Mä en ole tässä kuuden vuoden ompelu-uran aikana vielä yhtään plate carrieria tehnyt, eikä mulla muutenkaan erityisemmin ole kiinnostusta moisiin, joten itse PC-konstruktiosta mulla ei ole oikeestaan mitään sanottavaa, mutta nyt kun palautetta pyydettiin, niin koitin virittää virhesilmän tarkimmilleen ja hakemalla hakea jotain johon vois puuttua
Mutta en kyllä oikeestaan löytänyt mitään; helevetin hyvää jälkeä teit!
No langastahan sä sanoit jo; ottamatta kantaa siihen mitä materiaalia se on, niin ruman väristä se ainakin on, ainakin mun silmään. Noi vaaleat ompeleet paistaa vähän ikävästi varsinkin webbingistä. Kojootin ruskea on aika turvallinen vaihtoehto multicamon kanssa käytettäväksi. Tai jopa OD:kin on parempi kuin liian vaalea lanka. Mä olen itse aika tarkka ton langan suhteen, koska mun mielestä se on ikävää jos kaiken vaivannäön, tuskan, hien ja kyynelten jälkeen ainoa asia mikä kusee projektin on se että lanka on niin hiton ruman väristä.. Se on vaan sellanen juttu joka hyppää heti silmille
Kuvista ei nyt niin tarkasti näe, mutta ihan kuin Palssit ois ommeltu vähän tarpettoman lyhyellä tikillä? Mulla oli itelläni joskus sellanen logiikka että tottahan toki palssit pitää vetää ihan hiton lyhyellä tikillä että ne varmasti pysyy, mutta ei niitä oikeesti tarvii
Mutta niinku sanoin, itse työn laadun suhteen en kyllä löydä mitään napisemista, jatka samaan malliin! (paremmalla langalla tosin
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
)