Honkki + SFLL
Parit kuvat. Melkein jo FS ainesta, mutta kun ei.
Esikuvat varmaan kaikille hyvinkin selkeät.
Kuvia on hyvinkin vähän, koska posettaminen ei ole meidän alaa.
Kitlistit seuraavissa posteissa.
Esikuvat varmaan kaikille hyvinkin selkeät.
Kuvia on hyvinkin vähän, koska posettaminen ei ole meidän alaa.
Kitlistit seuraavissa posteissa.
Re: Honkki + SFLL
Kitlist:
- Mich 2000
* Norotos + rhino
* Bolle x800
* Contour HD
* Surefire HL-1
* NVG vastapaino
* MSA Sordin + PTT
- Patagonia PCU Takki
- AI MBSS + PACA
* 2x 9mm*
* 1x triple M4 shingle (Mulle ei oo tän virallinen nimi koskaan auennut.)
* 2x tupla M4
* Mbitr tasku* + mbitr*
* IFAK*
* MAP
- Uncle mikes dutybelt (En eaglen vastaavaa löytänyt kämpästä ajoissa)
* Safariland 6004
* BHI Hipmag pouch
* CSM Dumppi*
* Safety lanyard
- WL pökät
- Altat
- Salomonit
-M4a1
* Aimpoint*
* Peq-2
-P226
-AT4
Viimeksi muokannut Honkki, Ma Joulu 05, 2011 1:57 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Sfll
- Team member
- Has thanked: 1 time
Jepa.
Roolina ryhmän medic, joten kannossa sen mukaisesti kamista.
PCU* (kyllä, takki auki koska kuumuus ja helle)
Gore-kengät
MICH2000
- Bolle x800
- US GI NVG mount
- ComTac II*
- ESS ICE3
MBSS* + PACA*
- 3x single
- MBITR*
- CAT, VIP, grimlock
- 9mm single
1st line
- EI dutybelt
- BHI beltpad
- IFAK*
- 1x Single
- fikkari ja kotelo
- Safariland*
- Safety lanyard
BHI medical backpack
M4A1 w/ ACOG, SF-951
P226
Edit: lisäsin kitlistin
Roolina ryhmän medic, joten kannossa sen mukaisesti kamista.
PCU* (kyllä, takki auki koska kuumuus ja helle)
Gore-kengät
MICH2000
- Bolle x800
- US GI NVG mount
- ComTac II*
- ESS ICE3
MBSS* + PACA*
- 3x single
- MBITR*
- CAT, VIP, grimlock
- 9mm single
1st line
- EI dutybelt
- BHI beltpad
- IFAK*
- 1x Single
- fikkari ja kotelo
- Safariland*
- Safety lanyard
BHI medical backpack
M4A1 w/ ACOG, SF-951
P226
Edit: lisäsin kitlistin
Viimeksi muokannut Sfll, Ma Joulu 05, 2011 11:40 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Black Knight
- Veteraani
How cute..me likes. Jollain perverssillä tavalla pidän näistä PCU-seteistä enempi, ku perinteisestä 3colista. Ehkäpä siksi, koska syksy/talvi.
Mä oon sen verran hölmö, ettei mulle heti suoraan kuvista auennu haetaanko sitä perus SEAL+PCU+MLCS-lookkia jostain noin vuodelta 04-06' vai yritetäänkö jotain uudempaa settiä? (Vai meninkö nyt ihan täysin metsään ja hakusessa onkin joku SF-viritys? )
Enivei, jos hakusessa on joku tuommoinen hieman uudempi MLCS-SEAL-setti, ni nää mun rutinat on voimassa vain ja ainoastaan silloin.. Mulle pistää ensimmäisenä silmään khakit klipsut MBSS:ssä. Olisko noista jotain refeä? Mulle on jääny semmoinen käsitys, että siinä vaiheessa ku noita alko olla, ni hylkeet siirty jo käyttämään ihan eri kamoja, mut saatan olla väärässäkin, ku en muista, vilahtiko moinen niissä 07' VBSS-kuvissa. Ja sitte tuo normaali US GI NVG-mountti potassa. Ei se toki mahdotonta oo, mut IIRC Bahmanyarin kirjassa on yks kuva hylkeestä med normaali US GI NVG-mount ja se oli vuodelta 2001, joten ei natsaa PCU:n kanssa.
