Luolamiitinki 10.6. Lahti
- jojis
- Bloody Pirate
- Been thanked: 1 time
- Viesti:
Kas sunnuntai onkin ihan just. Osallistujat lukaskaa ensimmäinen viesti vielä kerran. Pelimaksu on 2 €, tuokaa käteistä. Jos löytyy haavanauha omasta takaa ottakaa mukaan. Katson lauantai-aamuna säätiedotuksen ja ilmoitan jos koko homman joutuu perumaan sateen takia tai ei. Jos ei peruta niin meitä on varmaan pari tyyppiä menossa la-iltana jotain pregamemiittiä juomaan Lahteen, pistäkää privaviestiä jos tulette itekin eikä teillä ole meikäläisen puhelinnumeroa.
-
- Team member
Re: Luolamiitinki 10.6. Lahti
Oolrait. Varmistu meikän tuleminen. Mielellään kättelyssä metsäpuolelle, mutta tarpeen vaatiessa hyppään myös aavikkokuoseille.
Elefteria i Thanatos - Vapaus tai kuolema - Kreikan valtion motto
- HY-Man
- Rakkauden barbaari
- Viesti:
OMG rastia seinää meitäki tulee pelailemaa
"Saanen rouhaista rakkauden kaivinkoneellani neidin lemmenonkaloa???"
- jojis
- Bloody Pirate
- Been thanked: 1 time
- Viesti:
Pidetään pelit. Ennuste sanoo että päivällä pari kertaa tihkuttaa, yöllä sataa joten varautukaa siihen että mesta on muuten märkä: http://foreca.fi/Finland/Lahti/details/20120610
Edit: Ennusteet näköjään hyppii aika rankasti mutta näillä mennään, toivotaan parasta ja varustaudutaan pahimpaan.
Edit: Ennusteet näköjään hyppii aika rankasti mutta näillä mennään, toivotaan parasta ja varustaudutaan pahimpaan.
- Jakke
- Team member
- Viesti:
Oli ihan kivaa. Ja oli kans hienoa nähdä, että porukkaa jaksoi tulla todella kaukaa.
Kiitokset vaan mun puolesta kaikille osallistuneille. Seuraavaa miittiä vain kehiin.
Kuvei
En jaksanut valkkailemaan parhaita tai pienentelemään, vaan laitoin kaikki mitä tuli otettua. Kuvia saa käyttää ihan vapaasti omiin mystisiin tarkoituksiin.
Jos jotakuta häiritsee ihan suunnattomasti oma esiintymisensä kuvissa, niin YV:tä mulle.
EDIT: Ilmeisesti viimeset kaverit, jotka lähti vielä mun jälkeen, oli jättäny jonkun verran roskia siihen parkkipaikalle, ja hommannu sillä meille pelikiellon tehtaalle viikoksi tai pidemmäksi. Täytyy kyl sanoa, että en olis odottanu aikuisilta tällästä. Vittu oikeasti taas.
Kiitokset vaan mun puolesta kaikille osallistuneille. Seuraavaa miittiä vain kehiin.
Kuvei
En jaksanut valkkailemaan parhaita tai pienentelemään, vaan laitoin kaikki mitä tuli otettua. Kuvia saa käyttää ihan vapaasti omiin mystisiin tarkoituksiin.
Jos jotakuta häiritsee ihan suunnattomasti oma esiintymisensä kuvissa, niin YV:tä mulle.
EDIT: Ilmeisesti viimeset kaverit, jotka lähti vielä mun jälkeen, oli jättäny jonkun verran roskia siihen parkkipaikalle, ja hommannu sillä meille pelikiellon tehtaalle viikoksi tai pidemmäksi. Täytyy kyl sanoa, että en olis odottanu aikuisilta tällästä. Vittu oikeasti taas.
"Kill the body and head will die."
