Tähän olen ottanut mallin Larry Vickersin American Handgunner-lehteen tekemän jutun pohjalta, jossa hän esitteli yhtä itse rakentamaansa 1911:sta. Juttu on julkaistu vuonna 2001 Vickers Gun! Special Forces .45 tuosta löytyy pdf:nä.
Tuohon tulee vielä lisää SF W117C, kunhan löydän jostakin reisikotelon tuollaiselle yhdistelmälle. Voi olla, että vaihdan myös varmistimen ambi-malliseen. Pistän kuvia lamppullisesta kunhan jaksan sen taas laittaa kiinni.
1911 Vickers
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
Re: 1911 Vickers
Ui jumalauta toi on mageimpia pistooleita ikinä. Vaikka pidänkin itse enemmän operaattori mallisista sprinkuista niin, kaikki ne on aina vaan niin miehekkäitä.<3 Välillä ihan itken yön pimeinä tunteina kun millään Briteillä ei ole 1911 .45 ACP variantteja käytössä.
I live for this shit!
Til Valhall!
Who Dares Wins
Til Valhall!
Who Dares Wins
Ui jumalauta nimenomaan, oikein upea .45!
Khyl on hieno
Viimeksi muokannut Leggo, La Loka 18, 2008 7:02 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jukopliut on hiieeno.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country."
- Attributed to General George Patton Jr
- Attributed to General George Patton Jr
Pohjana TM1911, johon sitten nakeltu NOVA:n Vickers kitti, lipaskuilu, liipasin ja grip safety sekä Boom Arms:n Kimber-vasara ja gripit. Lippaisiin olen pohjalle nakannut kiinni Wilson Combatin Base Padit.
Jos on liikaa muovista kuolemaa niin modet voi poistakoot tämän viestin.
Jos on liikaa muovista kuolemaa niin modet voi poistakoot tämän viestin.
basicload @ Lightfighter.net kirjoitti:An airsofter would have killed a soldier to get their RAV back in 2002/3.
- jojis
- Bloody Pirate
- Been thanked: 1 time
- Viesti:
Helvetin mageen tästä tekee erityisesti tämä Vickers referenssi.