Mut nää on taas tämmöisiä pikkujuttuja, jotka löytyy vaan vähän tarkemmin katsomalla, eikä IMHO sitte kuitenkaan pilaa kokonaisuutta, jossa on kaikki perusjutut kohdallaan. Sinko on tosi kiva lisä.
Mä oon sen verran hölmö, ettei mulle heti suoraan kuvista auennu haetaanko sitä perus SEAL+PCU+MLCS-lookkia jostain noin vuodelta 04-06' vai yritetäänkö jotain uudempaa settiä? (Vai meninkö nyt ihan täysin metsään ja hakusessa onkin joku SF-viritys? )
Enivei, jos hakusessa on joku tuommoinen hieman uudempi MLCS-SEAL-setti, ni nää mun rutinat on voimassa vain ja ainoastaan silloin.. Mulle pistää ensimmäisenä silmään khakit klipsut MBSS:ssä. Olisko noista jotain refeä? Mulle on jääny semmoinen käsitys, että siinä vaiheessa ku noita alko olla, ni hylkeet siirty jo käyttämään ihan eri kamoja, mut saatan olla väärässäkin, ku en muista, vilahtiko moinen niissä 07' VBSS-kuvissa. Ja sitte tuo normaali US GI NVG-mountti potassa. Ei se toki mahdotonta oo, mut IIRC Bahmanyarin kirjassa on yks kuva hylkeestä med normaali US GI NVG-mount ja se oli vuodelta 2001, joten ei natsaa PCU:n kanssa.
Mut nää on taas tämmöisiä pikkujuttuja, jotka löytyy vaan vähän tarkemmin katsomalla, eikä IMHO sitte kuitenkaan pilaa kokonaisuutta, jossa on kaikki perusjutut kohdallaan. Sinko on tosi kiva lisä.
Cortana: "You got an escape plan?"
Master Chief: "I thought I'd try shooting my way out."
- Sfll
- Team member
- Has thanked: 1 time
Juurikin tämä NVG mountti ja mun kanuunasta puuttuva AN/PEQ2 oli puutteina mun versioss , muutenhan toi onkin aika kasassa. Tosin kyl hirvittää porailla tohon gentexiin ylimääräsiä reikiä, mut kai sit kauneuden puolesta pitää kärsiä.Black Knight kirjoitti: Ja sitte tuo normaali US GI NVG-mountti potassa. Ei se toki mahdotonta oo, mut IIRC Bahmanyarin kirjassa on yks kuva hylkeestä med normaali US GI NVG-mount ja se oli vuodelta 2001, joten ei natsaa PCU:n kanssa.
Samassa veneessä ollaan, BK:n kanssa. Ihan "perus kivaltahan" noi PCUt aina näyttää, niistä pitäisi vaan saada vielä jotkuu ryhmäkuvaukset ni ai ai ku tekis hyvää. Koska mikään yksikkö ei omiin silmiin tuosta hyppää, niin en lähe sanomaan juuta enkä jaata, mutta mukavan olonen kokonaisuus silti.Black Knight kirjoitti:Mä oon sen verran hölmö, ettei mulle heti suoraan kuvista auennu haetaanko sitä perus SEAL+PCU+MLCS-lookkia jostain noin vuodelta 04-06' vai yritetäänkö jotain uudempaa settiä? (Vai meninkö nyt ihan täysin metsään ja hakusessa onkin joku SF-viritys? )
En ollu muuten tietonen et nykyää luolas kirjottaminen maksaa 50snt. / rivi, tai ainakin sellasen käsityksen oon saannu, ku noi kitlistit näyttää vuos vuodelt lyhenevän ja kamoja ei enään mainita.
