Pege
Re: Pege
Noniin, vähän päivitystä tänne. Ei oo mikään paras kuva, mutta parempaa on tulossa
Elikkäs tämmöstä tornimeininkiä tänne. Tavoitteena rakentaa tästä toimiva tornisetti, ilman varsinaista esikuvaa
Kitlistiä
- Seyntex M05-takki, Boets Jagel housut
- CIRAS-kopio olka-, kaula,- ja haarussuojilla
- 2x Savotta M05-tuplalipastasku
- Condor IFAK, jossa sakset, nenänieluputki, 2x ysiside ja muuta pientä
- Condor yleistasku
- Leatherman MUT EOD plus tasku
- cat
- MICH 2000, päällisellä, ESS Land Opseilla
- Jalas Phaton Drylockit
Jotain varmaan unohtu
Puutteet/to do list
- MICH vaihtoon, torni komposiittikypärä tilalle
- Liivi vaihtoon, sirpaleliivi + varusteliivi tilalle (sirpaleliivi löytyy jo)
- Savotan taskuja geneeristen tilalle
- Uncle Mike's pistoolikotelo ja 9.00 pistooli 80/ Glock 17
- Kommunikaatiovälineet
- väärän mallinen ACOG, TA11 pitäisi olla
Boets-housuja en välttämättä vaihda, sillä niissä on todella hyvä leikkaus ja ovat muutenkin mukavammat kuin firman vastaavat.
Elikkäs tämmöstä tornimeininkiä tänne. Tavoitteena rakentaa tästä toimiva tornisetti, ilman varsinaista esikuvaa
Kitlistiä
- Seyntex M05-takki, Boets Jagel housut
- CIRAS-kopio olka-, kaula,- ja haarussuojilla
- 2x Savotta M05-tuplalipastasku
- Condor IFAK, jossa sakset, nenänieluputki, 2x ysiside ja muuta pientä
- Condor yleistasku
- Leatherman MUT EOD plus tasku
- cat
- MICH 2000, päällisellä, ESS Land Opseilla
- Jalas Phaton Drylockit
Jotain varmaan unohtu
Puutteet/to do list
- MICH vaihtoon, torni komposiittikypärä tilalle
- Liivi vaihtoon, sirpaleliivi + varusteliivi tilalle (sirpaleliivi löytyy jo)
- Savotan taskuja geneeristen tilalle
- Uncle Mike's pistoolikotelo ja 9.00 pistooli 80/ Glock 17
- Kommunikaatiovälineet
- väärän mallinen ACOG, TA11 pitäisi olla
Boets-housuja en välttämättä vaihda, sillä niissä on todella hyvä leikkaus ja ovat muutenkin mukavammat kuin firman vastaavat.
Viimeksi muokannut Pege, Ma Syys 29, 2014 1:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lissää kuvei! Oot kyllä aika hc äijä jos haluut oikeasti käyttää uncle mikesin holsteria, mutta ei se väärin ole. Henkoh mielipiteeni että mageempi on pitää eaglea ennemmin kuin 05-liivi, mutta jokainen tavallaan.
I live for this shit!
Til Valhall!
Who Dares Wins
Til Valhall!
Who Dares Wins
Nyt on komiaa 8)
Edit: Uudet kuulasykintäkuvat sytyttää. Reppua ei näy tosin, onko hankinnassa? Kyllä lukki ja paha yms kai jossain kannetaan
Eeei, paskat semmosista.
Itse en sävyerojakaan oikein huomaa nollafemman ja jagelin välillä. Ei omissakaan 05 / jagel kamoissa kauheita eroja ole
Edit: Uudet kuulasykintäkuvat sytyttää. Reppua ei näy tosin, onko hankinnassa? Kyllä lukki ja paha yms kai jossain kannetaan
Eeei, paskat semmosista.
Itse en sävyerojakaan oikein huomaa nollafemman ja jagelin välillä. Ei omissakaan 05 / jagel kamoissa kauheita eroja ole
Viimeksi muokannut Kristian, Su Loka 05, 2014 9:39 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noniin, nyt saatiin niitä lisäkuvia. Ja joo, on kuulahippasilta otettu, mutta mitä hittoa!
Näissä näkyy paremmin kuinka eri sävyisiä Jagel ja M05 oikeasti on. Pitää ehkä sittenkin vaihtaa firman housuihin.
Kuvista kiitos Mathias Lönnströmille!
Viimeksi muokannut Pege, Su Loka 05, 2014 10:28 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- McKone
- Veteraani
- Been thanked: 11 times
Siinä mitään värisävyjä huomaa...
Nämä kuvat kelpaisivat suoraan Uiton sivuille, paitsi että tämä näyttää epäilyttävän sotilaalliselta päinvastoin kuin amatöörikuvaajien amatöörisotilaista amatööriasenteella ottamat kuvat joissa kaikista voi ottaa milloin vain Etsi 10 Virhettä -kisan.
Kypärän naamiointiin pitää kuitenkin kiinnittää huomiota, naamiomateriaali kannattaa kiinnittää niin, että potan suojahupun kuminauhat jäävät piiloon. Suojalasit, milloin ne eivät ole silmillä, on syytä tämän luonteisessa sotatoimessa kääntää niskan taakse mielummin kuin jättää eteen. Pieni yksityiskohta joka paljastaa ukon eri helposti, samoin kuin naamiomaalaamattomat kasvot.