- ilpo
- SEAL databank
- Been thanked: 7 times
- Viesti:
Joo, mä hoksasin, että jälkeen jäi se viislitranen vesitonkka eikä palattu enää hakemaan sitä. Pahoittelut tästä. Jos jotain muuta jäi sinne niin se meni meiltä kyllä ohi tutkan.
- Gaz
- Green
- Has thanked: 2 times
Jäi hyvä maku suuhun ekasta miitistä. Pelkästään pre-game oli kaiken ajamisen arvosta!
Koska uusiksi?
Koska uusiksi?
The first rule of combat reconnaissance: the lead element is expendable
Jees hauskaa oli, kiitos kaikille pelaajille. Ehkä tämän perusteella uskaltautuu joskus jopa toiseenkin geardomiittiin...
-PAsi
-PAsi
No huhhuh!
Jatkossa ehdotan että preegamet ja pelit pidetään ihan erillisinä tapahtumina, vahintään viikko niiden välille!
Hauskaa oli, tästä johtuen sotimisesta ei tullut sitten tasan yhtään mitään.
- Mikko
Jatkossa ehdotan että preegamet ja pelit pidetään ihan erillisinä tapahtumina, vahintään viikko niiden välille!
Hauskaa oli, tästä johtuen sotimisesta ei tullut sitten tasan yhtään mitään.
- Mikko
Mäkin uskaltauduin ekaa kertaa paikalle ja olihan tuo makeeta pelailla oman ikäsessä porukassa, vaikkaiki turpaan tuli lähes tauotta. Kiitosta vain, varmasti mukana tulevissaki miiteissä.
-
- Team member
Terveppä Terve!
Ensimmäiset Gluolamiitit takana ja hyvät muistot myös. Pelipaikka oli tosi jees, kun ei täällä K-Pohjanmaalla hirveenä mitään sisäpelipaikkoja löydy. Samoiten pelisäännöt oli helpposelkoisia - siitä propsit. Pregamet oli kyl jo yksi syy, miksi lähteä seikkailemaan Etelään päin. Erityiset kiitokset Oulun pojille kyydistä sekä seurasta Lahdessa. Vieläkin pyörii mielessä se Rikun heitto "vittu Lahti on perseestä" sekä putkareissut
Seuraavaa miittiä odotellessa.... : P
P.S. Marinadipojat sai mun sisäisen jenkin syttymään <3
Ensimmäiset Gluolamiitit takana ja hyvät muistot myös. Pelipaikka oli tosi jees, kun ei täällä K-Pohjanmaalla hirveenä mitään sisäpelipaikkoja löydy. Samoiten pelisäännöt oli helpposelkoisia - siitä propsit. Pregamet oli kyl jo yksi syy, miksi lähteä seikkailemaan Etelään päin. Erityiset kiitokset Oulun pojille kyydistä sekä seurasta Lahdessa. Vieläkin pyörii mielessä se Rikun heitto "vittu Lahti on perseestä" sekä putkareissut
Seuraavaa miittiä odotellessa.... : P
P.S. Marinadipojat sai mun sisäisen jenkin syttymään <3
Elefteria i Thanatos - Vapaus tai kuolema - Kreikan valtion motto
- Jakke
- Team member
- Viesti:
Mehä ollaa niin ihunia <3M. Anthopoulos kirjoitti:P.S. Marinadipojat sai mun sisäisen jenkin syttymään <3
"Kill the body and head will die."
- ilpo
- SEAL databank
- Viesti:
Teillä oli kyllä hyvät setit ainakin noin päällisin puolin tarkemmin perehtymättä aiheeseen. Me jouduttiin tilan puutteen vuoksi menemään mahdollisimman kevyillä kuoseilla. Autossa ei yksinkertasesti ois ollu tilaa luotisuojille tai kypärille ilman, että oltais jätetty Manolis pois kyydistä. Eipä tuolla krapulalla ollut kyllä yhtään ikäväkään raskaampaa kuosia. Oon Mikon kanssa samalla linjalla siinä, että noin järeät pregamet ei kyllä sovi kuulailun alle. Tai sitten tää on vaan harjottelun puutetta.