.
Egayssä on aina vaan ship only to US. Ja 60e hihnasta on tyyristä .Mike kirjoitti:Ei ole scouttiskilleissä kehumista ->Iceman kirjoitti:Vitsi mä oon kateellinen tosta retention strapista, mistä repäsit, oon tota ettiny jo ½ vuotta?
http://hiflow.shop.wosbee.com/Published ... pasgt-nvg1
http://hiflow.shop.wosbee.com/Published ... nvg-rhino1
Omani ostin jenkkilöistä puoleen hintaan noista mutta HiFlow on tietysti helppo ja nopea tapa hankkia ne.
Why do you always carry that umbrella?
A bridge too far
A bridge too far
-
- Veteraani
- Been thanked: 1 time
Vähemmän lätinää, enemmän kuvia.
Kaipaa vielä vähän jotain ruskeansävyä ja mahdollisesti Surefiren HL:n jos nään tarpeelliseksi. Muuta?
MSA MICH2000
-Norotos 3-hole
-Ops-core H-nape
-IR tab
Kaipaa vielä vähän jotain ruskeansävyä ja mahdollisesti Surefiren HL:n jos nään tarpeelliseksi. Muuta?
MSA MICH2000
-Norotos 3-hole
-Ops-core H-nape
-IR tab
-Night time is the right time-
- Black Knight
- Veteraani
NVG-vastapaino? IR-vilkku?
Cortana: "You got an escape plan?"
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
-
- Veteraani
- Been thanked: 1 time
Vastapainotasku olisi kyllä tarkoitus hankkia, takana on jo velcrotkin sitä varten. Haluaisin sellaisen, jossa voisi pitää ns. käyttökamaa painona. Tyyliin pattereita yms. Onko hyviä ehdotuksia mistä taskusta lähtisi työstämään?
-Night time is the right time-
SOE:lta löytyy moista suoraan hyllystä.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
http://www.tacticalresponsegear.com/catalog/ On Williksen ja James Yeagerin mesta, josta löytyy kivasti SOE gearia.
Muutama herkumpi kypärä omasta kypärähyllystä
Gentex SPH (Sound Protection Helmet) 4 helikopterikypärä v. 1969, tehty armeijan speksien mukaan. Ilmeisesti ollut joskus laivaston / rannikkovartioston käytössä etuosan heijastimista päätellen.
50-luvun M1 kypärä jossa USMC:n sopimuksella tehty, ensimmäisien tuotantosarjojen Mitchell kypärähuppu. Ruskapuoli ylöspäin kun siinä lukee somasti Jackson
Gentex SPH (Sound Protection Helmet) 4 helikopterikypärä v. 1969, tehty armeijan speksien mukaan. Ilmeisesti ollut joskus laivaston / rannikkovartioston käytössä etuosan heijastimista päätellen.
50-luvun M1 kypärä jossa USMC:n sopimuksella tehty, ensimmäisien tuotantosarjojen Mitchell kypärähuppu. Ruskapuoli ylöspäin kun siinä lukee somasti Jackson
Violets are blue roses are red, I'm coming aboard prepare to eat lead!
- mysli
- Leijonamieli
Potta valmis
Mich 2002 + ANVIS nvg ja LPBP.
Seuraavaksi voisinkin ruveta ehtimään wilcoxin mounttei 2001-devgru settiin
Mich 2002 + ANVIS nvg ja LPBP.
Seuraavaksi voisinkin ruveta ehtimään wilcoxin mounttei 2001-devgru settiin
You ever shot a machine gun on peyote?optactical kirjoitti: Or it's a SEAL... in which case it's perfectly fucked up
- mysli
- Leijonamieli
Super light foliage greenjojis kirjoitti:Napajäätikköcamo?
Onpa hienosti maalattu kypärä, 01-mallin mich on muutenkin ihan tervetullutta vaihtelua vaikka sitten asiallisen replican muodossa. Tuo norotoksen ingv-mountti on kyllä jäätävän ruma mutta sille nyt ei vissiin käyttäjäpäässä oo hirveesti tehtävissä jos käyttötarpeet tai referenssit sen vaatii...
Onko mountin alla joku kumimatto tiivistämässä liitosta kypärään vai onko ihan sikaflex/tms saumattu? Ihan kekseliästä kuitenkin, varsinkin kopionorotokset jäävät useasti aika ikävästi kantamaan...
Saman hengenvetoon voisi vähän nurista ulkomaan foorumeillakin yleisestä tavasta änkeä "näytä kypäräsi/lamppusi/puukkosi/"-topikkeihin sitten kaikki muukin hieno kilke mitä sattuu omistamaan. Tuskin siihen kukaan kuollut on, itseä tuo vähän itkettää.
Onko mountin alla joku kumimatto tiivistämässä liitosta kypärään vai onko ihan sikaflex/tms saumattu? Ihan kekseliästä kuitenkin, varsinkin kopionorotokset jäävät useasti aika ikävästi kantamaan...
Saman hengenvetoon voisi vähän nurista ulkomaan foorumeillakin yleisestä tavasta änkeä "näytä kypäräsi/lamppusi/puukkosi/"-topikkeihin sitten kaikki muukin hieno kilke mitä sattuu omistamaan. Tuskin siihen kukaan kuollut on, itseä tuo vähän itkettää.