Eli, pari vuotta vanha Samsung galaxy Xcover alkaa pikkuhiljaa tulemaan tiensä päähän (no joo, uuden akun hommaamisella ja uudelleenasennuksella se vielä palvelis hyvin, mutta pakkosaadahalutajotainuuttakivaa)
Oon tässä jo melkein vetämässä liipasimesta Xcover 2:n suhteen, mutta se on jakanut mielipiteitä aika paljon, etenkin sisäisen muistinsa puolesta.. Sama ongelma mikä tossa ykkösmallissakin oli; whazzappia en voi enää käyttää kun sitä pitäis päivitellä, mutta mitenkäs päivittelet kun ei ole tilaa (eikä voi asentaa muistikortille)
No joka tapauksessa tossa ykkösmallissa on yksi piirre mitä mä kertakaikkiaan rakastan (ja uskon että sama on myös kakkosessa), ja se on se että puhelimen kosketusnäytön käyttö onnistuu loistavasti hanskat kädessä (ainakin siis ns. "taktiset" hanskat kädessä.. mutta eihän meistä kukaan muita käytäkkään
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ja sitten vihdoin asiaan;
Tietääkö joku jotain toista androidia, jota voisi Xcoverin tapaan käyttää hanskat kädessä, ja jonka näyttö toimii myös märkänä?
Niin, sonyllahan on joku hoocee-malli, mutta mä nyt en ihan periaatteestakaan sijoita kännykkään 2-3 hunttia enempää