Eiköhän koht mennä siihen että:
- Vaatteet
- Varusteet
- Pyssy
------------
- Jotaa puuttuu, emt
Eli, ku kerta _GEARDO_-foorumilla ollaa, niin olishan se ihan kiva mainita mitä nippeleitä ja varusteita sielä ympäriinsä kanniskelee.
- LuC1F3R
Tykkään, joskin mieluusti kanssa näkisin edes vähä tarkempaa kitlistiä.
Mitä itse huomasin eilen pelatessani kopio PCUlla, niin kiinalaisten leikkaukset ovat hieman outoja. Omassa ja kuten näkyy hieman olevan myös sfll:n pöksyissä on aivan jäätävän leveät puntit, itellä vissiin yhtä leveät kuin housut reisien kohdalta ja tämä näyttää omaan silmään jokseenkin hölmöltä tällä vuosituhannella . Säärystimillä nyt ainakin pääsee tästä efektistä eroon, mutta omille pöksyille näytän kyllä ompelukonettakin.
Mitä itse huomasin eilen pelatessani kopio PCUlla, niin kiinalaisten leikkaukset ovat hieman outoja. Omassa ja kuten näkyy hieman olevan myös sfll:n pöksyissä on aivan jäätävän leveät puntit, itellä vissiin yhtä leveät kuin housut reisien kohdalta ja tämä näyttää omaan silmään jokseenkin hölmöltä tällä vuosituhannella . Säärystimillä nyt ainakin pääsee tästä efektistä eroon, mutta omille pöksyille näytän kyllä ompelukonettakin.
- Black Knight
- Veteraani
Mulle tuli iha just sama juttu mieleen. Ehkä sit ens kesän GAYmiitissä.. Tosin näille puvuille sopis kyl jotku viileemmät kelit paremmin.LuC1F3R kirjoitti:niistä pitäisi vaan saada vielä jotkuu ryhmäkuvaukset ni ai ai ku tekis hyvää.
Tarkensin omaa kitlistiä. Muutaman kopio taskun kun saa vaihdettua aitoon vastaavaan, niin alkaa olemaan jo valmista. Ase myös kaipaa valaisinta.
Ehkä MBSS saa joskus mustat klipsit, mutta mulle oli tärkeämpää että on aito MBSS khakeilla klipseillä, kuin kopio mustilla. Toki olisi voinut vanhempaa mbss mallia metsästää.
Ehkä MBSS saa joskus mustat klipsit, mutta mulle oli tärkeämpää että on aito MBSS khakeilla klipseillä, kuin kopio mustilla. Toki olisi voinut vanhempaa mbss mallia metsästää.
Vaikken aiheesta oikee mitää tiiäkkää, nii hyvältä näyttää. Oon salaa vähän kateelline. PCU-setit on awsum, varsinki tähä aikaa ku alkaa olee kylmää ja märkää.
On niitä khakeja klipsuja ollu sealien MBSSsssä. Vähän mut kummiskin esim niissä banditobrotherskuvissa sekasin mustaklipsisten kanssa.
PCU:n rotsit on eri generaatiota, toi uudempi ehkä hivenen liika uus nähden muuhun kokonaisuuteen.
Sinko on hieno ja takkia saa kyllä pitää auki jos on kuuma tai muutesvaan tahtoo.
PCU:n rotsit on eri generaatiota, toi uudempi ehkä hivenen liika uus nähden muuhun kokonaisuuteen.
Sinko on hieno ja takkia saa kyllä pitää auki jos on kuuma tai muutesvaan tahtoo.
- Black Knight
- Veteraani
Roger, eli olen vaan missannu ne kuvat..MikkoS kirjoitti:Vähän mut kummiskin esim niissä banditobrotherskuvissa sekasin mustaklipsisten kanssa.