Nämä kuvat kelpaisivat suoraan Uiton sivuille, paitsi että tämä näyttää epäilyttävän sotilaalliselta päinvastoin kuin amatöörikuvaajien amatöörisotilaista amatööriasenteella ottamat kuvat joissa kaikista voi ottaa milloin vain Etsi 10 Virhettä -kisan.
Kypärän naamiointiin pitää kuitenkin kiinnittää huomiota, naamiomateriaali kannattaa kiinnittää niin, että potan suojahupun kuminauhat jäävät piiloon. Suojalasit, milloin ne eivät ole silmillä, on syytä tämän luonteisessa sotatoimessa kääntää niskan taakse mielummin kuin jättää eteen. Pieni yksityiskohta joka paljastaa ukon eri helposti, samoin kuin naamiomaalaamattomat kasvot.
"The man who thinks he can and the man who thinks he can't are both right.”
Henry Ford
Henry Ford
-
- Veteraani
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
Joo, en kanssa sävyeroja huomaa.
En tiedä millä tasolla 1:1 aiot taskuja yms. ostella mutta esim. erikoisjääkärin IFAK (joka on laajemmalti jo jaossa) on kopio blackhawkin taskusta jota saat vaikka ebaysta: http://www.ebay.com/itm/Blackhawk-Omega ... 1123162424
Itse säästäisin myös päätäni ja pitäisin suosiolla MICHin päässä, mutta jos kurjuuden haluaa maksimoida niin PVn pottaa sitten vain.
En tiedä millä tasolla 1:1 aiot taskuja yms. ostella mutta esim. erikoisjääkärin IFAK (joka on laajemmalti jo jaossa) on kopio blackhawkin taskusta jota saat vaikka ebaysta: http://www.ebay.com/itm/Blackhawk-Omega ... 1123162424
Itse säästäisin myös päätäni ja pitäisin suosiolla MICHin päässä, mutta jos kurjuuden haluaa maksimoida niin PVn pottaa sitten vain.
- McKone
- Veteraani
- Been thanked: 11 times
Ensimmäiset jakoon tulleet E-miesten ensihoitotaskut eivät olleet edes kopioita vaan ihan ehtaa BHI:n tavaraa. Se, onko se sitten ollenkaan hyvä tasku käyttötarkoitukseensa onkin jo aivan toinen asia mutta mikäli tarkoitus on Intin settiä mallintaa niin miksipä ei.
"The man who thinks he can and the man who thinks he can't are both right.”
Henry Ford
Henry Ford
@Blahh
Joo, meillä oli nuo erkkari IFAKit käytössä Porissa ja oon semmosta hankkimassa. Tavoitteena on saada kaikki taskut vaihdettua Savotan vastaaviin. MICHin luultavasti pidän, kun noi intin potat on aika kiven alla ja palkat menee pitkälti asuntovuokraan. Vähän iso toi naamiopäällinen siihen, mutta eipä sitä huomaan verkon alta.
@McKone
Ekassa kuvassa suojalasit unohtu paljaaksi, tavallisesti ne on suojapussissaan piilossa. Ja kypärän naamionnin oon jo korjannut, oli rajallisesti materiaalia saatavilla ennen kuvien ottoa. Naaman maalaan ensi kuviin!
Joo, meillä oli nuo erkkari IFAKit käytössä Porissa ja oon semmosta hankkimassa. Tavoitteena on saada kaikki taskut vaihdettua Savotan vastaaviin. MICHin luultavasti pidän, kun noi intin potat on aika kiven alla ja palkat menee pitkälti asuntovuokraan. Vähän iso toi naamiopäällinen siihen, mutta eipä sitä huomaan verkon alta.
@McKone
Ekassa kuvassa suojalasit unohtu paljaaksi, tavallisesti ne on suojapussissaan piilossa. Ja kypärän naamionnin oon jo korjannut, oli rajallisesti materiaalia saatavilla ennen kuvien ottoa. Naaman maalaan ensi kuviin!
-
- Green
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 14 times
Kannaittaisiko hankkia suojalaseiksi esim. ESS ice:t jotka intissä on käyttöön hyväksytyt. Ei tarvisi noita landopseja rahdata kypärässä. Icet on hyvät allday-everyday suojalasit ja nuo peittävämmät sitten HEKO tai vaunu hommiin mikäli rapa lentää kunnolla. Tämä taas vain omaa huutelua.
Muutenhan tuo näyttää aikas mukavalta setiltä.
Muutenhan tuo näyttää aikas mukavalta setiltä.
Only the dead...
@timppa
Tiiän mitkä ICEt on, tommosia mulla on ihan duunia varten parit kappaleet. Kuvaaja pyysi, että ei suojalaseja. Ja mulla ihan kuulahippas syistä on noi Land-Opsit käytössä, koska kaikki noita pienemmät menee huuruun välittömästi kypärän kanssa.
Tiiän mitkä ICEt on, tommosia mulla on ihan duunia varten parit kappaleet. Kuvaaja pyysi, että ei suojalaseja. Ja mulla ihan kuulahippas syistä on noi Land-Opsit käytössä, koska kaikki noita pienemmät menee huuruun välittömästi kypärän kanssa.
-
- Green
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 14 times
Jokainen käyttää sellaisia varusteita kuin itse parhaaksi näkee. Itse en ole kohdannut huurtumisongelmia, täytyypä kokeilla kun hengästyy kunnolla.
Mutta näyttäähän nuo kuvat kyllä hyvältä!
Mutta näyttäähän nuo kuvat kyllä hyvältä!
Only the dead...