PV:n CAT holder?
-
- FNG
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
- Viesti:
Tervehdys.
Olen kuullut huhuja, että PV:llä olisi CAT holder jakotavarana, mutta en ole nähnyt/löytänyt tietoa. Onko kukaan nähnyt?
Kiitti
Olen kuullut huhuja, että PV:llä olisi CAT holder jakotavarana, mutta en ole nähnyt/löytänyt tietoa. Onko kukaan nähnyt?
Kiitti
- CV9030FIN
- Veteraani
- Been thanked: 22 times
Re: PV:n CAT holder?
En muista kyllä nähneeni missään mitään virallista käytössä...voi olla että on nyt juuri hankittu samalla kun lipastaskujen medic insertit + muuta medicci kamaa (ks. HILMA)?
Joita ei ole niitäkään vielä nähnyt jaossa missään....En ole duunissa niin ei pysty koneeltakaan tarkistamaan.
UTJR on tietääkseni hankkinut kasan x-merkkisiä (olisko ollu peräti jotain combatkit:n tekeleitä?) CAT-holdereita muutama vuosi sitten ns. "Pikahankintana" kera mm. Eaglen hiekan väristen yleis-, käsikranaati-, savu-, pavahte-, jne. taskujen (Vissiin tuli Riisto-Ollilta ko läjä). Lisäksi varsinkin A-maassa noita jengi on hankkinut PX:stä itse. Jos joku tietää, niin olis kiva kuulla ja nähdä vetääkö Savotta (no pun intended) vertoja omalle huippu hyvälle Martz Tacticalin holderille/taskulle.
Joita ei ole niitäkään vielä nähnyt jaossa missään....En ole duunissa niin ei pysty koneeltakaan tarkistamaan.
UTJR on tietääkseni hankkinut kasan x-merkkisiä (olisko ollu peräti jotain combatkit:n tekeleitä?) CAT-holdereita muutama vuosi sitten ns. "Pikahankintana" kera mm. Eaglen hiekan väristen yleis-, käsikranaati-, savu-, pavahte-, jne. taskujen (Vissiin tuli Riisto-Ollilta ko läjä). Lisäksi varsinkin A-maassa noita jengi on hankkinut PX:stä itse. Jos joku tietää, niin olis kiva kuulla ja nähdä vetääkö Savotta (no pun intended) vertoja omalle huippu hyvälle Martz Tacticalin holderille/taskulle.
Constantem Decorat Honor
-
- FNG
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
- Viesti:
Onko kenelläkään kuvaa? Yritin selata Hilmankin vanhoja ilmoituksia, mutta ei tärpännyt.
- CV9030FIN
- Veteraani
- Been thanked: 22 times
JMA78 noi mustat lienee pikemminkin SPOL:n "työturvallisuusrahalla" hankittuja...eli ei-sotavarusteita. Samoja hankintoja kun varustevyöt, TKP- ja kaasukotelot, Ledlenserit,jne.
Constantem Decorat Honor
- letti
- Green
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 3 times
Pari kuukautta sitten Säkylässä oli jaossa polkupyörän sisäkumista leikeiltyjä "kuminauhoja" moiseen hommaan.
Tilasin itte Combatkit CAT Holderin joka on melko nihkeän kokoinen mutta toimii (http://operator.fi/index.php?target=pro ... ct_id=3291).
Tilasin itte Combatkit CAT Holderin joka on melko nihkeän kokoinen mutta toimii (http://operator.fi/index.php?target=pro ... ct_id=3291).
- McKone
- Veteraani
- Been thanked: 11 times
Olen itsekin tuollaisen em. vekottimen haltija ja omasta puolestani vahvistan edellisiä arvioita. Hankinnat on kuitenkin mitä ilmeisimmin hoidettu erikoisjoukkohankkeen rahoituksella.
"The man who thinks he can and the man who thinks he can't are both right.”
Henry Ford
Henry Ford
-
- Green
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Lainaankin itse itseäni, täällähän tätä kyseltiin:
pres kirjoitti:En muista pyydettiinkö täällä joskus kuvia PV:n kiristyssidetaskusta, mutta tässä kuitenkin tulee. Sisällä SOF-T.
- Kk-pilot
- Veteraani
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 3 times
Noita on ainakin kahta sorttia saman näköistä, joissa erona liiviin punomisen suunta. Toiset oikein päin punottuna tulevat ylösalaisin liiveihin. Ylösalaisin olevista on sen verran jo saanut keräillä Softeja pitkin maastoa, että koulutetaan kaikkia pitämään oikein päin.