Airsoft aseen ''vanhentaminen'' ja maalaus

Tee-se-itse
Markkuk
Viestit:2
Liittynyt:La Maalis 21, 2015 9:29 am
Airsoft aseen ''vanhentaminen'' ja maalaus

Viesti Kirjoittaja Markkuk » Ma Maalis 23, 2015 4:09 pm

Ostin Krylon- merkkistä maalia (hiekka). Voiko joku viisaampi kertoa minulle millä tavalla saan tehtyä kulumis jälkiä tuon tyyppisesti: http://i42.tinypic.com/2lxw7bp.jpg
Saako noita kulumia tehtyä hienolla heikkapaperilla vai pitääkö se tehdä liuottimella? Olisiko jollain hyviä niksejä? :shock:

Avatar
Kit_Fox
Green
Viestit:58
Liittynyt:Ti Helmi 05, 2008 4:25 pm
Paikkakunta:Lahti
Viesti:

Re: Airsoft aseen ''vanhentaminen'' ja maalaus

Viesti Kirjoittaja Kit_Fox » Ma Maalis 23, 2015 4:42 pm

Minun mielestäni paras tapa kulttaa on käyttämällä. :) Liuottimilla ja hiekkapaperilla tulee tekemällä tehdyn näköistä jälkeä ja sen lisäksi hyvässä lykyssä pilaat muoviosat!

Avatar
Iceman
Veteraani
Viestit:258
Liittynyt:To Heinä 24, 2008 8:09 am
Paikkakunta:Vantaa

Re: Airsoft aseen ''vanhentaminen'' ja maalaus

Viesti Kirjoittaja Iceman » Ma Maalis 23, 2015 9:07 pm

Itse käyttänyt kynsilakanpoisto-ainetta, ei ole niin jytyä niin toimii tuossa hommassa hyvin. Muovin kanssa kannattaa olla varovainen, jotkut osat ihan ok, toiset voivat hieman syöpyä. Jos haluaa metallista kiiltävän osan esiin, niin hiekkapaperilla varovasti vaan.
Why do you always carry that umbrella?
-Bad memory. Never could remember the password. Knew no Jerry would carry one. Had to prove I was an Englishman, you see.
A bridge too far

Avatar
Uhku
Team member
Viestit:112
Liittynyt:Ti Loka 21, 2008 6:01 pm
Paikkakunta:Tampere

Re: Airsoft aseen ''vanhentaminen'' ja maalaus

Viesti Kirjoittaja Uhku » Ma Maalis 23, 2015 10:01 pm

Täydennä profiilisi ja postaa 2. viestisi ketjuun uudet käyttäjät. t. natsi

Krylon on omasta mielestä "huono" maali tuohon tarkoitukseen, koska se on liian hyvää :) . Meinaan, että se kuluu tosi huonosti pois joten kannattanee maalata vain ohuehko kerros. Vartavasten kuluttamalla tosiaan tulee todella helposti epäuskottava lopputulos, mutta itse koskettelisin helläsi liuottimella kostutetulla kankaalla (tai jotkut puutarhahanskat) kädessä niitä kohtia mitä bösää käyttäessäkin kosket piakkoin maalaamisen jälkeen.

iGoin
Viestit:8
Liittynyt:Su Helmi 17, 2013 6:09 pm
Paikkakunta:Oulu

Re: Airsoft aseen ''vanhentaminen'' ja maalaus

Viesti Kirjoittaja iGoin » Ti Maalis 24, 2015 12:21 am

Samanlaisia kokemuksia täällä kuin Icemanilla, eli kynsilakanpoistoaineella + pumpulipallolla onnistuu hyvin.
Toki tulee tekemällä tehdyn näköinen, mutta tällä tavalla pääset lähimmäksi haluttua lookkia vähässä ajassa.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija