Kuulonsuojaus lierihatun kanssa?
Millä tapaa olette ratkaisseet kyseisen pulman? Ehto suojille on että ne on kuulevat. Toimiiko esim Sordinin neck band malli miten? Vai onko ainoa vaihtoehto hankkia yli 400 maksavat peltorin kuulevat tulpat?
-T
-T
Re: Kuulonsuojaus lierihatun kanssa?
Herkkäkorvaisena käytän a-radalla ja intensiivisen taistelun tuoksinnassa tuplia eli earit+sporttacit. Äänet vaan kovemmalle kuulevista, niin tulee viesti perille. Yksinään nuo kuulevat (myös muut kuin sporttac) tuntuu suojaavan heikommin kuin "oikeat" kupit, varsinkin katoksesta ampuessa tän huomaa.
Tämä. Ja käytän tuplasuojausta aina kun käyn ampumassa. Suojina Peltor XP:t ja tulppina Surefiren EP4 tai EP7. Jälkimmäisiä suosin suujarrullisten kiväärien kanssa.
Viimeksi muokannut Longrange, To Elo 08, 2019 3:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Äkkiseltään tulis mieleen käyttää Sordinin Neckband aktiiveja https://www.lamnia.com/en/p/780/hunting ... s-neckband
Itse olen huomannut että joskus päässä pysyy myös normaalia kokoa isompikin boonie, jolloin aukeaa mahdollisuus pitää kuulosuojaimia lierihatun alla.
-
- Green
- Has thanked: 3 times
Itse en ole huomannut mitään ongelmia Sa-int boonie ja aktiivi-kuulosuojaimien kanssa. Hyvin ovat mahtuneet.