Pistoolikotelot
-
- Has thanked: 4 times
Re: Pistoolikotelot
Kysymys tännekin.
Minulla on Glock holsteri, samaa kun mitä PV malli ja se olisi tarkoitus saada kiinni battlebelttiin joka on semihalppis, joten vyöviritelmä ei onnistu, pitää olla Molle kiinnitettävä.
Mitä osia minun täytyy oikein hankkia siihen?
Minulla on Glock holsteri, samaa kun mitä PV malli ja se olisi tarkoitus saada kiinni battlebelttiin joka on semihalppis, joten vyöviritelmä ei onnistu, pitää olla Molle kiinnitettävä.
-
- Green
- Has thanked: 3 times
Tollasella on omassa BB mollessa kiinni http://www.safariland.com/products/hols ... ml#start=1brutaaliapina kirjoitti: ↑Ma Loka 02, 2017 5:37 pmKysymys tännekin.
ja sit tollanen mikä on normivarustevyössä. Niin voi vaihdella reisisysteemiä BB<->varustevyö.
http://www.safariland.com/products/hols ... 2&start=27
-
Olen täysinyyppä näiden kanssa. Miten nuo nyt sitten toimivat?HöpönassuMK2 kirjoitti: ↑Ma Loka 02, 2017 6:51 pmTollasella on omassa BB mollessa kiinni http://www.safariland.com/products/hols ... ml#start=1brutaaliapina kirjoitti: ↑Ma Loka 02, 2017 5:37 pmKysymys tännekin.
ja sit tollanen mikä on normivarustevyössä. Niin voi vaihdella reisisysteemiä BB<->varustevyö.
http://www.safariland.com/products/hols ... 2&start=27
Itse haluaisin belttiin suoraan kiinni kotelon, tai ehkä hitusen alempana, mutta ei reiteen.
Onko siis kyseessä Safarilandin kotelo, vai joku muu?
Jos safariland, niin onnistuu heidän MLS sarjalla (osittain voi käyttää myös QLS osia).
Jos haluat kotelon kiinteästi molleen, sinulle riittää yksi kappale noita haarukoita (näitä on myös lyhyitä jos tilaa on vähän). Jos haluat käyttää QD ominaisuuksia, joudut hankkimaan em. haarukan lisäksi QLS sarjan kiinnikkeet. Kotelon korkeutta voi myös muokata safarilandin eri pituisilla alustoilla, jonka voit kiinnittää esim tuohon MLS kiinnikkeen ja kotelon väliin.
Tai jos raha ei ole ongelma, niin S&S precision tarjoaa myös säädettävää alustaa, josta pystyt lennosta vaihtamaan kotelon korkeutta.
Jos safariland, niin onnistuu heidän MLS sarjalla (osittain voi käyttää myös QLS osia).
Jos haluat kotelon kiinteästi molleen, sinulle riittää yksi kappale noita haarukoita (näitä on myös lyhyitä jos tilaa on vähän). Jos haluat käyttää QD ominaisuuksia, joudut hankkimaan em. haarukan lisäksi QLS sarjan kiinnikkeet. Kotelon korkeutta voi myös muokata safarilandin eri pituisilla alustoilla, jonka voit kiinnittää esim tuohon MLS kiinnikkeen ja kotelon väliin.
Tai jos raha ei ole ongelma, niin S&S precision tarjoaa myös säädettävää alustaa, josta pystyt lennosta vaihtamaan kotelon korkeutta.
-
Kiitos tästä. Juu safarilandin kotelo, unohtu täysin näköjään mainita. Minulla riittää että se on yhdessä kohtaa kiinni, enkä miljoonia halua satsata, joten tuo yksi haarukka varmaan riittänee.Honkki kirjoitti: ↑Ma Loka 02, 2017 7:32 pmOnko siis kyseessä Safarilandin kotelo, vai joku muu?
KUVA
KUVA
KUVA
käykö siis esim tämä? https://www.hantaurus.fi/product/QLS19/ ... 04-19%2529
Periaattessa pitäisi käydä, mutta tuon QLS haarukan piikit ovat niin lyhyet että se taitaa ottaa vain yhteen molle riviin kiinni. Kuvittelisin että kotelo pääsee sen seurauksena keinumaan/taittumaan. Eli suosittelisin etsimään tuon MLS sarjan haarukan.
Omani olen ostanut ebaysta, mutta en ihmettelisi vaikka hantauruksesta löytyisi hyllystä. Hantauruksen liikkeestä on usein löytynyt safarilandin tuotteita joita ei ole ollut verkkokauppaan listattuna.
Omani olen ostanut ebaysta, mutta en ihmettelisi vaikka hantauruksesta löytyisi hyllystä. Hantauruksen liikkeestä on usein löytynyt safarilandin tuotteita joita ei ole ollut verkkokauppaan listattuna.
- CV9030FIN
- Veteraani
- Been thanked: 22 times
Kaikkia noita Safarilandin osia saa Hatauruksesta. Jos ei ole hylkäsi tilaavat ilman lisäkustannuksia. Palvelu tuolla on 6/5 ml. takuuasiat. Suosittelen vahvasti.
Huom. Ebayssa on muuten melko paljon nykyään myös väärennettyjä/kopio Safarilandin osia tehtynä ns. ämpäri muovista jonka varaan en ainakaan oikeaa asetta luottaisi.
Huom. Ebayssa on muuten melko paljon nykyään myös väärennettyjä/kopio Safarilandin osia tehtynä ns. ämpäri muovista jonka varaan en ainakaan oikeaa asetta luottaisi.
Constantem Decorat Honor