Tuli pitkästä aikaa luettuakin vähän, tällä kertaa Leo Jenkinsin Lest We Forget. Ukko on entinen Ranger medic ja kertoo kirjassa tiestään rykmenttiin ja palveluksen arjesta, kahdesta reissusta A-maahan ja yhestä Irakiin. Kieliasu ei ollu ihan täydellinen, mut ymmärsin että kirjan lopullinen editointi oli syystä tai toisesta kiirehditty. Mageita juttuja äijistä, joiden hermo ei petä.
Pitää varmaan tästä taas vähän innostuneena pistää lisää niteitä tilaukseen, mitä ei ollu toistaseks vätyksenä jaksanu hankkia.
Totesin tossa että perkele, ei ois varmaan kannattanut pistää itekkin tilaukseen, kun kerran se joltain lautalaiselta jo löytyy...
Mistä sainkin loistavan idean: Oisko mitään järkeä pistää jonkinlainen kirjakerho pystyyn? Mä tilaan ja luen itse vuodessa joku 5-7 englanninkielistä alan opusta, ja mulle niillä kirjoilla ei ole koristeellista arvoa kirjahyllyn täytteenä, jemmaan ne kirjat sitten lukemisen jälkeen varastoon tai muualle pois silmistä, Eli ainakin mulle ne kirjat on enemmän tai vähemmän kertakäyttötavaraa.
Jos täällä on muita samanmielisiä, niin mitäs jos vaan alettais vaihtelemaan niitä kirjoja? (periaatteella: lähetän kirjan sulle, sä lähetät mulle) Esim viimeisin lukemani on kovakantinen versio "Level zero heroes"-kirjasta joka kertoo MARSOC JTAC:sta afgoissa.. vois varmaan jotain muutakin täällä kiinnostaa? Kirjat kun tykkää siitä että niitä luetaan, ja kyllähän siinä kaikilla rahaakin säästyis
Ajatuksia/lähteekö joku messiin?