Operaatio Myrskyn Silmä
-
- Green
Elikkäs, onkos ketään täältä foorumilta tulossa kyseiseen tapahtumaan, ja jos on niin kummalle osapuolelle?
Jos ei ole asiasta perillä, niin tuossa on linkkiä, tosin ilmoittautuminen sulkeutui jo.
http://www.turkusoft.info/oms/oms.html
Jos ei ole asiasta perillä, niin tuossa on linkkiä, tosin ilmoittautuminen sulkeutui jo.
http://www.turkusoft.info/oms/oms.html
-
- Green
Re: Operaatio Myrskyn Silmä
Tosiaan, itse unohdin ilmaista että menen eurooppalaisille...
- jojis
- Bloody Pirate
- Been thanked: 1 time
- Viesti:
Yankeelle tullaan. Vähän semmonen fiilis että woodland + mjk olisi tuolloin päivän väri.
Peliin en itse osallistu, mutta tulossa näillänäkymin kuvailemaan.
Katie Couric: I just want to say, I think Navy SEALS rock!
Keep on rockin' in the free world!
Keep on rockin' in the free world!
-
- Green
Setistä vielä sen verran että ajattelin itse lähteä ryynäämään SBS/SAS a la Afganistan setillä.
Mokapartio, jotain suuntaa antavaa kitlistiä jos voisit hahmotella? Kiinnostaisi tietää.
Yankseille olen itse menossa. Woodlandia + tania meinasin laitella. Kevyttä vai raskasta onkin sitten vielä vähän auki.
Yankseille olen itse menossa. Woodlandia + tania meinasin laitella. Kevyttä vai raskasta onkin sitten vielä vähän auki.
I live for this shit!
Til Valhall!
Who Dares Wins
Til Valhall!
Who Dares Wins
-
- Green
Heitän mahdollisesti tämän viikonlopun aikana kuvia+kitlistiä oikeammalle osiolle, jahka kamat saa kasaan... Hatuttaa vaan kun ei ole vielä ehtinyt coltista vääntämään tuota L119A1, nakertaa kokonaisuutta.... Kaikki siis ilmeisesti menossa jenkeille... Tulee selkään ja pahasti (siis minulle)
Itse olen järjestämässä peliä, joten tuskin pelailen.
Hyvä että peleihin saadaan näyttävän näköistä ja myös osaavaa porukkaa.
Jännän pelistä tekee se, että kukaan ei ole alueella ennen pelannut. Joten maasto on kaikille uutta.Tämä mahdollistaa pelin hitaamman temmon ja pelistä tulee myös enemmän tiedustelupainotteinen.
Suosittelen kevyttä settiä
Hyvä että peleihin saadaan näyttävän näköistä ja myös osaavaa porukkaa.
Jännän pelistä tekee se, että kukaan ei ole alueella ennen pelannut. Joten maasto on kaikille uutta.Tämä mahdollistaa pelin hitaamman temmon ja pelistä tulee myös enemmän tiedustelupainotteinen.
Suosittelen kevyttä settiä
SiRad ... .. ... ... .. ._. ._ _.. .. ... _ ..
Ottakaa huomioon se että Turkusoftin peleissä 150m/s puoliautomaatit eivät ole sallittuja!!!
Paikalle ei myöskään näillä näkymin ole tulossa isompaa vesihuoltoa, joten omat vedet mukaan.
Paikalle ei myöskään näillä näkymin ole tulossa isompaa vesihuoltoa, joten omat vedet mukaan.
SiRad ... .. ... ... .. ._. ._ _.. .. ... _ ..
-
- Green
Olen pahoillani jos kysyn väärää kautta, mutta miten pääsisi parhaiten Turun linja-autoasemalta pelipaikalle, itsellä kun ei ole autoa
- jojis
- Bloody Pirate
- Viesti:
Kysy pelinjärjestäjän foorumilta, aika turha tollaisia täällä jauhaa.
- jojis
- Bloody Pirate
- Viesti:
Itse en pääsekään tulemaan, jos joku haluaa nyt jo täynnä olevasta pelistä yhden paikan voin hoitaa niin että pääset tilalleni (amerikkalaisille). En ole maksanut pelimaksua mutta sen ehtii vielä.