Kuinka Go Pro -Kamera PV:n peruskypärään?
Tarkoitus olisi laittaa go pro -kamera tuohon puolustusvoimien peruskypärään kiinni otsan kohdalle. Onko hyviä ideoita kiinnitysmahdollisuuksista? Omia kikkoja? Kiitos jo näin etukäteen!
Re: Kuinka Go Pro -Kamera PV:n peruskypärään?
Head strap mounttia oon käyttäny firman kypärän kanssa. Pään ympäri menevän hihnan saa kivasti laitettua M05-päällisen kiinnitysremmien alle, joten se ei siitä pääse niin helpolla irtoamaankaan.
I live for this shit!
Til Valhall!
Who Dares Wins
Til Valhall!
Who Dares Wins
-
- Veteraani
- Been thanked: 3 times
- Viesti:
Asiaa hieman sivuten, meneekö VAS shroudi PVn kypäriin kiinni suoraan?
Siihenhän saa Gopron kiinni (jos on oma kypärä tai muutenvaan uskallat porailla) :p
Siihenhän saa Gopron kiinni (jos on oma kypärä tai muutenvaan uskallat porailla) :p
Kyllähän sen siihen saisi, mutta unohdetaan porailut kuitenkin. Tuo pääpantakiinnitys on varmasti ok, kypärän talvipäälisessä ei vaan ole niitä remmejä minkä alta sen hihnan saisi kulkemaan.
- Windi
- Hangman
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Toi remmi pysyy kyllä oikein mainiosti paikallaan. Toki kantsii paracordista vaikka varmistuslenkki tehdä siltä varalta et toi pääsis lipsahtaa pois kypärän päältä.
Toinen vaihtoehto on hommata kuvan mukainen nvg mountti
Eli vain remmimalli, et tarvii tota ite kääntyvää alustaa mihkään. Tota mounttia voi joutua vähän modaa niin kypärään kuin gorpohon sopivaksikin, mutta ton pitäis aika pienellä työllä mennä siihen intin munakuuppaan. Eikä itse kypärään tarvii tehä mitään. Ja toi nyt on ainakin varmempi kuin tuo gopro pääpanta jos se pelottaa.
Eli vain remmimalli, et tarvii tota ite kääntyvää alustaa mihkään. Tota mounttia voi joutua vähän modaa niin kypärään kuin gorpohon sopivaksikin, mutta ton pitäis aika pienellä työllä mennä siihen intin munakuuppaan. Eikä itse kypärään tarvii tehä mitään. Ja toi nyt on ainakin varmempi kuin tuo gopro pääpanta jos se pelottaa.
"Everyone's a pacifist between wars. It's like being a vegetarian between meals."
-
- Veteraani
- Been thanked: 3 times
- Viesti:
Mietin lähinnä omalla kohdallani tätä. GoPro kuitenkin löytyy, jospa sen modaisi kypäräkiinnitteiseksi itsekin jossain vaiheessa. VAS olisi varmaan se kaikista kivoin ratkaisu about kaiken kannalta (paitsi toki majuriturvallisuuden).Sude kirjoitti:Kyllähän sen siihen saisi, mutta unohdetaan porailut kuitenkin. Tuo pääpantakiinnitys on varmasti ok, kypärän talvipäälisessä ei vaan ole niitä remmejä minkä alta sen hihnan saisi kulkemaan.
Verkkokauppa.com myy NVG mounttia GoPro:hon n. neljällä kympillä, ostin juuri itse. Ja mulla sattuu olemaan juurikin noita kuvan PASGT strappeja myydä (ks. realdeal). PASGT palalla sopii PV:n kypäriin, eikä tarvitse pelätä irtoamista.Windi kirjoitti:Toi remmi pysyy kyllä oikein mainiosti paikallaan. Toki kantsii paracordista vaikka varmistuslenkki tehdä siltä varalta et toi pääsis lipsahtaa pois kypärän päältä.
- Windi
- Hangman
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
NVG mountin saa halvemmalla motonetistä, 25e. Suosittelen. Väittäisin että tuo pasgt remmihässäkkä olis se paras vaihtoehto iskee PV:n kypärää, on se melko majuriturvallinenkin. Tota pasgt alustaa joutuu hieman viilaa reunoista että se nvg mountti menee tuohon. Se on hieman leveempi kuin tuo alusta.
"Everyone's a pacifist between wars. It's like being a vegetarian between meals."